M: Da! Mai nou asculti cu urechea?
JM: A nu,doar treceam pe aici si pur si simplu am auzit fara sa vreau.
M: Ce vrajeli pe tine! Vrei sa stii despre ce era vorba?
JM: Da!
M: Era vorba ca m-am saturat sa aud doar de Marta,cand ea era in spital si stiai ca eu te plac tu tot te dadeai la ea. Nu stiu poate ca tu inca simti ceva pentru ea! Daca simti ceva pentru ea esti liber sa te duci la ea! Spun eu tipandJM: Daca o iubeam pe ea,o iertam,daca nu te iubeam pe tine mai faceam acum un copil cu tine? Daca nu pe tine te iubeam,nu erai tu sotia mea? Poate ca si eu m-am saturat sa vad ca stai cu ea cand tu nici macar nu o suporti!
M: TU NU PRICEPI CA VORBEAM PUR SI SIMPLU DESPRE FARDURILE ALEA?
Noi tipam unu la altul cand toti se uitau la noi ca la masini străine,pana:
Cs: GATA! Va certati ca doi copii pe acadele. Terminati odata! Trebuie sa va stricati voi casnicia pentru Marta?
Jk: Nu are rost sa tipati unu la altu' sa faceti atata scandal!
M: Pai poate ii explicati si lui ca eu cu Marta vorbeam doar despre fardurile alea si ca eu nu stau cu alti baieti!
Noi doi ne-am saturat sa tipam unul la altul asa ca eu am hotarat sa plec!M: Ok,am terminat de strans. Fetelor mai vorbim! Sa ii spuneti din partea mea sa fie fericit cu Marta!
K: Chiar vrei sa pleci...?
M: Da Kara,ne vedem daca e la o cafea,m-am saturat de certurile lui!
L: Te rog sa te gandesti mai bine...
Fix cand vreau sa plec Jimin intra pe usa dupa ce s-a dus sa se calmeze si:Jm: Unde pleci?
M: Undeva! Dintr-o data iti pasa?
Jm: Bine,pa!
M: Scuteste-ma!
M-am dus la un hotel! Dupa cateva zile cand nu am mai mancat nimic,vine Lara si:
L: Esti bine? Copii cum sunt?
M: Suntem bine!
L: Pari slabita,ti-am adus ceva de mancare!
M: Nu mananc nimic!
L: Trebuie! Nu ai mai mancat de cand ai plecat!
M: Pacat! Ia zi,cum mai e pe la voi?
L: Toti suntem tristi pentru ca ai plecat..
M: Pai si ce voiai sa fac? Sa ii ascult prostiile?
L: Nu..dar stiu ca iti este dor de el!
M: Poate ca mie imi e dor,dar lui nu ii este!
L: Nu doarme deloc,nu mananca,plange,e trist mereu!
M: Poate sa il inveseleasca Marta!
L: Hai gata!
Dupa ce am mai vorbit cu Lara si s-a facut destul de noapte a plecat si ea! Am mancat si eu putin pentru ca trebuia sa mananc ceva. Si dimineata m-a sunat Cassandra sa trec pe la ea... am zis:
M: Ok..
Cs: Ne vedem la 16:30
Ceasul era 14:54,m-am imbracat si..
CITEȘTI
Mutarea cu BTS
FanfictionAici nu scriu nimic serios😂. Ca sa stiti si voi doar mă prostesc. Nu am nimic cu nimeni din carte. Sper sa va placa😚❤️