~26~

301 12 1
                                    

Si am dus-o cat de repede s-a putut la spital. Toti eram foarte speriati, iar Suga plangea si baietii incercau sa-l calmeze. Pana si Bie a venit sa vada cum se simte.
Jimin vine la mine si:
Jm: E din ce in ce mai rau..
M: Cred si eu..dar pana la urma toti suntem ingrijorati. Iar pe Marta daca o vad pe aici o distrug.
Jm: Crezi ca din cauza ei e asa?
M: Daca nu era ea,Sojo acum era bucuroasa langa Suga, dar nu cred ca e doar din cauza ei adică... Au mai fost faze de genu' trebuie sa mergem sa vorbim cu Marina. Daca nu se mai poate duce iar in cantonament innebunesc.
Intre timp am incep sa plang foarte rau,doctorul a venit la mine sa-mi spuna ca Sojo s-a trezit asa ca m-am dus la Suga:
M: Haide!
S: Unde?
M: Sa intram la ea.
S: S-a trezit? Spune zambind
M: Da,am vorbit cu doctorul.
Suga in acel moment s-a dus in graba in salonul ei si cand a vazut-o ca s-a trezit era atat de fericit incat mai avea putin si se urca pe ea.
M: Usoooorrrrr!!!!!
S: Scuze.
M: Cum te simti?
Sj: Mai bine,dar de ce sunt aici?
M: Pai... După ce te-ai întors de pe terasa ai leșinat...
Nu apuc sa termin ce am de zis pentru ca intra antrenorul ei pe usa urmat de Marina.
An(antrenor): Ce s-a întâmplat ? Te simți bine ?
Sj: Sunt bine!
An:Marina mi-a zis ca iar nu îți iei tratamentele...
M-am uitat mirata la ea, după la Suga și am ieșit din salon.
S: De ce tratamente vorbește ?!
M: Ai impresia ca știu ?
Marina și antrenorul părăsesc salonul. O trag pe Marina intr-o parte și:
M: De ce tratament vorbești ?
Mr: Mai ții mine când era mică și nu avea voie sa se enerveze ca făcea tot felul de reacții ?
M: Da...
Mr:Ei bine chestia asta in timp s-a agravat, iar acum nu poate dormi sau mânca fără tratament...
M:Și... De ce nu îl ia ?
Mr:Pai o slăbește fizic ?
M:Antrenorul știe ?
Mr: Da. Și chiar o pune sa le ia dar ea pur și simplu nu vrea și nimeni nu o poate obliga sti cât de încăpățânată e....
M: Dar își face și mai mult rău...
Nu apuc sa termin ca doctorul vine la noi și:
Do(doctor): Din păcate ori este nevoită sa contnuie tratamentele, ori nu v-a mai putea juca vreodată.
Mr: Dar tratamentele o slăbesc, d-asta nu le ia.
Do: Atunci sa urmeze asta. Spune și ne da o hârtie cu hieroglife de doctor. Acum ma duc sa o anunț și pe ea.
Merg după doctor in salonul ei și o privesc cum efectiv se uita cu o privire goală la doctor. După plecarea lui sar la ea și o iau in brațe văzând cum i se peeling lacrimi pe obraz.
Jimin deschide usa salonului si ma cheama pe hol dupa.. :
M: Ce cauti aici?
Ma: Vreau sa vad cum se simte Sojo,doar suntem prietene...
M: Prietene? Hai ca ma si enervezi. Intelege odata pentru tot restul vietii tale. Jimin acum e al meu, tu incerci sa-mi iei mie locul dar nu-ti iese. Ai vrut sa fii cu Hobi dar stiai ca el e cu Cassandra. Si acum te-ai intors sa ii distrugi iar viata? Si ai tupeu sa-i zici "prietena"? Doamne uneori ma minunez de prostia ta.. . Sa-ti fie clar. DISPARI DIN VIATA TUTUROR!
Cs: Chiar credeai ca Hobi o sa se uite la una ca tine?
L: Fa diferenta dintre tine si ea..
Mr: Daca ai chef sa o distrugi iar,nu o sa-ti mearga. Si daca ai chef sa te crezi mare jmechera prin fata tuturor,te faci singura de ras.
M: Poate ca am tinut prea mult timp secretul asta dar..
Atunci toti erau ochi si urechi si:
M: Ai uitat cand tu ai fost cu 3 baieti impreuna si dupa ai fost cu o fata. Cand ai vrut sa ne ducem in nu stiu ce club si dupa tu ai venit batuta. Si tu ai zis ca te razbuni,dar din cate vezi fata mea,nu ai sanse.
Ma: Atunci in club e o alta faza..
M: Nu e,crede-ma.
L: Cand o sa intelegi ca toti ne-am saturat de fata ta?
Jm: Ai fost cu trei baieti si o fata?
Jh: Si tu voiai sa fiu cu tine? Spune razand.
Ma: Esti fericita de ceea ce ai facut?
M: Chiar sunt foarte fericita. Acum pleaca!
Am intrat la Sojo in salon si ea a auzi ca ne-am certat cu ea asa ca:
Sj: Le-ai spus adevarul?
M: Da!
Sj: Acum stiti si voi ce fel de persoana e Marta..
Toti taceau si erau mirati. Mai ales Jimin era foarte mirat cum a putut sa fie cu aia. Se facuse vreo 18:00 asa ca am plecat acasa,Suga a mai ramas la Sojo. M-am dus la Yuri sa-i dau sa manance. Dupa ce am terminat cu ea,am culcat-o si dupa m-am dus jos in bucatarie.
Toți erau la masa m-ai puțin Suga, Marina și Sojo care încă erau la spital. La masa se lăsase o liniște apăsătoare pana când:
V: Mira tu ai vorbit cu doctorul ce se intampla cu Sojo?
M: Pai... Când era mai mică a avut niște probleme care, aparent acum s-au agravat și trebuie sa ia un tratament, dar nu îl ia pentru ca o slăbește fizic și ea nu își permite asta, iar acum fără el ea nu poate sa doarmă sau sa mănânce...
Jk: Noua de ce nu ne-a zis ?
M: Ea mereu a fost genul de om care sa nu își spună problemele, mereu credea ca noi avem destule probleme și ca nu trebuie sa știm și de ale ei.
Jh: Dar Marina de ce nu ne-a spus dacă ea tot nu o făcea ?
M: Marina e o prietena loiala, probabil a rugat-o sa nu ne spună nimic.
V: Și mai e ceva... Voi cum ați putut sa fiți prietene cu Marta?
M:Nici noi nu știm, sincer nu era asa înainte dar după a început sa se bage in relațiile noastre vechi, ne barfea, ne povestea secretele, dar ultima picătura a fost atunci când a accidentat-o pe Sojo, noroc ca după a plecat in Coreea și scăpasem un timp de ea pana sa venim și noi aici...

NE VEDEM IN VOLUMUL II. VA PUP

Mutarea cu BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum