Cap33-Locul 2?-

91 2 11
                                    

Din capitolul anterior:

Shoco-Haha...am uitat sa rad..

Mac-Uite..mie niciodata nu prea mi-a placut de Andreea..mi s-a parut ingamfata..poate te ajuta asta cu ceva ..

Shoco-Ok..acum..vreau sa fiu putin singura..

Mac pleaca ..eu ma decid sa merg in camera mea..

Ajung in fata usii si pe ea scrie ,,Camera Lui Andreea,,

,,Stai ce? ,,camera lui andreea,,? Nu pot sa cred..fata asta crede ca poate sa-mi ia locul?,,

Intru si o vad pe Andreea care imi aruncase hainele pe jos si a rupt toate desenele pe care le facusem...(erau lipite pe pereti)

Shoco-Ce faci aici?

Andreea-Instrebarea e ce faci TU aici? E camera mea . Nu vezi..sau nu stii sa citesti?

Shoco-Nu am chef de cearta..IESI AFARA!

Andreea-Si daca nu ? Ce o sa faci? 

Shoco-TINUS!!

Andreea-Crezi ca te va crede? Tu nu mai existi pentru el!

Tinus-Ce e fetelor?

Andreea-Nimic..

Tinus-A da..Shoco..andreea v-a sta la noi..va sta la tine in camera..te superi?

Shoco-Pai si eu unde stau?

Tinus-...la asta nu m-am gandit..pai poti sta in bucatarie..

Shoco- In bucatarie? Tu ma crezi proasta? Andreea ..poti sta aici...eu am plecat!

MI-am luat telefonul si banii..si singurul desen care a ramas intreg..era cu Tinus..din vremea in care nu-l cunosteam...si am plecat..

Andreea-Shoco..acum nu mai esti o printesa..esti pe locul 2!

Miru-Unde pleci?

Shoco-Cat mai departe!

Am pleacat cu lacrimi in ochi..dar nu am putut..nu ma lasa sufletul..Maya a iesit sa vorbeasca cu mine..

Maya-Shoco..am auzit ce s-a intaplat..poti sta la mine..pana va impacati

Shoco-Nu am nevoie de mila ta..mersi dar trebuie sa rezolv asta cu Andreea..acum!

Am plecat inapoi in casa , intru dar inainte sa merg la mine in camera ..sa mi-o iau inapoi..o vad pe Miru pe canapea plangand..

Shoco-Miru ce s-a intamplat?

Miru-Andreea asta! Nu o mai suport! M-a injunghiat in mana ...si m-a dat afara din camera mea..a zis ca nu sunt destul de buna sa stau acolo..

Shoco-Andreea asta trebuie sa inceteze!  TINUS!!!

Andreea-De ce tipi in casa mea? Ia hai afara!

Shoco-Casa ta? dar unde te crezi ma rog?

Andreea-Nu sunt obligata sa iti dau explicatii! ACUM AFARA!

Tinus-Andreea ce ai? De ce tipi la Shoco si Miru?

Andreea-Auuu!! Shoco iara mi-a dar un picior!! auu  *zambeste*

Tinus-Shoco ce e gesit cu tine? Ce ti-a facut?

Shoco-Eu m-am intors ca sa nu ne mai certam...iar urata asta imi ia camera,locul,viata,pe tine..si tot vina mea e? Andreea daca nu pleci tu plec eu!

Tinus-Shoco stai..

Andreea-Dar cine te crezi? Eu nu plec de aici nici moarta! Valea!

Shoco-Pa tinus..sa fiti fericiti impreuna..pa

*Intra Mac pe usa*

Miru-Daca pleaca Shoco plec si eu!

Mac-Miru de ce ai sange pe mana?! si unde pleci?

Miru- De la printesa asta ! Hai Shoco!

Am plecat amandoua..Maya ne-a dat la noi niste haine..le-am refuzat..nu avem nevoie de mila..

***ACASA LA M&M***

Tinus-Andreea ce e cu tine? Shoco e iubita mea!

Andreea-Ai nu zau? Dar nu e asa ca nu o mai iubesti?

Mac-Andreea..mai intai te bagi intre Tinus si Shoco ,apoi ii iei camera,apoi o injunghi pe Miru..si aucm asta? AFARA DIN CASA MEA ACUM!

Tinus-Mac are dreptate..te credeam o fata buna..dar esti o scorpie! AFARA!

***Inapoi la mine si Miru***

Shoco-Miru te mai doare mana?

Miru-Da..hai ma bine inapoi acasa..

Shoco-Nu e prima oara cand plec..va fi ok..

Miru-Dar mi-e dor de Mac..si de Emma..

Shoco-Ok..hai acasa..

Ne intoarcem acasa..inainte sa intram stam pe hol si auzim:

,,-Tinus vezi ce ai facut? Din vina ta fetele au plecat! Tu cu andreea ta !

-Srry frate..eu credeam ca..

-Credeai degeaba!,,

Apoi intram si noi

Shoco-Tinus..

Tinus-Shoco!!! Mai esti suparata? 

Shoco-Putin...

Tinus-Imi pare rau..promit ca nimeni nu iti va mai lua locul!

Shoco-Pai si Andreea?

Tinus-Am dat-o afara..

Tinus imi da un sarut de ,,impacare,, ..eu ma uit in jos si zambesc ..intorc capul spre Miru si Mac..erau pe canapea sarutanduse si razand..cred ca s-au impacat si ei <3

Cam atat a fost cu acest capitol! Sunt foarte bucuroasa ptc M&M au pus melodia ,,Remind Me,, Aveti sus melodia full (nu e pe canalul lor) Si am o intrebare..VOI ATI ASCULTAT MELODIA NOUA???  (APROPO AM 607 CUVINTE)

AVENTURA INFINITA  (COMPLETED)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum