Emmin pohľad:
Viem, že tu je Eleanor, ale to nič nemení na tom, že som ospalá. Od kedy prišla, tak som neustále s ňou a Nicol. Je tu už takmer šesť hodín.
Šla som ešte do sprchy a tam som zotrvala skoro hodinu. Potom ame sa nachystali s Eleanor spat.
*********
Dnes som si uvedomila, že mi Zayn pripravil prekvapenie. S Eleanor sme to už vyriešili, bude s Nicol a mojou mamou doma alebo sa pojdu niekam prejsť. Zatiaľ čo som sa ja pripravovala oni boli dole a rozprávali sa. Absolútne som nevedela kde ideme a tak som nevedela čo si mám na seba obliecť. Bude to večera, potrebujem šaty. Nebude to večera, nepotrebujem šaty. Ale pre istotu som si tie šaty zobrala. Hore boli čierne a dole marhuĺové. Nič elegantné. K tomu som si len obula čierne baleríny. Ľahko som sa nalíčila a vlasy si nechala rozpustené. Počula som ako zazvonil zvonček. Ešte raz som sa pozrela do zrkadla a trošku sa upravila. Bola som pripravená ísť dole. Len čo som sa ukázala všetky oči na mne. Ako som si mohla vvšimnúť, tak Zayn bol normálne oblečený, tak ako vždy. Žiadne sako, basketbalová mikina. Eleanor ho videla prvý krát, keďže len včera prišla a nebol čas aby ho niekde videla. Zayn mi doniesol aj ružu, čo som od neho vôbec nečakala.
,,Pristane ti to."- podával mi ružu do ruky a ja som ju podala Nicol, aby ju šla dať do vody. Eleanor na neho pozerala ako na zjavenie. ,,Ale mala by si sa prezliecť, keď sa nechceš zašpiniť."- dodal, keď má chytil dodal ruku.
,,Keď mi povieš kam ideme, tak sa prezlečiem."- hneď na to pokrútil hlavou. ,,Je to prekvapenie Emma."
,,Už pôjdeme, len ťa musím s niekým zoznámiť."- podišla som k Eleanor a potiahla ju za ruku čím som ju presunula bližšie k Zaynovi.
,,Zayn, toto je Eleanor. Eleanor, toto je Zayn."- obaja si podali ruky a Eleanor neustále na neho hľadala s úsmevom.
Vykročili sme z môjho domu, len čo sme sa pozdravili a po prednáške mojej mami, že si máme dávať pozor. Som rada, že to Eleanor prišla. Nevidela som ju takmer 2 mesiace. Konečne môžeme začať naše bežné ohováranie, rehotanie sa, len tak bez dôvodu, ale aj preberanie vážnych vecí.Chýbal mi jej hlas a smiech, ktorý je cez telefón iný ako v skutočnosti. Nemôžem zas povedať, že mu nechýbajú všetci, chýba mi dokonca aj Zack.
,,Pekné auto."- poznamenala som. ,,Nie je to moje auto, keby ma náhodou sledovali alebo..."- náhle stichol. Otvoril mi dvere na strane spolujazdca a ja som napadla do auta. Obišiel prednú stranu, otvoril si dvere a nasadol. Naštartoval a hneď sme aj vyrazili neviem kam.
,,Kto by ťa mohol sledovať?"- skrčila som obočie a pozerala sa na neho. Pozerám sa sústredene na cestu a neodpovedal mi. ,,Kto by ťa mohol sledovať, Zayn?"- zopakovala som svoju otázku neprestajúc hľadieť na neho.
,,Bol to, len vtip. Chcel som vedieť ako sa zatváriš a mala si sa vedieť."- rozosmial sa. Bol to hraný smiech. Viem ako sa smeje a toto bok určite hraný smiech. Pokrútila som hlavou, na znak toho, že je to sprostý debil. Nemalo cenu sa ho to pýtať ešte raz. Bol si vedomí toho, že som mu uverila.
,,Povedz mi kde ideme."
,,Nepoviem. Prekvapenia sa nehovoria, ale ukazujú."- pozrel na mňa.
,,Môžu sa aj hovoriť."
,,V mojom pripade nie."- otočil sa naspäť na cestu.
Cesta tam netrvala dlho, ale cesta v aute bola celkom nudná. Nerozprávali sme sa toľko koľko som predpokladala. Bolo zvyčajne ticho. Videla som na ňom, že bol nervózny. Išiel mi otvoriť dvere na aute.
,,Keď chceš vidieť svoje prekvapenie, musím tí dať šatku pres oči."- s vrecka vybral čiernu šatku.
,,Nie, aby potom každý hovoril- nech ti je zem ľahká."- zasmiala som sa a následne mi ju zaviazal na oči. Nevidela som ani mäkké F. Vonku je tma a svietia, len pouličné lampy, ktoré tu nie sú dokopy ani 5. A tá šatka mi k tomu tiež nepomáhala.
,,Môžeš otvoriť oči."-povedal, keď mi dal šatku z očí dole. Začala som rýchlo klipkať očami, pretože som nemohla uveriť kde sa nachádzam. Nebola som tu už dosť dlho. Sice som tu bola len jeden krát, ale zapáčilo sa mi to tu. Na zemi som uvidela farby a štetce. Normálne farby, ktorými sa maľuje na stenu.
,,Woow!"- dostala som zo seba. Nachádzali sme sa v miestnosti kde boli maľby. Miestnosť kde som bola prvý krát s ním čo sme sa vykašľali na školu. Miestnosť zdobilo viac malieb ako minule.
,,To nie je, to prekvapenie."- na jeho tvary sa vyčaroval úsmev a na mojej zas prekvapený výraz. Potiahol má za ruku a viedol ma k jednej zo stien. ,,Toto je to prekvapenie."
Pred sebou som videla maľbu. Maľbu, ktorá znázorňovala moje a Zaynove iniciály a k tomu nejaký dátum. Neviem čo mohol znamenať.
,,Prečo ten dátum?"- pozerala som sa na neho nechapavym pohľadom.
,,12. marec 2014. Vtedy som ťa prvý krát uvidel."- čo? On si to pamätá? Ale počkať vtedy som do školy nenastúpila. Bolo to neskôr. ,,Prvý krát som ťa videl v meste pri stánku zo zmrzlinou." Hľadel na mňa čokoládových očami, ktoré som tak milovala. Mala som chuť ho pobozkať, no viem, že on to nechcel. Pozerali sme na seba a ja som sa potom otočila naspäť na stenu.
,,Toto som vážne nečakala."
*********
,,Ty chumaj! Zabijem ťa!"- vážne ho zabijem. Ten debil mi ošpinil šaty červenou farbou. Len, tak si natieranie všelijaké farby na stenu a on na mňa bezdôvodne dá červenú farbu. Samozrejme, že to nenechám, len tak a vrátim mu to. Namočila som väčší štetec do žltej farby a vrátila mu to tým, že žltá farba skončila na jeho bielom tričku.
,,To to si nemala Emma! Teraz si má nepraj!"- čo horšie sa mi dnes môže stať, keď má práve Zayn Malik obsadzuje farbou? Kto čakal, že mo šaty skončia, tak ako skončia? Asi iba my sme taký originálny, že po sadne hádžeme farbu. Nadávky a náš smiech bolo počuť asi dosť hlasno. Boli sme už celý od farieb od modrej, červenej, žltej, zelenej a čiernej. Moje a Zaynove šaty zdobili nové ozdoby. Dobre, že len nasr šaty. Chvála Bohu, že nie na tvary či tele. Zrazu sa Zayn ku mne priblížil. Stál tesne pri mne a hľadel mi do očí no potom zrak upriamil na moje pery. Ja som urobila taktiež. Náš dych sa stretával a pery sa k sebe približovali.
POZN.AUTORA: New! Tak ako som povedala. Nechce sa mi tu rozpisovat, tak ako včera tak dúfam, ze sa vám časť páči. A teraz.... nepredstavujte si Emmu a Zayna celých od farieb. Predstavte si, že to mali iba na šatách OK?? :D Časť som písala o 9 ráno tak sa nečudujte aké to je :D ... No a teraz by potešili vasr názory..čo myslíte začnú si spolu?:D ..možno mi ani neodpoviete ale to nevadí :D...
ČTEŠ
Dangerously SEXY [Zayn Malik]
FanfictionNa vonok slušný chlapec, ktorý je obľúbený v škole a ma dobré známky. No do školy sa mu chodiť veľmi nechce. Emma Rossová je v škole nová a hneď ako ho videla tak sa jej zapáčil. Myslela si že je to slušný chlapec ale myslela zle. Emma nevie čoho j...