---Első rész---

2.5K 97 23
                                    

---Fanni szemszöge---

Elvoltunk, majd Sára megszólalt:
- Hallod, Fanni! Mivel most van a szülinapod, próbáljuk ki a Bongót! Hátha még be is válik... - nézett rám azzal a hülye fejével.

Tudni kell Sáráról, hogy a mi kis csapatunkban ő az, aki mindent félre ért.
És szokás szerint ezt is máshogy gondolta. Ez az én barátnőm...😂

- Oké, de semmi olyan! - egyeztem bele, amin egy jót nevettünk.

- Na, akkor kezdjük. - fogtam meg a telefonom, majd elkezdtem beírni a telefonszámot.

Beírtam, majd megírtam neki, hogy: SZERELEM Kovács Fanni, Gyula.

Bongó elég gyorsan válaszolt.
- Bongó tudja, Fanni nagyon sok fiúnak bejön. De nem csak az ajtón. A srácoknak csak úgy folyik a nyála, ha meglátják. Van aki tetszik???

- Most kit írjak??? - kérdeztem barátnőimtől értetlenül.
- Írd a Kempf Zozót, vagy kit. Mostanában nagyon sokat beszélsz róla, és folyton őt nézed YouTubeon. Csak bejön valamennyire? - mondta Nóri, amin elkezdtünk nevetni.

- Jó, akkor írom Zozót. - egyeztek bele nevetve.
Leírtam, és el is küldtem. Bongó nem írt erre már vissza.
- Hát, ez is ennyi volt... - nevettem.

Még egy kicsit beszélgettünk, iszogattunk, majd olyan hajnali 3 körül lefeküdtünk aludni.

***Másnap reggel***

"Azta marha, de fáj a fejem..."

Keltem fel erre a mondatra. Pontosabban arra, hogy Adri ezt a mondatot üvölti.
- Jaj, bocsi! Nem akartalak felkelteni! - ölelt át Adri.
- Semmi baj, csak megijedtem. - nevettem fel.
- De megijeszteni sem akartalak. - nevetett ő is.
- Egyébként már csak te aludtál. - szólt közbe Réka röhögve.
-

Akkor jobb is, hogy felkeltem. - kezdtünk el nevetni.

Eltelt ez a nap is elég hamar.
Este a lányok hazamentek, én lefürödtem, és már aludtam is.

--- Egy héttel később---

Értesítés *Újdonság Zozo Kempf csatornáján*

Amint ezt az értesítést megláttam, kotortam is elő a fülesem, és már néztem is a videót.

A videóban:

"- Na szóval... Sziasztok! A mai videóban nem mást fogunk csinálni, mint... ÍRUNK MISSZTER BONGÓNAK! Csak annyit kell tennünk, hogy elküldjük a nevünket és a városunkat a 16066-os számra. Ja és esetleg megadhatunk egy témát, nekem ez a szerelem lesz. - mondta Zozó, én pedig lefagytam... Nem tudom miért, és hogy mi történt velem... Lehet a tudatalattim már tudta, mi lesz az üzenetben.

🌸🌸🌸

Na, sziasztok!
Kis késéssel, de meghoztam az új részt. Ha tetszett azt írd le kommentben, vagy jelezd egy vote-tal!
Puszi!!!😘

Minden a Bongóval kezdődött... (Kempf Zozó ff.) [FELFÜGGESZTVE]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora