17. Chapter- Koleduješ si

665 48 3
                                    

Harryho pohľad:

Hneď ako som nasadol do auta, naštartoval som a smeroval rovno k ´domu´ Josha, skôr sa to dalo nazvať ako chatrč a nie domov. Nesnažil som sa ísť ani rýchlo, pretože som dobre vedel, že Josh bude na mňa poriadne nahnevaný. Dobre viem čoho je on schopný, čohokoľvek. 

Pamätám si ako ma raz poslal zabiť jedného muža menom David. Údajne mal byť vtedy v nejom bare kde ma aj vtedy poslali. Bol tam, lenže nie som schopný zabiť človeka, o ktorom neviem čo urobil. Mal som ho zabiť beu príčiny. Tak, keď som došiel naspäť k Joshovi, tak som mu zaklamal, že tamžiaden muž menom David nebol a ani sa žiaden na neho nepodobal. Dobre som vedel ako vyzrá lebo som mal jeho fotku. Keď som mu klamal, tak na mňa hneď namieril so zbraňou a ja som len čakal kým ma niekde postrelí. No do dnes ďakujem Louisovi, ktorý prišiel so slovami: "Hovorí pravdu. Medzi tým nám utiekol a neviem kde sa nachádza." Vtedy som vedel, že klame aj on. 

V prvom rade som si musel uvedomiť čo som práve urobil. Skoro som zradil svojho dobrého kamaráta, ktorého poznám už takmer od mala. Ako som to mohol urobiť? V podstate som ho aj sklamal. Nezaslúžil  si to odo mňa. Plus, som vystrašil Emmu skoro k smrti. Keď som uvidel ako vyliezla z pod postele celá uplakaná a vystrašená, tak mi jej prišlo ľúto. A to ako k nej pribehol Zayn...má o ňu strašný strach. Som strašne veľký hajzel! Som rád, že som mu ani jedného z nich nedoniesol. Neviem si ani len predstaviť čo to bude keď mu poviem, že som ich nenašiel. Modlil som sa aby mi na to skočil. Hneď zajtra sa ale pôjdem ospravedlniť Zaynovi a Emme.

Zastavil som pred ´domom´ s najväčšími obavami, že sa mi niečo stane a vystúpil som z auta. Bolo niečo po polnoci. Pomaly som vystúpil z auta a smeroval som k dverám kde som zaklopal a čakal pokiaľ mi niekto otvorí.Vo dverách stál Damian, ktorý ako zvyčajne bol celý v čiernom.

,,Pán nebude nadšený, že si prišiel sám."- uškrnul sa na mňa, Ako ho ja neznášam. Mal hnedé vlasy vyčesané do hora a hnedé oči, ktoré boli takmer čiernej farby. Spoločne sme chádzali do miestnosti kde sedel a pozeral telku Pán.

,,Konečne Styles!"- vypol telku a zapozeral sa na mňa. ,,Ideš sám?"- opýtal sa ma prekvapene.

,,Ja..Hľadal som ich všade..."- nedokončil som a prerušil ma.

,,Kde všade?"- a usmial sa na mňa ironickým úsmevom.

,,U nich doma. U kamarátov..."

,,Ako vidím, tak si sa poriadne nesnažil."- jeho úsmev, aj keď ironický zmyzol z tváre.

,,Snažil, ale ..."

,,Keby si sa snažil, tak už sú dávno tu a stoja predo mnou, nemyslíš?"- položil mi otázku.Bol som ticho. Nechcel som tu už viac byť. Necítil som sa tu dobre. ,,Chceš skončiť zle, Styles?" Na jeho ďalšiu otázku som pokrútil hlavou. ,,Máš tri dni na to aby si mi ich dostavil tu! Rozumel si? Ani o deň viac. Môžeš byť rád, že som sa nad tebou tento krát zľutoval a nezabil ťa....A teraz vypadni!"- v momente som sa otočil na päte a odkráčal smerom, ktorým som prišiel aj s Damianom, ktorý ma šiel ´odprevadiť´.

,,Smola, že ťa neprekukol,"- zľakol som sa čo povedal. Vie o tom? Vie, že som práve oklamal Josha?

****************

Potom ako som vykonal rannú hygienu som sa vybral do kuchyne na raňajky. Bývam spoločne s Niallom Horanom. 

,,Nejako si skoro hore."- sedel pri stole a pred sebou mal palacinky so šľahačkou a jahodami. Videl som, že urobil porciu aj pre mňa. Sadol som si teda za stôl.

,,Musím ísť niečo vybaviť."- zobral som si vydličku a začal jesť. Musím ho naozaj pochváliť. Sú vynikajúce. 

,,Večer tu volal Damian."- oznámil mi.

Dangerously SEXY [Zayn Malik] Kde žijí příběhy. Začni objevovat