~23~

229 12 2
                                    

Si au vazut ca se cearta si au zis sa se bage intre ele:
A: De ce te dai la RM? Spune tipand
Bie: Tu ce legatura ai cu Suga?
S: Ce legatura sa avem din moment ce suntem doar prieteni.
Cs: Eu zic sa ne calmam..
A: Calmeaza-te tu!
Si de aici a inceput toata cearta.. Eu cu Lara ne uitam mirate la Cum se certau intre ei...ne mai suportând sa îi aud Cum se certau am plecat nervoasa din casa lăsându-i sa se calmeze.
Părăsind casa m-am hotărât sa merg într-un parc pentru a-mi limpezii gândurile și a mă gândi Cum sa rezolv problemele din casa pentru ca țineam foarte mult la toate patru. Mi-am închis telefonul din cauza ca mă disperau  cu mesaje și apeluri. M-am așezat pe o banca și am început sa mă gândesc la ceea ce urma sa fac adică țin foarte mult la Sojo și Marina  am trecut prin atâtea când eram mai mici făceam tot felul de porcarii Sojo era mai mare decât Marina cu 1 an era e o fire mai rebela mai nebuna foarte tupeista si sociabila are uneori niște apucături dar d ăsta o iubesc în schimb Marina e opusul e mai retrasa dar dacă o cunoști mai bine poate fii amuzanta și de treaba... Chiar nu știu ce sa fac...Tot gândindu mă nu mi-am dat seama ca se făcuse miezul nopții verifincandu-mi telefonul bombardat de mesaje și apeluri m am hotărât sa mă întorc... Când am ajuns toți au sărit pe mine de parcă nu m au văzut de un an încă eram nervoasa dar le am vorbit cu calm. Am discutat cu fetele și le am zis ca nu au de ce sa fie geloase. Ele într un final au înțeles că nu au de ce sa fie geloase.
După ce s au calmat spiretele intre noi Sojo ne a invitat la meciul ei de volei ea jucând la lotul național noi acceptând bucuroși și ne am culcat pentru a fi odihniți pentru ziua de mâine.
~2zi~
Ne am trezit din cauza unor bătăi insistente la ușă. Lara s a dus jos sa vadă cine bate cu disperare la ușă și a văzut ca erau Marina și Sojo. Sojo era echipata pentru meci într un echipament destul de impunător nu aveam ce zice îi stătea bine. Puteam uzii din pragul ușii Cum Marina țipă la noi  sa ne mișcăm fundurile mai repede sa nu întârziem.
~pe drum ~
Când am urcat în masina suga s a pus intre Sojo și Bie. El a încercat "subtil" sa o ia de mână pe sojo. Am observat acest lucru și i-am distras atenția lui Bie pentru a evita o cearta...
~Ajunși la sala unde se desfășura meciul...~
Sojo și echipa au început sa se încălzească pentru meci eu cu Marina strigam pentru a o susține pana într un final când și ceilalți au început sa strige. Când m am uitat spre Jin se uita la Marina, iar Suga nu își lua privirea de la Sojo care era foarte concentrata în teren. L am tras într o parte ca sa putem lămuri lucrurile.
M:Ce faci, bine, sănătos ?
S:Mda...uitandu se spre teren
M:O placi ?
S:Pe cine ?
M:Pe Sojo...
S: Poate...
M: Poate?
S:Da
M:Alege ea sau Bie ?
S:Nu pot...
M:Trebuie! Nu ți bate joc...
S:Nu mi bat joc dar Sojo e diferita de Bie...
M: Deci o alegi pe Sojo ?
S:Cred ca da...
M:Tu doar sa te despărți de Bie o ajut eu după!
Deodată se aude cornerul meciul s a încheiat echipa lui Sojo câștigase noi ne am bucurat și de fericire Suga m a luat în brațe și am alergat la ea sa o felicitam. toți am sărit pe ea de fericire.
Ca sa sărbătorim ne am hotărât sa ieșim în oraș sa mâncăm.
~La restaurant~
M am pus lângă Suga, lângă mine fiind Sojo,iar Jimin se uita gelos și m a chemat pana la el.
Jm:De ce stai așa mult cu Suga ?
M:Suntem doar prieten stai  calm. Spun râzând
Jm:atât de buni prieteni sunteți voi de la o vreme ?
M:Îl ajut cu ceva.
Jm:Cu ce ?
M:E o poveste lunga...
Jm:Îmi explici acasă
M:Bine, tati. Spun râzând
Ne am întors la masa, intre timp am și mâncat după am zis sa mergem acasă,iar eu uitasem ca trebuie sa îi spun lui Jimin cu ce îl ajut pe Suga.Cand m am dus în camera Jimin a venit la mine și...
J: Cu ce il ajuti pe Suga?
M: Pai......

Mutarea cu BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum