Cap29-Doar un vis?-

78 5 0
                                    

*AVETI SUS UN TRAILER DE LA NOUA PIESA DE LA M&M CARE VA FI LANSATA PE 26 IANUARIE*

Dar dupa 5 minute in ,,paradis,, ma trezesc pe o banca undeva in romania cu un catelus buclat langa mine..nu stiam unde eram..sau cum am ajuns aici..

,,Cum am ajuns aici? Si unde e Tinus?? A fost doar un vis...unde e toata lumea..de ce e asa de liniste...?,,

Atatea intrebari..si asa de putine raspunsuri...

Ma ridic..si nu era nimic si nimeni langa mine..decat Mingea lui Tinus..nu aveam telefon,bani..nimic

Era seara si incepuse sa ninga..ningea asa de frumos..iar mie imi era asa de somn...dar nu ma puteam culca..trebuie sa-l gasesc pe Tinus..

***La mine acasa***

Tinus-Deci nu stie nimeni nimic despre unde ar putea fi simona?

Mama-Dar cum a disparut asa?

Mac-Unde ii place cel mai mult sa stea..ca poate o  gasim acolo...

Tinus-e IMPOSIBIL!

Miru-GATA! Simona e sora mea..e desteapta..va ajunge singura acasa..

Tinus-Uitati..a inceput sa ninga..ce frumos..imi aminteste de Simona..si ea era frumoasa..

Mac-Gata cu dulcegariile ,simona e undeva intr-un parc fara nimic si nimeni..afara ninge si noi stam aici si ne certam!

Miru-Bine..si ce facem?

Mama-Pai daca esti sora ei..poate ai tu o idee unde ar putea fii..

Miru-Chiar am o idee!

Tinus-CE IDEE!?

Miru-Doar veniti dupa mine!

**Inapoi in parc**

Mainile imi inghetase..imi era somn si foame..nu stiu nici macar cum am ajuns aici si de cat timp sunt aici..

Sa incerc sa-mi amintesc..pai eram cu Miru..iar apoi am venit sa-l caut pe Tinus..si...atat..

Nu imi mai simpteam picioarele...si aveam doar Mingea de la Tinus..pe drum trece o masina cu farurile aprinse si se opreste langa parc...

Din ea ies 3 oameni imbracati in negru cu capul in jos si cu gluga pe cap..

,,O nu..se indreapta spre mine..ce fac?,, Soptesc eu .

Ma dau usor inapoi si vad ca unul dintre ei scoate un cutit..iar celalalt un pistol...si unul statea in spate.la masina..

Cu mingea de la Tinus arunc in Omul de langa Masina si catelusul de mai devreme il musca pe cel cu cutit ..dar din pacate a fost impuscat..cel cu pistol se apropie de mine...ma duc la el si cu o lovitura pe care am invatat-o de la tinus ii dau una in bujuterii..sa ma tina minte..nu  degeaba am facut 4 luni de carate..

Dar inainte sa cada a impuscat in mingea de la Tinus..

Mingea era murdara si sparta...era sungurul lucru pe care il aveam..si acum nu il mai am..mapn in genunghi cu mingea in brate si incep sa plang..lacrimile se scurgeau pe minge ca ploaia din visul meu...

Aici se incheie capitolul 29 sper ca va placut...si ce credeti? Tinus o va salva pe simona? O sa aflati in urmatorul capitol <3<3<3

A da si M&M vor scoate o piesa noua(apropo se numeste ,,remind me,,)aveti sus un trailer, l-am gasit pe yt si pe instagramul lor (macusandmartinus) Si felicitari M&M pentru butonul de 1.000.000 abonati pe canalul VEVO 

FELICITARI MARCUS AND MARTINUS!

AVENTURA INFINITA  (COMPLETED)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum