---Prológus---

3.1K 96 19
                                    

Sziasztok!!!
Az én nevem Kovács Fanni, egy teljesen átlagos, 18, pontosabban hamarosan 19 éves lány...
De amilyen átlagosnak tűnök kívülről, annyira vagyok más belülről...
Én egészen 12 éves koromig egy átlagos, önbizalom teljes lány voltam...

Hogy mi történt utána???

Ahány barátom volt, akire azt hittem, hogy számíthatok, azzal vagy összevesztem, vagy egyszerűen otthagyott...
Aztán még a családon belül is voltak gondok, a szüleim elváltak, és ezért költöztünk el Anyuval...
Mert én igazából Győrben laktam, amióta az eszemet tudtam, csak a válás miatt Anyám nem bírt ott maradni abban a városban, ezért elköltöztünk az ország másik felére, azon belül Gyulára...

Ott, Győrben volt két nagyon jó barátnőm, akire bármikor számíthattam...

És őket is elveszítettem...

Ez volt 6 éve...
Azóta egy szellemi roncs vagyok...
De itt Gyulán valahogy más...
Sokkal több barátom van, itt sokkal normálisabbak az emberek...

Jelenleg 5 barátnőm van, akik nagyon sokat jelentenek nekem:
Sára, Réka, Nóri, Adri és Bogi.
Nagyon fontosak számomra, sose tudnék ártani nekik...

És csodálom, hogy még akkor is mellettem vannak, amikor éppen előjön a depresszióm...

Igen, depressziós vagyok...
Egyszerűen nagyon megviselt az, hogy a szüleim elváltak, de leginkább az, hogy aki(k)re rábíztam volna az életem, kihasznált(ak).

De mostmár egyre jobban sikerül leküzdenem, és inkább hülyülök a barátnőimmel, mint hogy az ereimet vagdossam.

Na de most kezdődjön a sztori...

💘💘💘💘💘

Végre eljött a nap!!!
Ma leszek 19 éves!!!
😍😍😍

Ma átjönnek a legeslegjobb barátnőim, és itt fognak aludni.
Igazából mondhatjuk úgy is, hogy tartunk egy szülinapi csajos napot...😂

🌸🌸🌸

Sziasztok!!!
Szóval, ez egy új sztori lenne, amit elkezdenék...
(Ez nagyon hülyén hangzott...😂😂😂😂😂😂)
Remélem tetszett, ha igen, akkor írj kommentet!!!
Mindenkinek további szép napot, puszi! 😘

Minden a Bongóval kezdődött... (Kempf Zozó ff.) [FELFÜGGESZTVE]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora