cap18-Ajung la spital??-

98 5 5
                                    

Din capitolul anterior:Am uitat tot acasa..telefon ,bani..tot...aveam doar mingea pe care mi-a dat-o Tinus..

Stateam pe o banca...a trecut un om si l-am rugat sa-mi dea telefonul 1 minut sa o sun pe Miru..

,,Alo...Miru?,,

,,Shocooo!! E shoco la telefon!,,

,,Ca sa stii..nu ma mai intorc...ma mut la un alt hotel..punemi hainele,telefonul si banii intr-o valiza ...ca eu acasa nu mai vin.. si adule in parc te rog,,

,,Stai..nu...,,

Am inchis ...pentru ca il chemase pe Tinus..si nu mai vroiam sa-l vad...sau sa-l aud..

Ma plimbam in parc ..dar in acel moment a sosit Miru..

-Buna..

-Shoco...trebuie sa te intorci..

-Stai..baietii sunt cu tine?

-Nu..stai linistita..dar te rog..trebuie sa vorbesti cu Tinus..te rog..

-Nu vreau sa-l mai vad...imi pare rau..pa Miru...

Am plecat suparata..dar am constatat ca am pierdut mingea de la Tinus..nu vreau sa-l mai vad..dar inca tin la el..trebuie sa o caut!

Am lasat valiza pe o banca si m-am intreptat spre locul unde amm stat mai devreme cu mingea..dar o vad pe Maya venind spre mine..

Maya-Heiii!!

Eu-Buna Maya...

Maya-Dc esti suparata..a da..am auzit ce s-a intamplat..dar..sigut lui Tinus ii pare rau..mai bine vorbesti cu el..

Eu-Nu pot..sunt suparata pe el...nu vreau sa-l mai vad..

Maya-Atunci dc cautai mingea lui?

Eu-De unde stii..?

Maya-Gandesti cu voce tare...

Eu-...bine..inca tin la el..dar dupa ce mi-a facut..nu-l pot vedea..sper ca se intelege bine cu Lena...ca pe mine nu ma mai vede..

Maya-.bine..te las..am plecat fara sa stie nimeni...dar..mai gandeste-te..

Eu-bine..pa Maya!

Imi continui caitarile..dar se face seara..vad mingea undeva intr-o gaura..erau sapaturi pentru o conducta de gaze..

Erau semne cu,,Nu va apropiati,, pe langa..dar aia e mingea lui Tinus..trebuie sa o iau inapoi..cumva..

Ma apropii de gaura..intru usor..gaura nu era adanca..de aproximativ un metru jumate..

Dar imi aluneca piciorul si eu ma rostogolesc pana jos..mingea era de cealalta parte a conductei..am luat-o dar mi-am rasucit glesna..

Scuze ca nu am mai postat..dar aici se incheie capitolul 18..eu va pup bye!!Si am o intrebare care este personajul vostru preferat?

Instagram:shcoitzhere

Instagram M&M-marcusandmartinus

AVENTURA INFINITA  (COMPLETED)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum