Draco se naposled zhluboka nadechl a zaklepal na dveře malého rodiného domu. Trvalo to jen malou chvíli, než se dveře otevřeli a objevila se ve dveřích žena, která se na něj usmívala. To Draca vždy fascinovalo. Ačkoliv byl mrzutý, nebo něco provedl, tahle žena ho nesoudila, zdálo se. Jen si ho trochu dobírala.
„Říkala jsem si, kdy se ukážeš."
,,Ahoj Jean," pozdravil a věnoval jí úsměv.
,,Člověk by řekl, že za těch patnáct let manželství už se budete chovat rozumně, ale vy jste oba takový paličáci."
,,Co na to říct?"
,,,Hermiono, zlatíčko, tvůj manžel je tady," zavolala dovnitř domu, ale dál ho nepozvala, což Draco respektoval. Přece jen Hermiona byla její dcera a pokud by ho tady nechtěla, tak by jej Jean nepozvala.
,,Ať jde dovnitř," uslyšel z domu hlas jeho ženy a oddychl si.
,,Moc bych se neradovala. Letos je to snad nejhorší," upozornila jej Jean a pustila jej dovnitř.
,,Tatí!!" vykřikla nadšeně Rose a hned na to byla u Draca v náručí.
,,Ahoj Rose," pozdravil ji a políbil ji do vlásků.
,,Maminka je moc naštvaná."
,,Moc?"
,,Takhle moc," řekla a roztáhla ruce, jak jen jí to šlo.
,,A myslíš, že mi dopustí?" zeptal se a klekl si k ní, aby byli ve stejné výšce.
,,To nevím, ale udělej něco. Ona chce zrušit Vánoce, tati!"
,,Jsem si jistý, že to by maminka neudělala. A navíc, Santa si tě vždycky najde, dobře?" uklidnil Draco svoji dceru.
,,Vlastně to nezáleží úplně tak na mně," vstoupila do jejich rozhovoru Hermiona. Rose odběhla za babičkou do kuchyně a nechala tak své rodiče o samotě.
,,Omlouvám se."
,,Za co přesně se omlouváš, Draco?" zeptala se s kameným výrazem na tváři. Občas litoval toho, že ji to naučil.
,,Za to, že jsem nenapravitelný idiot."
,,Fajn, víš co, to nestačí."
,,Vím, že to nestačí. Pojďte domů, a já slibuji, že se budu opravdu snažit. Včera jsme s Anyu něco připravili, a nepoužili jsme při tom magii."
,,Dám ti poslední šanci, Draco, jestli ji zbabráš, tak nastane peklo," řekla a pak k němu rychlým krokem přešla a objala ho. I když na něj byla neskutečně naštvaná, nemohla bez něho být. Na to ho příliš milovala.
Anya převzala od sovy dopis a dala jí něco malého k snědku. Pečeť na sobě měla znak Bradavic, což znamenalo jen jedno.
,,Mami! Zane něco provedl," křikla a doufala, že ji matka uslyší.
,,Co prosím?" zeptala se, když se najednou i s Dracem objevili u Anyi, ta jim předala dopis. Byly v něm dva papíry, a tak Hermiona jeden podala Dracovi a jeden si nechala. Oba pečlivě četli a oba byli velmi spokojeni novými zprávami.
,,Tak co to bylo tentokrát?" zeptala se s úšklebkem Anya.
,,Nic, ale stala se taková menší nehoda v Bradavicích," vysvětlil Draco.
,,Zane se vrací už v pondělí," řekla nadšeně Hermiona. Tolik jí chyběl. Nedokázala si představit, že příští rok bude pryč i Anya.
,,Tak to při nás stůj Merlin," řekla Anya a odešla do svého pokoje.
,,Draco, to je skvělé!"
,,Ano, to je."
,,Tak to vám své rozhodnutí řeknu až tu bude Zane," řekla a odešla sdělit tu novinku Rose.
Draco se těšil až jeho syn dorazí domů, ale na druhou stranu se velmi bál, co na něj Hermiona chystá. Věděl, že ať to bude cokoliv, nebude z toho nadšený, ale udělá to, a pokusí se nabýt mrzutý.
***
Dneska trochu kratší, ale máme šestí okénko! <3
ČTEŠ
Christmas at Malfoy Manor
FanfictionVánoce, časy klidu a míru, aspoň se to tak říká. Hermiona už dlouho nezažila klidné Vánoce, a proto se rozhodla, že letos to bude jinak. Letos ať se snaží ostatní. *** Rozhodla jsem se, že Vám letos udělám adventní kalendář! Tak snad kapitoly budou...