8. Chapter- Návšteva

989 57 5
                                    

Do izby vstúpil s dvoma chlapcami. Jeden bol kučeravý a toho druhého som poznala. Volal sa Liam Payne. Spoznala som ho pred týždňom, keď som bola pri riaditeľovi kôli tomu aby sa ma opýtal ako sa mi páči v novej škole. No a Liam tam sedel kôli tomu, že sa s niekym pobil. Údajne to bol chlapec menom Jasper Royce, ale aj tak ho nepoznám. Jediné čo viem je, že je druhák.

,,Nejako si pozabudol povedať, že máš náštevu."- kučeravý pootočil hlavu smerom k Zaynovi a potom zrak opäť upriamil na mňa.

,,Tak prepáč, že som ti nepovedal, že sem nemáš chodiť lebo mám náštevu Harry. A prepáč, že si mi vo pred nezavolal a nepovedal si že prídeš, Neohlásená nášteva vie vždy potešiť a nepokaziť nám peknú chvíľku."- určite to myslel Zayn ironicky. Som si ostá. A jeho úsmev bolo vidno, že je tak tieź ironický.

,,Super. Tak nás aspoň zoznám nie?"-chcela som už povedať, že idem domov no nevydarilo sa lebo ma predbehol ma Harry, ktorý mal ozaj pekný úsmev. Ja som jeho meno už vedela. Zistila som ho, keď ho Zayn vyslovil. Aké nečakané?! ,,Aj keď jej meno už poznáme všetci dobre."- dodal.

,,Emma, to je.."- nedokončil Malik a ja som ho predbehla. ,,Harry a Liam Payne." Nechápavo sa na mňa pozreli okrem Liama. ,,Jeho meno si povedal a jeho poznám."- vysvetlila som.

,,Odkiaľ ho poznáš?"- opýtali sa Harry a Zayn spolu s krčeným obočím a upriameným pohľadom na mne.. ,,To vám povie on. Ja už pôjdem domov." Pravdou je, že som vôbec domov nechcela ísť. Chcela som ostať tam. Sú dva dôvody prečo som povedala, že idem domov. Prvý je: Určite sa o mňa boja a to najmä mamka. Druhý dôvod je: Nechcela som im kaziť večer. Veď tých dvoch ani poriadne nepoznám. Ups..tak sú 3 dôvody. Ten tretí je: Je neskoro a ja by som mala vážne ísť.

,,Ale my sme ešte, len teraz prišli Emma. Ozdaj nám to neurobíš, že odídeš."- hovoril Liam. Ja som len prikývla s úsmevom a vykročila vpred a pri tom som naznačila Zaynovi nech ma ide odprevadiť k dverám. ,,Nenechám ťa ísť samu. Idem s tebou."- povedal zatial čo ja som sa obúvala na chodbe. Tí dvaja sedeli v obývačke. ,,Ja to zvládnem sama Zayn. Je to pár domov. A mal by si ostať doma máš predsa náštevu a mal by si oddychovať." Šibe mu?! Veď to prejdem aj sama.

,,Drobček, dovoľ mi to pre teba urobiť."- usmial sa na mňa tak sladko. Opäť použil to slovo. Slovo smerované na mňa.

*********

Nedovolila som ísť Zaynovi so mnou. Ale on je taký tvrdohlavý, že predsa musel niekoho poslať so mnou. Liam a Harry sa hádali kto pôjde no vyhral Harry. Čo som si mohla všimnúť bolo, že Harry vyhral možno, len preto lebo začal Liama biť po chrbte ako nejaké decko. Ale to je detail.

,,Styles."- zapozeral sa do zeme. ,,Moje priezvisko."- dodal.

,,Harry Styles, to sa mi ľúbi."

,,To každému."- kútiky úst sa mu nadvyhli do úsmevu.

Potom bolo medzi nami trápne ticho.

,,Prečo práve Zayn a nie niekto iný?"- opýtal sa po chvílke ticha. Jeho otázke som vóbec nepochopila a tak som na neho pozrela nechápavým pohľadom.

,,Myslím to, že sa s ním bavíš a tak."

,,Je to spolužiak, s ktorým si dobre rozumiem, nič viac."

,,Mňa neoklameš Emna. Vidím to na tebe. Ako sa k nemu správaš a to ako sa na neho pozeráš."- práve ma prekvapil. Vidí ma s ním prvý krát, nemôže to vedieť. ,,Vôbec to tak nie je"- snažila som sa to popierať.

,,Sama vieš, že to tak je."- znel vážne a jeho hlava bola pootočená smerom ku mne.

,,Videl si ma s ním prvý krát."- poznamenala som. ,,To si myslíš ty."- nepochopila som čo tým myslel. Zamračila som sa nad tým. ,,Emma, nie som slepý. Mal som už veľa dievčat a viem ako sa všetky správate, keď sa vám niekto páči. Jednoducho, mňa neoklameš. No poviem ti jedno. Dávaj si pozor! Ver mi, že s ním si začať nechceš. Už si si zavarila, len tým že sa s nim kamarátiš a nie len s nim ale aj s nami"- už sme stáli pred mojim domom, keď mi to povedal. Nemalo už zmysel popierať, že Zayn Malik ma celkom priťahuje, ale dúfam, že Harry taký nie je a nevykecá mu to alebo niekomu inému. Musím mu veriť, nič iné mi neostáva.

Dangerously SEXY [Zayn Malik] Kde žijí příběhy. Začni objevovat