Si am fost sa-mi fac un test. Peste cateva zile vin rezultatele. Voiam sa le deschid dar...
JM: Ce faci?
(Eu ascund repede foaia)
M: Bine,stateam. Tu ce faci?
JM: Bine! Ce ascunzi acolo
M: Acolo unde?
JM: In spatele tau
M: Nimic,ce pot ascunde?
Apare Lara si ii fac eu semn sa vina aici iar dupa:
L: Buna!
JM: Buna!
L: Ce faceti? Totul bine?
M: Da!
L: Ă...Mira,poti sa vii sa ma ajuti cu ceva pana sus?
M: Desigur!
JM: Vezi ca tot vreau sa aflu ce e foaia aia!
M: Dada!Jimin pov
Daca aflu ca s-a dat unu la el il rup. Dar stiu ca daca ar fii asta mi-ar spune! O sa incerca sa aflu!Am mers cu Lara sus "sa o ajut" si m-a intrebat:
L: De ce mi-ai facut semn sa vin? Si ce era cu foaia aia?
M: Stii ca atunci cand vomitam si Cassandra intra dupa mine in baie... si ea m-a rugat sa fac testul asta ca sa aflu daca sunt sau nu gravida! Si nu stiu daca sa il desfac sau daca nu!
L: Eu zic ca ar fii mai bine sa ii spui de el si sa il desfaci de fata cu toti!
M: Pai si daca el nu vrea copilul asta? Eu ce fac atunci?
L: E da,cum sa nu vrea copilul asta? Ai innebunit?
M: Nu stiu Lara...poate el chiar nu vrea un copil cu mine..
L: De ce spui toate astea?
M: Nu s....
Nu am putut sa termin ce aveam de zis pentru ca intra cineva pe usa,prima oara am crezut ca este Jimin care a ascultat toata discutia,numai ca erau toate fetele inafara de Marta si Cassandra,ele erau plecate cu baietii la magazin asa ca s-a dus si Cassandra sa stea lipita de J-Hope ca sa nu puna Marta mana pe el!
I: De ce esti speriata?
K: Ti-au venit rezultatele?
C&A: Ce rezultate?
M: Atunci cand vomitam Cassandra a intrat cu mine si mi-a zis sa ma duc sa-mi fac un test de sarcina si acm am primit rezultatele si Lara mi-a zis sa le deschid cand vin toti...
CITEȘTI
Mutarea cu BTS
FanfictionAici nu scriu nimic serios😂. Ca sa stiti si voi doar mă prostesc. Nu am nimic cu nimeni din carte. Sper sa va placa😚❤️