M: Pai...Îl ajut pe Suga în legătură cu Sojo...chiar o place...
Jm: D asta nu isi lua privirea de la ea la meci și d asta îmi zicea ca se mișcă bine?
M: Dap...
Jm: Și Bie... Ce v a face cu ea?
M: Pai o sa se despartă și mă ocup eu după de ea. Sper doar ca Sojo sa nu facă vreo prostie... Ca e în stare...
Jm: Ce prostie sa facă?
M: Pai de exemplu sa se simtă prost și sa l refuze...
Jm:Wow...
M:Mda...Sa speram doar ca nu o sa fie așa
Deodată îmi suna telefonul, era Sojo oare ce voia
~Conversatie~
Sj:MIRA AM O MARE PROBLEMA! Țipă nervoasa la telefon
M:Ce e ?
Sj:CUM DRACU A AFLAT MARTA DE NOI SI UNDE STĂM ?!
M:CE?! MARTA E LA VOI ?
Sj:DA ȘI NU AM CUM SA SCAP DE EA, IAR ACUM MARINA M A ÎNCUIAT ÎN CAMERA SA NU SAR PE EA
M:VENIM ACUM!!
Sj:REPEDE VĂ ROG !
~CONVERSAȚIE ÎNCHEIATĂ ~
Merg sa anunț fetele și pornim spre casa lor, cu băieții în spatele nostru.
Ajunși în fata observam ca ușa casei era deschisa în fata era bagajul Martei era aruncat pe jos deschis. Marina apare după un colt roșie la fata, din spatele ei venind Marta.
M:Ce s a întâmplat? Spun îngrijorată...Unde e Sojo?
Ma:A! CE BINE CA AȚI VENIT CREDEAM CA NU MAI SCAP DE SOJO SAU CUM O FI...
Mr(Marina):Sojo a avut un exces de furie e sus...
Ma:Ah!Vai ce sa spun s a enervat mititica.
Jm:Ți am spus sa stai departe de noi! Nu vezi ca nimeni nu te suporta ?
Jk:Ce te a apucat sa le cauți pe ele?
Ma: Pai nu le am mai văzut de mult cred ca le e dor de mine.
M:TU NU TE AUZI CE SPUI?! PLEACĂ DE AICI!
Ma:Nu plec ca am vorbit cu ele și mă mut aici.
Mr:BA NU!
În clipa următoare o ușă se trântește și apare Sojo. Schițez un mic zâmbet pentru ca nu am mai vazut o asa de mult și le fac semn sa se dea mai în spate ca e de rău.
Mr:Dati va în spate spre bine le vostru!
Ma:Sojo uite ce bine arăți... Ai mai slăbit ?
Sj:DA...DA...HAI LASA
Știam ceea ce v a urma dar îmi era frica sa intervin pentru ca ea reacționează mai rău ca mine.
Sojo se apropia de Marta aceasta continuând cu comentariile inutile. Ajung fata în fata iar Marta pune ultima picătură care umple paharul
Ma:Văd ca te ai recuperat după tragicul accident. Chiar îmi pare rău că nu ai ajuns sa joci la olimpiade.
Jimin mă ia de mână și îmi șoptește...
Jm: Dar ce s a întâmplat?
M: Din cauza Martei și a rupt piciorul și nu a mai putut participa la olimpiade era singura ei sansa de a se remarca...
Continuam sa mă uit la Sojo știind ca aceasta o va lovi cu siguranță. Marina face un pas spre ea și îi pune mana pe umăr. Acesta o da deoparte și fuge pe usa.
Ma:Știam eu ca nu e capabila sa îmi tina piept. Bun deci ce facem diseară?
Mr:AI MĂCAR PUȚIN CREIER?
M:NU EȘTI CU BOI ACASĂ? I AI DISTRUS VIAȚA CA ȘI PE A NOASTRA.
Ma:BINE! AM SA PLEC! NU ȘTIȚI SA APRECIAȚI PERFECȚIUNEA!
Toți:PA MARTA !
M: Javra!
Își aduna hainele de pe jos și pleacă bosumflata.
Suga mă trage într o parte:
S:Ce tocmai s a întâmplat ?
M:A făcut un exces de furie nu e prima data când face din cauza Martei...
S: Dar o sa fie bine?
M:Da...Dar nu o sa își revină prea repede a atins o la punctul ei sensibil.
Mi am mutat privirea spre Marina care era îngrijorată pentru Sojo și Jin care obținea în brațe. Chiar le stătea bine împreună.
Am discutat cu fetele și le am spus ca merg sa mă plimb cu Yuri poate dau de Sojo. Înainte de a pleca Marina a venit la mine sa îmi mulțumească și m a luat în brațe, dare uita la mine de parcă mai urma sa spună ceva dar nu o făcea așa ca am întrebat:
M:Marina? Totul e ok ?
Mr:Sunt foarte îngrijorată în legătură cu Sojo...Dacă pățește ceva? Ea are turneu luna viitoare nu îmi permit sa mai pățească ceva...
M:Stai liniștită totul o sa fie bine.
O iau pe Yuri în brațe și plec spre cel mai apropriat parc. Am plimbat o pana s a întunecat și m am întors la casa lor sperând ca s a întors. Am intrat în casa și i am găsit pe Suga care stătea în fata uși învârtindu se cu telefonul în mana frustrat de mesajele interminabile de la Bie, iar Jin și Marina erau pe canapea dormind.
Îmi suna telefonul, era Jimin
~Conversatie~
Jm:Vreun semn ?
M: Din păcate nu. Cred ca voi rămâne diseară la ele poate apare...
Jm:Bine. Sa ai grija! Te iubesc!
M:Și eu!~Conversatie încheiata~
M am dus în bucătărie sa pregătesc ceva pentru Yuri.
S:M am despărțit de ea!
M:Și...Cum a reacționat?
S: Pai era prea ocupata sa se distreze cu Jungkook...
M:Jur ca nu știam nimic...
S:Știu...Mi a zis ea...Erau împreună de doua săptămâni.
M:Poftim?Te simți bine ?
S:Sincer simt ca am scăpat într un fel...
M:...Pai eu mă duc sa o duc pe Yuri sus.
S:Eu voi sta aici...
~Peste 2 ore~
Suga a adormit pe scaun în bucătărie, iar eu stăteam în camera lor încercând sa nu adorm dar din păcate oboseala învinge .
Dimineața o văd pe Sojo Cum iese plângând din baie.
M:Hei!Ce s a întâmplat ? Ești bine?
Nu mă baga în seama îmi face doar niște semne din mana sa mă îndepărtez.
~Perspectiva lui Sojo~
Nu am chef de nimeni...SINCER...Nu vreau sa îi îngrijorez sau sa se supere pe mine dar chiar nu am dispoziție si decât sa le răspund în doi peri mai bine nu...
Nici bine nu m am îndreptat spre scări ca Marina sare pe mine. Observa ca nu am dispoziție și îmi schițează un zâmbet.
Înainte de a cobora intreb:
Sj:Mai e altcineva în casa?Chiar nu vreau sa fiu văzută plansa...
M&Mr&J:Nu!
Cobor scările și dau de Suga...Perfect, chiar nu se putea mai bine. Sta câteva secunde și apoi mă strânge tare în brațe neputand sa mă opun.
~Perspectiva lui Mira~
M:Sper sa nu se supere ca am mințit dar mai mult ca sigur nu cobora dacă îi spuneam...
Mr:Nu se va supăra. Nu are de ce .
J:Sojo îl place pe Suga ?
M&Mr:Da...
J: Pai și... Nu facem nimic.
M:Sincer nu cred ca e momentul
Mr:Mda...Dacă vrem sa facem ceva ar trebui sa mai așteptăm pana își mai revine.
Ne am hotărât sa coboram jos sa vedem ce fac și...
CITEȘTI
Mutarea cu BTS
Fiksi PenggemarAici nu scriu nimic serios😂. Ca sa stiti si voi doar mă prostesc. Nu am nimic cu nimeni din carte. Sper sa va placa😚❤️