Din capitolul anterior:Dar nu era nimeni acasa..Am iesit in curte ..bine inteles dupa ce am mancat putin din tort..
Afara nu era nimeni si nimic..de obicei M&M isi lasau mingile in curte..dar nu era nimic..
Si asa am uitat eu iara de mingea de la Tinus...am mers repede sa o caut..dar nu era..
Ma duc in casa si caut in toate camerele ..nici macar emma nu era acasa..
Am incercat sa-i sun dar nu raspunde nimeni...
M-am panicat putin si m-am dus la Maya acasa...
Eu-Maya? Am ceva sa iti spun..
Maya-Ce e?
Eu-..Nu ii gasesc pe M&M,emma,Miru..nu e nimeni..I-ai vazut?
Iar atunci Maya s-a uitat ciudat la mine si a zis ca nu stie nimic...
Ies pe strada si ma duc tot inainte..poate vad ceva..si gasesc pe jos o bratara M&M..
Ma uit la ea..dar degeaba ..M&M nu isi poarta propriile bratari..si nici Miru..ciudat
Intru inapoi in casa...si tot nu era nimeni..ma plimb in curte si ..nimic..
Ma ingrijorez si incep sa ascult muzica..muzica ma linisteste..
Dupa cateva minute de ascultat muzica ma indrept spre poarta de football a baiatilor..si era o hartie..pe care scria ,,Dute in locul de unde a inceput totul,,
Adica in casa..unde ne-am certat..intru in casa si vad pe locul unde a stat Lena inca un bilet..pe care scria ,,Dute unde ai vazut ultima oara mingea,,
Adica in parc! Am fugit pana acolo si era mingea ..si langa un alt biletel pe care scria ,,Dute acolo unde ai jucat pentru prima oara football,,
Adica pe stadion! Ma duc repede si ii vad pe M&M ,LeLi, Miru,eMMa ,si parintii lor jucandu-se football..era asa de dragut..dar nu jucau normal..era Tinus contra restul lumii..si am intrat cu el in echipa..iar cu greu am reusit sa-i batem!
Dupa aceea ma duc la Tinus:
Eu-Dar de ce ??
Tinus-Pentru ca..
Va aparea capitolul 22 byee !! <3<3<3
CITEȘTI
AVENTURA INFINITA (COMPLETED)
FanfictionIn aceasta carte este vorba despre Shoco ,o fata de 14 ani care impreuna cu prietena sa Miru ,o fata de 14 ani ,merg in Norvegia pt a isi cunoaste idolii..pe Marcus and Martinus..dar se inampla ceva..oare vor ramane impreuna?