Michael, kollarını sıvamış çiğ köftesini yoğurmakla meşguldu. Adeta kendinden geçmişti. Henüz 5 yaşındayken bile bir çiğ köfteci dükkanı açmayı planlıyordu. O günler aklına gelince gülümsedi. Hayallerini gerçekleştirmek mükemmel bir duygu olmalıydı.
Ayağa kalkıp radyoya doğru yöneldi. Elleri kirli olduğundan dirseğiyle radyonun tuşuna bastı. Gittikçe yükselen Mahmut Tuncer'in sesi onu havaya sokmuştu. Kafasını ve ellerini rap dinlermiş gibi sallamaya başladı. Sofraya oturup çok sevdiği işi yapacakken çingene pempesi şalvarına şalgam döküldü.
"S*ktir lo." diye küfür kaçtı ağzından. Fakat sonra kendinden utandı. Büyük büyük büyük annesi onu böyle görse muhtemelen "Ben seni böyle mi yetiştirdim gavurun tohumu?!" derdi o çekici Diyarbakır aksanıyla. Onu ve onun erkeğimsi bıyığını unutmak çok zordu Mike için. Şuan hayatta olsaydı beraber PES çakarlardı. Michael, kendini kaplayan bu hüzünden hemen kurtuldu. Çünkü yavuklusu Taylor gelmişti. Hanım ağaları andıran o mükemmel görüntsü Mike'ın ona vurulmasına yetmişti. Taylor ona utangaç bir gülümsemeyle baktı ve türbanını düzeltip dükkandaki taburelerden birine oturdu. Mikey artık dayanamayacaktı. Ona çıkma teklifi etmesi gerekiyordu. Personel odasından yünlü atletiyle çıka gelen Luke, yenge demek için can attığı kızı görünce Michael'a cesaret veren bir gülümsemeyle baktı. Mike, bir an için Luke'un Mahmut Tuncer'e benzediğini düşündü. Fakat tabiki Mahmut Bey onun için çok daha tatlıydı. Mike, gezegendeki en büyük Tuncertioner olsa gerekti.
"Bana ordan bir porsiyon çiğ köfte!" diye seslenen Taylor, Mike'ın dikkatini dağıtmıştı. Ne cürretle o Mahmut'u düşünürken onu bundan mağrum edebilirdi?!
"Ne bağıriyirsen, sağır deyilik." dedi sinirle Michael. Taylor alınmış olmalıydı. Köy yumurtalarını koyduğu sepeti kaptığı gibi hışımla dükkandan çıktı. Bu yumurtalar çok sevdiği tavuğundan çıkmıştı. Tavuğun adını Michael koyduğu için kendine de lanet etti. Tavuğun tüyleri rengarenk olduğu için ona bu ismi vermişti. Taylor da Mike'a aşıktı. Hatta Tumblr da ismini Mike'ın yoğurdu çiğ köfte yapmıştı. Anasının sürme çektiği gözlerinden Michael için yaş damlıyordu. Bu yapılır mıydı Taylor gibi güzel bir kıza?!
Taylor arkasından Mike'ın ona çağırdığını duydu. Duraksayıp geri döndü ve Michael'a baktı. Kol kıllarını giydiği çizgili gömlek daha da belirginleştirmişti. "Sana bir şey söyleyiverecem, bak hele." diyip derin nefes aldı Michael. "Benimle keçi sağmaya gelebilir misen?" Bu bir çıkma teklifiydi. Taylor'ın gözleri yaşardı. Hiç düşünemden cevap verdi. "Hea, gelirem." Michael çok sevindi. Bir an boş bulunup Taylor'a sarıldı. Hatasını fark edip geri çekildi. Buralarda böyle şeyler yaşlı teyzeler tarafından ayıplanırdı. Sinirlenme sırası Taylor'daydı. Michael'ın bebek poposu kadar pürüzsüz suratına Osmanlı tokadı attı. Mike neye uğradığını şaşırmış bir halde dona kaldı. Büyük bir üzüntüyle dükkanın önünde yere çöktü. Eline, şalvarından çıkardığı tesbihi yerleştirip ağıtlar yakmaya başladı. Saçları emoları andıran tipler Mike'ın başında beliriverdi. Ardından Nokia 3310 dan açılan Arsız Bela'nın sesi tüm sokağı derin bir yasa boğdu.
xxx
Beğendiniz mi gardaşlarım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Seconds Of Kro
HumorMichael küçüklükten beri çiğ köfteci olmak istemiştir. Bu hayali nihayetinde gerçleşmiştir fakat Mike'ın köy ağası olmak gibi bir hayalide vardır. Ama bunun için sevdiği kızdan vazgeçmesi gerekmektedir. Acaba Michael hayallerinin peşinden mi gidecek...