Dupa ce ne-am juicat in zapada am mers in casa..fiindca era seara si evident eu si Miru eram rupte de somn...parca ne picau ochii in gura...nu am ajuns in casa..fiindca la cat de somn imi era nu am mai putut sa merg..si am cazut ca o retardata cu burta pe zapada..
Tinus m-a ridicat in brate si m-a carat pana in casa..Miru cand a vazut a cazut si ea bine inteles prefacandu-se si Mac a luat-o in brate pana in casa..
-A doua zi-
Ne-am trezit,am mancat ,ne-am impracat si ne-am facut ,,rutina de dimineata,, iar apoi eram foarte plictisiti..Mac statea si Tinus si editau un clip pt youtube si eu cu Miru la fel..
Dupa ce am terminat de editat clipul..i-am asteptat si pe baieiti si am plecat jos ..fiindca ne-au chemat Parintii lui Mac si lui Tinus ..si ne-au zis ca le-a placut interpretatia din Turcia si cea din Romania si aau zis sa facem un meet..iar baietii au ales Romania
Am plecat spre Romania cu primul avion..am ajuns foarte tarziu..noi planificasem sa ne si cazam 3 zile..dar na..csf n-ai csf
Am plecat carte meet si a fost foarte misto..toti fanii strigau ,,M&M,,
Nu ma asteptam sa fie asa de multa lume...s-au strans peste 15.000 de persoane..waw..
Baietii au dat si un interviu ,si au filmat niste clipuri cu youtuberi romani..
Dar cand totul era perfect..s-a intmamplat ceva...in sala meet-ului il Vad pe Tinus tinandu-se de mana cu o fata..nervoasa ma duc la el :
Shoco-Amm..Tinus..ce faci ..ea cine e?
Tinus-Ammm..nimic,nimeni
Fata-Dar cine intreaba? Nu e treaba ta!
Shoco-Tinus..ce tot zice asta...poate ii dua si doua palme..(eram super nervoasa)
Fata-Ia vezi, stii macar cine e baiatul asta e langa mine?
Shoco-Da stiu cine e..e iubitul meu!
Tinus-Da..
Fata-Ai nu zau?? Si ? Daca nu stii sa ai grija de el..soarta!
Atunci au venit Mac si Miru la noi ..si s-a facut un cerc de oameni in jurul nostru..dar mie nici macar nu imi pasa..
Fata-Acum nu mai e iubitul tau..ne cunostem de 2 ani..pun pariu ca nici macar nu stii cum il cheama!
Tinus-Taci! Shoco Nu o asculta..
Shoco-Stii ceva..mi-a ajuns ..Fetito il vrei? poti sa-l iei..mie nu imi mai pasa! Tinus sa stii ca daca vreti sa fiti impreuna ...ai acordul meu..PA! (si am plecat nervoasa)
Tinus-Vezi ce ai facut?!! Nu pe tine te iubesc..PE EA O IUBESC!
Miru-Si acum ce facem..?
Tinus-Ma duc dupa ia..
Miru-Nu..ea stie romania ca-n palma..nu ai sanse sa o gasesti..Ma duc eu..e si prietena mea..
Aici se incheie capitolul 26..va multumesc ca am urcat ..atatea locuri..de pe 407 pe 167...wawww mss mult va iubesc byee <<3<3<33<3<3
CITEȘTI
AVENTURA INFINITA (COMPLETED)
FanfictionIn aceasta carte este vorba despre Shoco ,o fata de 14 ani care impreuna cu prietena sa Miru ,o fata de 14 ani ,merg in Norvegia pt a isi cunoaste idolii..pe Marcus and Martinus..dar se inampla ceva..oare vor ramane impreuna?