---Fanni szemszöge---
Nem sok gondolkodási időm volt, a videó ment tovább.
" Na, meg is jött a válasz Bongótól... Na, olvassuk fel!
- Bongó tudja, Zozót imádják a lányok, mint majom a banánt. - Ez tetszik... 😂😂😂
- Ám van egy mindközül, akinek teljesen elraboltad a szívét. A lány neve F-fel kezdődik, és anni a vége.😉 - Na, Fannik, lehet jelentkezni.😂😂😂"Olyan édesen nevet...😍
Várj, mi???
Én kajak belezúgtam... Teljesen... 😍😍😍Na mindegy... Vége lett a videónak, és kicsit megéheztem.
Lementem a konyhába, kinyitottam a hűtőt, de semmi fogamra való nem volt, így hát elmentem boltba. Anya üzleti úton van még egy hónapig, úgyhogy muszáj volt nekem mennem, bár nem sok kedvem volt hozzá.Lementem, majd elindultam a bolt felé. Épp nyitottam volna az ajtót, de valaki megelőzött, és azzal a lendülettel fejbe vágott az ajtóval. Én földre kerültem, ő pedig kétségbeesetten nyújtotta a kezét, hogy felsegítsen. Kicsit homályosan láttam, nem tudtam kivenni, hogy ki az.
- Jajj, bocsáss meg! Jól vagy??? - halottam szavait, majd elsötétült minden. Elájultam...
Mikor felébredtem, egy idegen szobában ébredtem. És nem a kórház volt, mert mivel rollerezem, meg bmx-ezek, ezért egyszer-kétszer már jártam kórházban.
Tanács: Mindig legyen rajtatok védő!!!😂Na de viccet félretéve egy full idegen szobában keltem fel.
Egyszer csak hallottam, hogy nyílik az ajtó, én pedig hirtelen odakaptam a fejem...
Nem kellett volna, mert úgy megfájdult a fejem, hogy megint nem láttam teljesen élesen, de élesebben, mint amikor kiütöttek ajtóval.- Auuuuuuuu! - kiabáltam a fejemet fogva.
- Istenem jól vagy??? Megint fájdalmat okoztam... - hajtotta le a fejét, majd éreztem, hogy leült mellém, mert besüppedt az ágy...- Nem, semmi bajom, csak hirtelen megfájdult a fejem.
- De tényleg bocsáss meg, nem akartam...
- Semmi baj. Amúgy Fanni vagyok. - ültem fel az ágyon.
- Én pedig Zozó. - és akkor esett le... Itt ülök Kempf Zozóval egy szobában... Atya úr isten...Nyugi Fanni, nyugi...
Nem szabad fangirl-ködnöd, mert a végén még elijeszted...- Valahonnan ismerős vagy nekem... - húztam az agyát.
- Hát, sok helyről ismerhetsz. - húzta ki magát kicsit jobban.
- Várj, nem te álltál ott tegnap a szelektív hulladékgyűjtő konténereknél??? - játszottam magam. Pontosan tudtam, hogy ki ő...🌸🌸🌸
Na, meg is hoztam a következő részt, remélem tetszett!
Ha igen, azt jelezd egy vote-tal és/vagy írd meg kommentben!!!
A következő részben tala, addig is sziasztok!!! 😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Minden a Bongóval kezdődött... (Kempf Zozó ff.) [FELFÜGGESZTVE]
FanficEgy lány, aki önbizalom hiányban szenved, találkozik egy magabiztos, helyes sráccal... Összes jog fenttartva! #2 in bmx dafaq?! 😱🖤 *This was my first ever story, it's in Hungarian and it's shitty, so I don't recommend reading this one lol*