Bab 8 - First Night?

1.5K 23 2
                                    

Seminggu lepas tu,

Hari akad yang simple simple dah cukup memadai untuk Tasnim dan Arasy. Cukup syarat dah lah.

"Arasy Farhan, aku nikahkan kau dengan anak perempuanku Hayla Tasnim binti Nazmi dengan emas kahwin sebanyak RM 90 tunai."

"Aku terima nikahnya Hayla Tasnim binti Nazmi dengan emas kawin sebanyak rm 90 tunai."

"Sah?"

"SAH! SAH!"

Majlis akad itu dihadiri oleh saudara mara yang terdekat sahaja dan kawan baik Tasnim iaitu Farhana.

"Aku tak sangka doh kau kawen gak dengan si Arasy tu. weh CEPAT CEPAT AU DAPAT ANAK. Nanti kita pakat la bagi nama." jelas Farhana

"Anak aku ke anak ko? Aduh seram sial malam pertama nanti." Tasnim mengeluh.

Arasy memandang Tasnim dengan muka yang nakal. "Habis la kau aku kerjakan malam ni. Tunggu eh." Arasy berbisik di telinga Tasnim dengan selambanya

Encik Nazmi dan lain berasa sangat lega kerana mereka pun sudah sah menjadi suami isteri.

"Arasy, daddy nak Arasy jaga Tasnim elok elok tau." minta Encik Fareq.

"Okay daddy, Arasy akan jaga Tasnim macam Arasy jaga diri Arasy sendiri. Promise. She'll never get hurt." balas Arasy

Majlis settle. Malam tu jugak diorang semua pergi menunaikan haji. So tinggal Arasy dengan Tasnim jelah berdua.

"Weh aku tak sangka doh kau jadi bini aku, so aku boleh lah kan tengok body kau tu? Aum grr," Arasy bergurau nakal.

" Eh kau, beringat sikit.Jangan nak gatal sangat, aku kawen ngn kau ni pon sebab sayang umi abah je tau,"

" Hm aku taulah aku sape, kau kan pandang Hakim Majusi tu, penyembah api tu kan,"

" Lancau kau, astaghfirullah, nasib kau suami aku. Hakim Rajusie okey, and dia bukan sape sape bagi aku. Ha weh, aku tau kau takleh tidur kan. Apa kata kita main game?" Soal Tasnim
"

"Game apa lak kau nak main ni, Hm Truth or Dare ah. Sebab banyak aku nak tahu pasal isteri aku ni. Hehe" jelas Arasy

"Ngade ah kau, jom la. K kau start." balas Tasnim

"Ok kalau kau taknak jujur, harini malam aku so aku boleh buat pape je kat kau." Arasy membalas dengan selambanya.

"Babi, ok onzZ." Tasnim bersetuju dengan kata kata Arasy.

"Kau sayang aku ke Hakim. Ha jawab jawab."

"Kau suami aku an? Mesti aku sayang kau. Kalau tak nanti aku jadi bini yang derhaka astagfirullah!!" jawab Tasnim

"Ha nasib baik kau jawab kau sayang aku, kalau takkkkkkk ha mampos kau. Ok turn aku pulak." 

"K ah aku pilih dare." balas Arasy.

" Aku nak kau amik kucing kat luar pastu kau gigit telinga dia. Ha amik bobi. Kau tahu an Bobi yang mana satu. Kau jilat leher dia depan aku." kata Tasnim sambil tersenyum jahat.

"Bapak kejam doh kau. Dah ah aku penggeli benda berbulu. Sayang, benda lainlah ," pujuk Arasy

" Wei, asal kau gedik sangat nak bersayang sayang ni?! Shitlah macam ni. Ooo kau taknak buat eh dare tu? Kalau camtu sini, denda.Aku jentik dahi ko kasi sedar sikit,"

" Alah aku lebih rela kena jentik dari kene jilat benda macamtu.Tah tah berkurap hmm," selamba Arasy tanpa sedar jari Tasnim sudah melekat kuat di dahinya.

"Aaaaaargh!! Sumpah sakit siall. Babi ah Tasnim," adu Arasy

" Ha mampos kau, ha wei turn aku.Hm,aku nak dare lah nak tengok gak apa kau suruh buat,"

" Emm kau nak dare ye? Ok, aku nak kau cium ni sekarang," arah Arasy sambil menunjukkan ke arah bibirnya. Sengaja dia memuncung muncungkan bibirnya. Tasnim melihat dengan meluat. Ooh, kau pikir aku tak berani ek?

Apabila Tasnim mara ke hadapan dan mendekatkan dirinya kepada Arasy, Arasy sudah tidak keruan.

' Berani gila sial isteri aku ni! Ada yang mengandung time sekolah gak kang ' kata hati Arasy.

Dengan perlahan-lahan, Tasnim melekapkan bibirnya pada bibir merah Arasy.Pink okey! Dia tak hisap rokok tauuu.Sumpah Arasy terkejut dengan tindakan Tasnim yang sumpah berani mati tu! Tapi cepat-cepat dia membalas ciuman isterinya itu. Tapi.. ciuman tu tak sampai beberapa saat pon.

Tasnim kaget. Eh dia ni nak melampau pulak eh. Ni game jelah bodo.

" Wei bodoh! Kau takyah ah melebih! Ambik kesempatan jelah kau ni, ni game je kan sial," berang Tasnim. Orang bagi betis nak peha.

" Halamak ai kau, kau yang nak kiss aku kan? Aku ni lelaki ah nim, kau kene bersyukur suami kau ni still bernafsu kat pompuan hmm your lips, i like 😂 ," astaghfirullah gerun aku mendengarnya.

Tasnim yang mulai risau cepat cepat bangun daripada katil mereka berdua. Dia mencampak dua biji bantal ke atas lantai. Sebab kau melampau, kau tidur bawah eh.

Tasnim cepat cepat menyelimutkan dirinya tanpa mempedulikan Arasy yang tidak lepas memandangnya. AKU BENCI KAU !

Basketball Girl, I Love You!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang