Cap9-Eu si Martinus?-

144 4 3
                                    

Din capitolul anterior:A doua zi mergem cu masina undeva la un stadion si...Martinus mi-a zis ca trebuie sa particip eu il locul lui...fiidnca el nu se simpte bine si va trebuii sa joc eu in locul lui..(la  un meci de fotbal )

Martinus-Let's do it,you're ready!/haide ca poti,esti gata!

Eu-i'm not...losing it/Ba nu..o sa pierdem

Martinus-I trust you!/am incredere in tine!

Am intrat in echipa cu Marcus si am inceput jocul

Eu eram cat mai ferita,nici nu vroiam sa ating mingea,dar Marcus ca sa-mi dea incredere mi-a dat mingea mie ,si eu inaintand catre poarta si uitanduma la Martinus am dat cat de tare am putut dar degeaba..

PAUSE!!

Eu-i can not!/nu pot!

Martinus-You are strong! I know you can!/esti puternica! stiu ca poti

Scorul era 0-0 si mai erau 10 secunde,iar mingea era la echipa adversara....Marcus prin alunecare imi trimite mingea mie ,,Go!,, 

El cazuse pe jos ,mai erau 3 secunde si eu ma duc in careu iar cu miscarea pe care ma invatat Martinus sar si arunc direct in poarta..

Toata echipa vine la mine si striga toti ,,seier,, (in Norvegiana,,Victorie,,)

Martinus vine la mine de parca nu a avut nimic si ma ia in brate bucuros...

Marcus se uita ciudat la el si de fericire o ia in brate pe Miruna...

Ne-am dus acasa..Emma ma astepta cu o prajitura si vroia sa ii impletesc parul =)))

Martinus m-a tras langa el si mi-a spus:

Martinus-Hey, bravo, you know you can, and I wanted to tell you that you're ... incredible./Hei,bravo,stam ca poti,si..vroiam sa-ti spun ca esti...incredibila..

Eu-hmm..ok..thank you..and ..you're ,,fantastisk,,/hmm..mersi..si..tu esti fantastic

Si in acel moment Emma a pus o melodie de a lor ,,Please don't go,,

SI Martinus a venit spre mine si....

Aici se incheie acest capitol va pwp Instagram:shocoitzhere

Instagram M&M:marcusandmartinus

AVENTURA INFINITA  (COMPLETED)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum