22. prosince

1.3K 119 28
                                    


Hermiona si užívala nerušeného spánku, když se z ničeho nic celý dům otřásl a ona se leknutím vzbudila. Rychle nahmatala hůlku a vyskočila z postele.

,,Někdo musel zrušit protipřemisťovací kouzlo," zamumlala si pro sebe a vyběhla z ložnice. Co se to sakra dělo? Zkotrolovala holky a řekla jim ať zůstanou v posteli, to samé se chystala říct i Zaneovi, ale k jejímu překvapení se nenacházel ve svém pokoji. Náhle si uvědomila, že ani Draco nebyl v posteli a to ji začalo znepokojovat. Tělem jí projela nová vlna energie, což znamenalo, že kouzlo bylo znovu obnoveno.

Vydala se dolů, aby zjistila, co se stalo. Pamatovala si, že kolem páté poslala Draca a Zanea pro stromek, a když šla spát ještě nebyli zpátky. Usoudila, že se nejspíš ještě zatoulali pro dárky a tak, ale teď byla jedna hodina ráno, a to už nebylo jen tak.

,,K čertu!" ozval se rozmrzelý hlas, ve kterém poznala Draca, a tak si značně oddechla. Rozešla se do salonku, kde našla Draca se Zanem, jak se snaží postavit obří vánoční stromek.

,,Kde jste sakra byli?" zeptala se, čímž na sebe upoutala jejich pozornost. Oba se na ni podívali a jí jich začalo být líto. Vypadali tak ztrhaně a unaveně a jí to, z nějakého důvodu, přišlo roztomilé.

,,Kde jsme sakra byli?" zopakoval Draco, ,,byli jsme až v Norsku pro tenhle pitomý vánoční stromek!" vyštěkl Draco a Hermiona se na něj nedokázala zlobit. Místo toho se dala do smíchu.

,,Proč jste byli v Norsku?"

,,Protože nikde už žádný hezký neměli a v Norsku mají pěkné smrky, tak jsme si udělali výlet, který se nevydařil úplně přesně podle plánu, ale máme stromek, což je hlavní," vysvětlil Draco a unaveně si promnul oči.

,,Jdu spát," oznámil Zane a zívnul si. Cestou políbil Hermionu na tvář na dobrou noc a odešel do svého pokoje, dopřát si trochu spánku před zítřejším, vlastně dnešním, balením dárků.

,,Proč jsi zrušil kouzelnou bariéru?"

,,Protože, Hermiono, opravdu jsem nechtěl celý ten kus od brány k domu ten stromek táhnout za sebou, to už by z něho taky nemuselo nic zbýt," řekl a posadil se opěradlo od gauče.

,,Víš, že jsi roztomilý?" zeptala se sladce a přešla k němu.

,,Víš, že nemám rád, když to o mně říkáš," řekl a stáhl si ji k sobě do klína.

,,Vím, ale je to pravda," usmála se a políbila jej na tvář.

,,Myslím, že za to, co jsem dnes musel prožít, si zasloužím mnohem více, než pusu na tvář."

,,Nepovídej," ušklíbla se a Draco ji láskyplně políbil na rty. To co dnes zažil, už vážně nechtěl nikdy opakovat, a ze začátku Hermionu proklínal, že jej poslala to udělat, ale teď, když ji měl u sebe a měli krásný stromek, nemohl jí křivdit.

,,Měli bychom jít spát," řekla, když se od sebe odtrhli kvůli nedostatku kyslíku a vstala, ale Draco si ji přitáhl zpátky.

,,Jsem moc unavený na to, abych došel do ložnice," povzdechl si a opřel si hlavu o její rameno.

,,To ti sice věřím, ale buď to překonáš a budeš se mnou spát v měkké posteli, nebo to nepřekonáš a budeš tu spát sám na tvrdém gauči," řekla, zatím co se mu rukou hrabkala ve vlasech. Draco se konečně po celém dni uvolnil a snažil se přinutit vstát a odejít do ložnice.

,,Asi to nezvládnu," povzdechl si a cítil, jak začíná usínat.

,,To už tu bylo včera a podívej, jaký krásný strom jsi sehnal. Dávám ti minutu, pak se vracím do postele a ty si dělej, co chceš," řekla a políbila jej do vlasů, než se zvedla.

,,No tak jo," zamumlal a i on vstal.

Chytla jej za ruku a společnými silami se dobelhali do ložnice, kde oba usnuli hned, jak padli do peřin.


***

22. okénko! Už jen dvě, to nám to nějak rychle uteklo.



Christmas at Malfoy ManorKde žijí příběhy. Začni objevovat