11.Insarcinata?

351 15 0
                                    

MA: Stiu ca nu sunt ale mele,dar m-am saturat ca eu sa nu am nimic si ea sa aiba totul,o stiti de putin timp si Jimin deja e cu ea si toate astea. M-am saturat!
M: Vaaaai!! Dar saracuta de tinee. Te-ai saturat? Off,sa dau si o lacrima pentru ce ai zis,nu? Stai ca ma duc sa-mi pun apa! Hai frate ma lasi cu toate porcariile astea! Nu stiu cum faci dar imi iei tot ce ai distrus,clar?
JM: Sunt cu ea pentru ca o iubesc si ea nu ar face ce ai facut tu!
Jk: Normal ca avem incredere in ea,pentru ca ea ne-a castigat increderea!
Toti: Da,exact!
M: M-am cam plictisit de toate scuzele astea ieftine!
MA: O sa incerc sa fac cumva sa-ti cumpar toate alea... spune cu o fata "trista"
M: Cat mai repede!
K: Nu are sens sa faci fata aia de miloaga ca ...
Nu a apucat sa termina ce avea de zis pentru ca mie imi venea sa vomit si m-am dus repede la baie. Cassandra a intrat ca sa vada ce am si:
Cs: Ce ai? Esti ok?
M: Da! Sunt bine!
Cs: Ai idee de ce ai vomitat?
M: Nu..adica Jin face mancare foarte buna,nu stiu!
Cs: Poate esti gravida..
M: E da! Nu are cum!
Cs: Cum spui tu.. eu tot zic sa te duci la un doctor!
M: Ok,ok! O sa ma duc!
Cs: Cand?
M: NU STIU!
Cs: Bine,hai sa mergem!
Am iesit din baie si... :
JM: Esti bine? Te doare ceva?
M: Da,sunt bine,nu trebuie sa-ti faci griji!
JM: Ok! Si ma pupa pe frunte!

Marta pov :
Doamne ce prefacuta! Numai atentie vrea,acum sa vad cum pot face rost de toate alea!

Era 01:00 am mers sa ne culcam! Pe la 02:15 mie mi-a venit iar sa vomit! M-am ridicat repede din pat si am fugit la baie. Din greseala am trantit usa si toti au venit la baie. Kara mi-a adus un pahar cu apa si dupa nu am mai putut sa dorm deloc...

A doua zi
Cassandra cu Lara mi-au spus sa merg la un doctor sa vad ce am, nu i-am spus lui Jimin ca ar fi vrut sa vina cu mine si voiam sa fiu doar eu cu Cassandra si Kara,ajungem si...

Mutarea cu BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum