-2-''Bir adam öldü'' demek kolay.''Babam öldü'' desene bi.

2.4K 72 3
                                    

21 Mayıs - Çarşamba

Bugün de boktan olan günlerden biriydi.Ailem zoruyla sınav için okula gitmek zorundaydım ki geç kaldım.15 dakika içinde hazırlanmak bir kız için gerçekten çok zor bir şey.Erkeklerde yine saç derdi falan yok oh mis.Dağınık gelsen de laf yok düzgün de.

Okula gidip çıkarıcı insanlarla aynı yerde durmak da ayrı tabii.Gelen geçen ödev soruyor başka bir şey değil.Allah'tan Zuhal ve Ayşe var onlar beni yalnız bırakmıyorlar.Bugün Ayşe'nin karnına top gelince içim acıdı yemin ediyorum.Hani dün tatil edildi diye o lanet müdüre sövüyordum ya,bugün gittik ve çok sıkıcıydı.Düzgün bakmamıza bile izin vermediler ameka!

Etek giyenler için daha zordu tabii.Abi bi esiyor herkesin eteği kalkıyor havaya ne yapacağımı şaşırdım.Bir yandan önü bir yandan arkayı tutayım derken Zuhal yine kurtarıcım oldu aşk.Neyse işte rehber olan adam biraz Side'den bahsetti tabi yarım yamalak dinledik ve sonunda girdik içeriye.Bir yandan bakmaya çalışıyoruz bir yandan terlemekten ölüyoruz tabii.Bizim oğlanlar kadar fesat insan görmedim ben.Athena ve bir çok ilginç şey varken gidip heykellerin şeylerine takmış durumdalar.Gelen geçen götü gösterip gülüyorlar.Olmayan şeyimin antenleri.

Gelişte de dönüşte de ayakta kalan şanssız mal bakınız; Ben.Yine Bhen.

Sürekli fren yapan servisçiye 'Seni Sikerim' bakışı atıp dursam da bir şey değişmedi.En sonunda geldik ve inerek derin derin nefesler aldım.Böyle yerlerde kalınca çok rahatsız oluyorum abi.Buraya böyle yazmak kolay oluyor fakat orada böyle psikopat görl gibi davranmıyorum.Cici kız modunda ''Ben safım gel kalbimi kır'' modundayım.

Bi de bebe gibi balon dağıttılar herkese.18 Mayıs Müzeler Günü içinmiş.Benim Göt Sıra arkadaşım Kaan da almış bunlardan.1 Saat boyunca anormal sesler çıkardı erkek kaşarı.''Yapma'' dedikçe de yapıyor göt.

Sınıfta herhangi biri felsefe yapsa gözler bana dönüyor.Neymiş çok saçma şeyler yazıyormuşum ilgilerini çekmiyormuş.Lan gerizekalı senin keyfine göre mi yazı yazacağım ben ? Çok rahatsızsan engelle.Madem takip ediyorsun bu kadar yavşama beğen geç.

Yine bizim sınıftaki Gürkan tutturdu ''Müze hakkında bir şeyler söyle.'' diye başımda dikiliyor.En sonunda 'siktir git' bakışlarımı anlamış olacak ki daha konuşmadı,sustu.Biraz daha konuşsaydı ağzına sıçacaktım zaten.

Sınıfa gelmiştik işte klimayı açtılar önünde durma kavgaları falan oluyor.Ders boş sınavı yarına ertelemişler işte bizde selfie çekip duruyoruz.Tabii hepsinde mal gibi çıkmak diye bir şey var.Ama şöyle düşünürsek tüm arkadaşlarımı seviyorum be.Çıkarıcı mallar var aralarında ama seçilmiş insanlar gibiyiz.

Sınıf Selfielerinden sonra oturduk kızlarla sohbet falan ettik.İlk defa kendimi bu kadar rahatsız hissettim abi.Geçtim sırama sessizce oturmanın daha iyi olduğunu düşündüm.Biraz içine kapanık biri olabilirim ama 'Gerçek' arkadaşlarımın yanında böyle değilim. 

Akşama doğru Facebook Twitter Wattpad sitelerinde akarken arkadaşımın habersiz koyduğu fotoğrafı gördüm.Ya iyi tamam resim çekip koyuyorsunuz da dudak bükmek nedir ? Yakışmıyorsa yapmayın be.Kaşar gibi gözükmek dışında pek ilginç bir şey farkedilmiyor.Ne yapmaya çalışıyorlar anlamış değilim.Kime bu güzel olma çabaları ? Bi de sigara içen küfür eden kız kadar tatlı bir şey yok diyenler var.Cidden bu kadar düştünüz mü erkekler.

Sigara içiyor musun diye sorsak normal karşılayıp ''Evet'' derler ama Namaz kılıyor musun diye sorsak ''Yaşım Küçük'' derler beyinsiz varlıklar.

Soma ile ilgili konuşurken sıra arkadaşım bana''Neden profil resmini siyah yapmadın?'' diye sordu.Prim için mi yapıyoruz biz profil resmimizi ? Sizler hemen yapıp 3 gün boyunca olan yastan sonra hemen değiştirince bir şey olmuyor da sırf ben koymadım diye mi bir şey oluyor ? Ciddi misiniz ? Yolda görseniz iğrenerek bakarsınız.Ben sizler gibi 10 gün içinde unutmam bunları.Kusura bakmayın ben profil resmimi değiştirmedim diye vatan  hainiyim.Her şey profil resmi değil.Önemli olan gerçekten hissetmek bunu.''Bir adam öldü'' demek kolay,''Babam öldü'' desene bi ?

Devamsızlık 10 gün olmasa nah gelirdim okula.Şurada 16 gün kaldı.Sınıfça bot turu yapmayı falan düşünüyorlarmış.Önceden de Denize Gidelim diyorlardı.Bence gitmemek daha iyi.Herkesin fiziği iyi değil ki? Kızlar yine dalga geçmez tamam ama erkeklerden o davranışı beklerim ben.Yüzümüze söylemeseler bile düşünürler bunu göt herifler.

Bir Kızın Kaleminden.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin