De când îşi dorea să ajungă acasă şi acum că se afla în pragul uşii putea să respire uşurată. Mama ei continua să o strige din maşină, să îi aştepte şi pe restul, dar cum era încă supărată se hotărâ să descuie şi să urce în camera ei. Tatăl ei totuşi reuşi să o oprească cu tonul său uşor ridicat, pătrunzător. O întrebă de ce se grăbeşte, iar ea fu sinceră.
- Sunt obisită, plictisită şi vreau să mă spăl, sunt murdară, am transpirat.
Bărbatul dădu aprobator din cap şi îi arătă scările cu un zâmbet cald pe faţă. Ea îi mulţumi în şoaptă şi o porni din loc. Mama ei ieşi din maşină şi îl mustră puţin pe bărbat, căci o lăsase ieftin să scape. Surorile ei ieşiră graţios din maşină făcând cu cu ochii la băieţii care se adunaseră pe stradă să joace fotbal. Mezinul alergă spre casă, fiind entuziasmat să mănânce un bol de cereale cu ciocolată.
Oliv se aşeză în scobitura peretelui privind pe geamul mare tot ce se petrecea pe stradă. Îşi dădu amuzată ochii peste cap când le zări pe Anabelle şi Iren cum flirtau cu câţiva tineri şi le atribui un compliment obraznic în gând. Îşi pusă căştile în urechi şi luă un caiet gol pe care începu să deseneze câteva forme geometrice şi tot felul de clădiri. Acum totul era perfect, însă ştia că mâine urma să suporte alte mustrări din partea mamei sale şi alte discursuri tâmpite ale preotului Willy.
CITEȘTI
familiar
Romance❝Întreaga casă era plină, dar eu doar pe tine te vedeam. Ştiai cum să ieşi în evidenţă. Încă din prima clipă am ştiut că vei ucide plictiseala din locul ăsta.❞ All rights reserved © 2014 by WeAreDevils ✔