Dupa ce "am dormit" atat de bine...
Jm:Neata iubire!
M: Lasa-ma si tu!
Jm: Ce am facut?
M: Nimic..
Jm: Atunci?
M: N-am dormit toata noaptea...
Jm: De ce?
M: Pentru ca minunatii nostri prieteni,fix cand vin eu acasa,au chef de altele!!
Jimin nu mai avea ce sa zica...m-am imbracat si am mers jos in bucatarie, acolo erau toti si Cristina vine la mine...
C: Ce e cu fata asta?
M: N-am dormit deloc,ai vrea sa fiu fabuloasa?
J: Las-o,e nervoasa..
M: Vad..
Toti: De ce esti nervoasa?
M: Pentru ca nu am putut dormi,d-aia!
Jh: Pai?
M: Pentru ca voi ati avut chef de altele si toti va auzeati asa tare si o trezeati si pe Yuri...
Toti: Ne pare rau....
M: Asta e acum.. Ma duc sus!
M-am ridicat nervoasa de pe scaun si m-am dus inapoi sus in camera incercand sa ma culc...
JIMIN POV:
Voiam sa nu fie asa rece...dar nu stiu ce are.. . Toti m-au vazut ca eram trist si..
Toti: Ce ai?
J: Nu stiu...o vad asa si parca nu e ca inainte...
K: Asa face ea cand ii este somn,stai calm
Mira a ascultat tot ce am vorbit si.. :
M: Nu sunt ca inainte? Adica vrei sa-mi spui ca nu ma mai iubesti sau cum?
J: Nu,nu am vrut sa zic asta!
M: Atunci ce ai vrut sa zici?
J: Pai..esti rea cu mine si eu voiam sa vin mai repede acasa ca sa te vad...
M: Aha...si crezi ca eu nu voiam sa te vad? Ca nu am plans atat dupa tine cand tu erai plecat?
J: Si eu nu am plans?
Baietii: Nopti intregi..
M: Ok..scuze ca am fost asa!
Bie: Ne pare rau noua pentru ca nu ai dormit din cauza noastra..
M: Asta e..
Dupa ma duc la Mira sa o iau in brate pana cineva suna la usa...
Erau doua prietene foarte vechi Marina si Sojo. Nu am putut sa cred ca au venit...
M: NU CREEEDD!!!
Mi(Marina): Usoor!
Eram super fericita numai ca era o problema destul de mare... Marina il place pe RM si Sojo pe Suga...
M: Ele sunt Sojo si Marina,niste prietene vechi!
Sj(Sojo)&Mi: Bunaaa!
Toti: Bunaa!!
J: Scuzati absenta lu' Suga,dar doarme..spune razand
Sj: Toti stim cum e..
Si dupa toti am inceput sa radem pana apare minunea..
S: Haha..Nu dorm,doar n-am venit jos!
Bie: Vrajealaaa!!
In acel moment in care a aparut Suga, Sojo era rosie toata! Cand m-am uitat la ea..stiind ca-l place am inceput sa rad..
S: Buna! Numele meu este Suga,cred ca stiti deja,mai ales tu! (si se uita la Sojo)
Dupa tot momentul rusinos pentru Sojo...Bie l-a luat pe Suga sa vorbeasca,m-am dus la ei pentru ca nu voiam sa se certe.
M: Sunteti ok?
S:Da!
Bie: Nu!
M: Ce ai?
Bie: Nu ai vazut cum sa uita la aia?
M: Nu-i mai spune aia pentru ca o cheama Sojo si mai incet ca se aude!
A venit si Jimin la cearta minunata.
J: Mai incet ca se aude! Ce aveti?
S: Bie e geloasa pe Sojo..
M: Nu mai fii asa geloasa,daca te iubeste nu renunta la tine..
S: Si eu pe tine te iubesc..
Bie: Si eu te iubesc...imi pare rau..
M: Pe viitor nu mai fi asa geloasa pentru ca nu ai de ce,ok?
Bie: Ok. Va iubesc mult!
J: Si noi!
Dupa ne-am luat toti in brate numai ca a venit Jin sa ne spuna ca e gata masa,am ras mult pentru ca vorbeam despre ce am facut noi cand eram mai mici. Am terminat de mancat ne-am uitat la un film si se facuse 15:45,am zis sa mergem la mall,fetele au spus ca..
Mi: Noi mergem sa ne schimbam. Venim noi la voi!
Cs: Dar voi unde stati?
Sj: La o casa distanta!
M: Pe bune?
Sj: Da!
M: Ok..atunci veniti voi aici cand sunteti gata si mergem!
Mi: Ok!
Toti: Paa!!
Sj&Mi: Paa!
Am mers toti sus sa ne schimbam cand am ajuns sus am vb cu Jimin despre gelozia lu' Bie si..
J: Sper ca tu nu o sa fii geloasa ca Bie..
M: Sunt geloasa doar daca o vad pe una ca te ia in brate sau te pupa,atat.
J: Atunci inteleg si eu dar nu cum e Bie!
M: Stai calm! si incepem sa radem
Eram gata sa plecam,fetele erau de 5 minute la noi,ele vorbeau cu baietii despre cum suntem noi in casa si astea. Dupa ce au terminat si celalalte fete am plecat la mall. RM vorbea cu Marina si Andreea era geloasa,normal ca trebuia sa le impac pentru ca nu-mi place sa le vad asa dar in acelasi timp erau si cele doua prietene ale mele,m-am dus la Jimin ca sa ma ajute...
M: Doamne nu mai pot...
J: Ce ai?
M: Fetele....
J: Pai eu zic sa nu te mai bagi...
M: Cum sa nu ma bag? Adica...Bie cu Andreea imi sunt bune prietene si Sojo cu Maria la fel..si le iubesc pe toate patru in egala masura...Si stiu cum este sa fii geloasa cand cineva sta cu iubitul tau..
J: Stiu ce spui,dar iti faci foarte multe griji...si cum ai spus tu,daca se iubesc asa cum zic si arata,nu o sa se desparta,plus ca Suga chiar o iubeste pe Bie. La fel si RM, da' stii...Andreea mai face crize de gelozie si cand i-a facut acea farsa cand "era inconstienta".
M: Da!! Si dupa incepem sa radem
J: Nu-ti mai face griji te rog!
M: Ok..
Dupa ce ne-am plimbat atat,am mers sa mancam,am luat mai multe mese deoarece eram mai multi. Nu stiu cum dar "cuplurile" erau asezate Bie,Suga,Sojo,Marina,RM,Andreea si eu cu Jimin,Cassy si Lara radeam de cum se uitau fetele urat una la alta. Am mancat,am fost la un loc de joaca (foarte mici eram cpsz) si dupa am mers acasa,in timp ce mergeam spre casa,am fost si la magazin pentru ca ne-am adus aminte ca nu avem chiar tot in casa. Dupa ce ne-am plimbat atat eram obositi,se facuse tarziu si eu m-am dus in camera incercand sa dorm,dar nu am putut pentru ca au venit Sojo si Marina peste mine sa-mi arate ceva,dupa un minut..doua intra si Andreea cu Bie si celalalte erau pe hol si le-am zis sa intre pentru ca le-am vazut si pe ele. Eu radeam de fete pentru ca (,) comentau una la alta pana intra baietii sii......
CITEȘTI
Mutarea cu BTS
FanfictionAici nu scriu nimic serios😂. Ca sa stiti si voi doar mă prostesc. Nu am nimic cu nimeni din carte. Sper sa va placa😚❤️