,,Kde ideš?"- zastavila ma mama pri našej bráničke. ,,Von."- odpovedala som. ,,Máš domáce väzenie a ty vieš prečo. Teraz pôjdeš domov a pekne sa porozprávame. A žiadne odvrávanie." Zľakla som sa že mama zistila, že som bola za školou, ale ona začala s úplne niečim iným. Len čo sme si sadli do obývačky, tak ma začala poučovať, že by som nemala dostávaá zle známky. No môžem ja za to, že som dostala 2 päťky s anglického jazyka? Nie, nemôžem.
Ale to je teraz na dlho.
Takže som šla naspäť do svojej izby, ale tento krát som otvorila mój notebook a pozrela sa na twitter. Nič nové okrem toho, že ma followlo nejaké dievča, ktoré som nepoznala. Sedela som ta asi hodinu a potom som chcela zavolať Zackovi. Myslela som aj na Zayna. Neviem prečo. Asi preto, že som dnešný deň strávila s ním.
Tak som si zobrala môj mobil do ruky a vytočila jeho číslo.
,,Áno miláčik?- ozval sa jeho hlas s druhej strany. ,,Čo robíš?"- opýtala som sa ho. No stále som bola na neho nahnevaná. Myslela som nato, že je teraz s nejakou štetkou. ,,Zatiaľ som doma a balím sa. Počuj miláčik je mi to naozaj ľúto, že nemôžem za tebou prísť. Prepáč." Nevedela som či mu mám veriť. Stále som mala v hlave to čo mi povedala Eleanor. ,,Zack? Podvádzaš ma?"- v hlase mi bolo počuť neistotu. Mala som strach čo mi odpovie....
Vysvetlil mi to, že to nie je pravda. Že musí ísť s rodičmi niekde. So srdca mi spadol kameň. No stále stále som nevedela či mu mám veriť. Volala sme spolu skoro 2 hodiny. Keď volame spolu tak to nemá nikdy konca.
Z pohľadu Zayna:
Sedel som u Harryho doma v obývačke a čakal kým sa prezlečie. Prišiel som po neho aby sme šli tam kse vždy. Chodíme tak každý piatok a utorok. Nevynechali sme to ani raz. No potom pôjdeme po ostatných. Niall, Louis a Liam.
,,Prečo si dnes nebol v škole? Po škole ťa hľadal Josh."- Harry vošiel do obývačky a ako vždy bol upravený. Nie niesom gay, ale iba podotíkam. ,,Bol som s tou novou. ..A čo chcel?"- pozrel spm na neho. ,,To čo vždy."- odpovedal mi. Super. Prvé čo ma napadlo..musím prinúť Emmu k tomu aby sa k nám pridala, lebo inak som mrtvy. A to čo najskor.
,,Nepovedz mi, že si si vybral ju."- sadol si ku mne Harry a pozrel na mňa. ,,Prečo prave ju? Je nová a úplne .. Prečo ona?"- dá sa povedať že ma vraždil pohľadom, keď som sa na neho pozrel a on pochopil, že ona je tá ktorá to skúsi...
Urobil som chybu....
Začína sa mi páčiť a bojím sa že sa do nej zamilujem. p
Je tu nová, ale kratšia. Pravdou je, že sa mi nechcelo a s pohľadu Emmi ma nič nenapadalo a z pohľadu Zayna ma napadalo dosť veľa... Ale nechcem vyzradiť čo sa Zayn chystá spraviť tak skoro. Takže si budete musiet počkat. :)) Vyjadrenie a like keby sa dalo. Číta to vôbec niekto? :///
ČTEŠ
Dangerously SEXY [Zayn Malik]
FanfictionNa vonok slušný chlapec, ktorý je obľúbený v škole a ma dobré známky. No do školy sa mu chodiť veľmi nechce. Emma Rossová je v škole nová a hneď ako ho videla tak sa jej zapáčil. Myslela si že je to slušný chlapec ale myslela zle. Emma nevie čoho j...