Cap11-Dar ce aveti cu mine?-

128 4 8
                                    

Din capitolul anterior:Si incepe sa-mi spuna...

,,Hei,nu ne-am mai vazut de mult..dar unde esti? Ne e dor de tine <3,,

Shoco-Scuze dar eu...ma mut in Norvegia..

,,Pai si scoala? Cu noi cum ramane?,,

Shoco-Imi pare rau dar oricum nu prea iti pasa de mine asa ca...imi va fi dor de voi dar decizia e luata...ce aveti cu mine?

,,Daca asta e decizia ta...,,

Au inceput sa strige si sa ma injure ..nu conteaza..erau si ei suparati..dar oricum acum nu mai am ce face..decizia a fost luata...ma mut in Norvegia!

Dupa cateva zile m-am inscris si eu la scoala din Trofors..imi era foarte rusine ,dar in clasa mea erau si copii care vorbeau romana sau cel putin engleza,si a fost okay,dar eu sunt cu 2-3 clase mai mica decat Martinus ..dar e totul bine si asa...

Eram pe strada,in Trofors eu am inceput scoala in ultima zi...caci dupaia a venit vacanta...eram cu Tinus,nu era tarziu deabia 8 seara,ne plimbam si noi un pic si la un moment dat Martinus isi pune mana dupa gatul meu.

Dar noroc ca vine Mac si il ia de bluza si au inceput sa vorbeasca foarte incet...

Convorbirea dintre M&M:

MAC-hey, I think I like miruna/cred ca imi place de miruna..

TINUS-well,i like shoco/pai si mie imi place de shoco..

----------------------------------------------------------------------------

Au inceput sa rada si Tinus a venit ranjind spre mn...Iar mac s-a dus la miruna si a tras-o de mana ...am crezut ca lesit ..

Si neeatenta cum sunt eu,m-am impiedicat si am cazut iar din greseala l-am tras si pe Tinus peste mine..

Nu am apucat sa spun nimic fiindca...

Aici se incheie acest capitol,imi pare rau pentru greselile gramaticate..ptc mi s-a sticat calculatorul si scriu asta de pe leptopul lui mama deci da...pwp

Instagram:shocoitzhere

Instagram M&M:marcusandmartinus

AVENTURA INFINITA  (COMPLETED)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum