Cítila som jeho vlhké a teplé pery na tých mojich. Potom som som pod mojim tričkom ucítila jeho ruku. Mojim telom prešlo vzrušenie a pod brušku som mala motýliky, ktoré len tak nechceli prestať lietať. Odtiahla som sa od neho a zdvyhla ruky hore na znak toho, že mi moje sivé tričko môže dať dole. Aj tak urobil. Opäť ma začal bozkávať a ja som mala znovu ten pocit naplnenia.
Zvalil ma na posteľ. Týčil sa nado mnou. ,,Si krásna drobček." Na mojich perách sa vytvoril úsmev. Ten pocit, ked bo Zayn pri mne a mohli sme robiť takéto veci ako sa bozkávať bol neopisateľný. Ale stále si uvedomujem čo urobil a nato nikdy nezabudnem, tak ako on tak ani ja.
,,Nie to nemôžem Zayn."- odtiaha som sa od neho a schmatla moje tričko, ktoré bolo pohodené na zemi.
,,V poriadku. Nechcem ťa do ničoho tlačiť. A už vôbec potom čo si sa dozvedela. Prepáč."- ospravedlnil sa mi. Jeho pohľad bol stále na mne ako by ma znovu vyzliekal ale tento krát očami. i,Môžme robiť hocočo čo budeš chcieť."- dodal po chvíľke.
,,Môžme vedľa seba ležať, le nič nebude. Bol to, len skrat nič viac."- hovorila som mu pokiaľ som si obliekať naspäť moje sivé tričko. Následne sme si ľahi vedľa seba.
,,Drobček?"- otočila som hlavu k nemu a nadvyhla som obočie. ,,Môžem ťa o niečo poprosiť?"- spýtal sa ma. ,,O čo?"- bola som zvedavá čo odo mna chce. ,,Dáš mi ešte pusu?"- myslela som si, že to bude niečo iné ako toto. Pusa s ním to je ten najmenší problém. Perami sa ku mne blížil a hned ma pobozkal. Pocit, ktorý mi spôsoboval svojimi bozkami bol späť. Jeho bozkov sa asi nikdy nenabažím.
Jeho ruka blúdila na mojom brušku až zablúdila tam dole. Trhlo so mnou. ,,Mám ti to povedať po nemecky, že nie?"
,,Dobre, dobre rozumel som."- ruky dal do obranného gesta.
,,Ako vidím, tak si nerozumel."- nadvyhla som obočie.
****************
Ležala som na posteli spolu so Zaynom v objatí a mobil som mala položený na stole, ked som započula ako mi zavybroval. Nahla som sa pre neho a zobrala ho do ruky. Prišla mi SMS.
--------------------------------------
Od: Eleanor Calder
Kde si? Máme o teba strach.
---------------------------------------
Presne toto som nechcela. Aby mi niekto písal alebo volal, Nie je dosť, že som im musela klamať o tom kde idem? Kde spím? Mám s toho výčitky. Nerada klamem a to myslím vážne. Nie som ten typ človeka. Nevedela som čo jej mám odpísať. Klamala som, že idem spolu s Eleanor aj Taylor a nie sama. Som zvedavá čo robila moja mama ked počula, že som si to vymyslela.
-----------------------------
Pre:Eleanor Calder
Rozhodla som sa ísť spať k Malikovi. Nehnevaj sa na mna. Zajtra budem doma. Prepáč.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozhodla som sa, že jej odpíšem toto. Aj ked som zas klamala. Neznášam to. Zajtra určite nebudem doma a vôbec neviem kedy to bude. Ale dúfam, že čoskoro.
-----------------------------
Od: Eleanor Calder
Prišla som tu za tebou a ty sa na mna vykašleš. Dakujem ti. Ani sa nenamáhaj prísť za mno a ospravedlnovať sa mi. Odchádzam.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak toto ma dostalo. Nemôže odísť. Musím jej všetko povedať, všetko vysvetliť. Nechcem aby sa na mna hnevala.
-------------------------------
Pre: Eleanor Calder
Zajtra v Royal Diner o piatj. Vysvetlím ti všetko, ale nikomu nič nehovor, že vieš kde som. Ak ti na mne záleží.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mobil som položila naspäť na stôl a nečakala čo odpíše, pretože som vedela, že tam príde. Ked tak si SMS pozriem neskôr.
,,Ty si hore? Prečo nespíš drobček?"- Zayn sa zobudil a pozeral na mna. Nechcela som u to povedať, že mi písala Eleanor. Keby vedel čo idem urobiť určite by ma nikde nepustil. Zas som klamala.
,,Rozmýšľam."- povedala som rýchlo.
,,O čom?"- usmial sa na mna. Nevedela som čo si mám vymyslieť a tak som bola ticho, pozerala som mu do očí a pobozkala som ho aby sa viac nevypytoval. Vedela som, že to ho zastaví aby sa prestal vypytovať.
****************
,,...A zhodil ju zo schodov. A teraz sa musím držať pri nom, ked nechcem aby ma zabili. Je to môj ochranca ako povedal on."- sedela som už s Elenor v Royal Diner a pred sebou sme mai koláčiky. Dôfala som, že nikomu to nepovie a nechá si to pre seba. Nikomu ani Nicol ani mojej mame či iným kamarátom. A už vôbec nie polícii. Verím jej, že to neurobí. No a jej pohľad hovoril za všetko. Ale určite nebola na tom horšie než ja. ,,Presne takýto pohľad som pravdepodobne mala aj ja." Eleanor ukazala na dvere za mnou. Otočila som sa. K nám sa blížil Zayn a jeho banda, ktorá nbola komplentná. Bol s ním Harry a Louis.
ČTEŠ
Dangerously SEXY [Zayn Malik]
FanfictionNa vonok slušný chlapec, ktorý je obľúbený v škole a ma dobré známky. No do školy sa mu chodiť veľmi nechce. Emma Rossová je v škole nová a hneď ako ho videla tak sa jej zapáčil. Myslela si že je to slušný chlapec ale myslela zle. Emma nevie čoho j...