5. prosince

1.6K 125 24
                                    

Hermiona se po dlouhé době vyspala skvěle, po dlouhé době totiž mohla spát, jak dlouho chtěla. Co ji ale překvapilo bylo to, že Draco už v posteli není. Oba sice byli ranní ptáčata, ale Hermiona se probouzela vždy o něco dříve.

Vstala z postele, obula si bačkory a rozešla se do jídelny. To by ji Narcissa dala, kdyby viděla, že se chystá posnídat jen v pyžamu a županu, ale jí se opravdu dnes nechtělo převlékat do šatů hned takhle zrána.

,,Dobré ráno," pozdravila s úsměvem zbylé členy rodiny.

,,Dobré, lásko," pozdravil Draco a políbil ji na tvář, když se posadila ke stolu.

,,Dneska je Mikuláš, mami!" vykřikla natěšeně Rose místo pozdravu.

,,Ano, já vím, miláčku. To jsem zvědavá, jestli tam letos bude nějaké uhlí," poškádlila svoji nejmladší dceru.

,,Tak to u mě rozhodně ne," zapojila se rozhovoru Anya a Hermiona nad tím jen pokroutila hlavou.

,,Co byste řekli tomu, kdybychom dnes ozdobili manor?" zeptala se a podívala se na Anyu, která na ni trochu vyplašeně hleděla.

,,Vlastně, už bych měla být u Alexe, promiň, mami. Táta ti pomůže," vyhrkla a než stihla Hermiona cokoliv říct, byla pryč.

,,Draco?"

„Víš, musím ke Gringottům kvůli nějakým papírům, a pak jsem se domluvil s Blaisem," řekl nejistě, věnoval jí rychlý polibek a i on se vytratil.

,,Hádám, že je to zase jenom na mně," povzdechla si Hermiona.

,,Já ti pomůžu, mami," řekla s úsměvem Rose a Hermiona se na ni taky usmála.

,,To jsi moc hodná, Rose, ale myslím, že bys stejně nikam nedošáhla."

,,Nechápu, tátu s Anyu, až já budu velká, pomůžu ti!"

,,Dobře."

,,Vůbec od nich není hezké, že se tomu vyhýbají," řekla a Hermiona se na ni překvapeně podívala.

,,Samozřejmě, že se tomu vyhýbají! To je celý tvůj otec. Nechápu, že mi to nedošlo dřív, vzhledem k tomu, že je to takhle každý rok."

,,Tátu štve, že mu zakazuješ používat magii. Prý to pak trvá celé roky."

,,Zajímalo by mě, co podle tvého otce roky netrvá, to je jeho klasická odpověď na vše, když se jedná o mudlovské věci."

,,Je to táta," řekla jen a Hermiona se usmála jejímu přístupu. I když byl Draco, takový jako byl, děti ho milovali, a to bylo skvělé. Když mu řekla, že čeká Zanea, byl hrozně vyplašený, že se jej bude bát, jako se on bál Luciuse. Konec konců i ona ho milovala, a to by ho právě nejradši proklela.

,,Co takhle návštěva babičky a dědy?" zeptala se a Rose s úsměvem přikývla.

,,Jdu si zabalit," řekla a odběhla do pokoje.

,,Tak, co se stalo?" zeptala se Hermionina matka, když už měli cukroví v troubě a Rose si hrála s panenkami

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Tak, co se stalo?" zeptala se Hermionina matka, když už měli cukroví v troubě a Rose si hrála s panenkami.

,,Nic, jenom to, že jsem si vzala proklatého čistokrevného Draca Malfoye. Znáš ho, mami. Co nemůže udělat mávnutím hůlky, je pro něj pasé."

,,Zase ty vánoční ozdoby."

,,Ano! Zjistila jsem, že se tomu on i Anya každý rok vyhýbají. Ale když je to tak otravuje, tak prosím. Není moje povinost dělat to za ně. Končím, mami! Končím se snahou udělat jim krásné Vánoce, protože víš co? Nikdo si toho neváží."

,,Jsi si tím jistá, zlatíčko? Každý rok tohle říkáš, ale ještě nikdy jsi to neudělala."

,,No, tak letos to vážně udělám. Ani jsem neozdobila manor, jak ode mě očekávali."

,,Mami! Najde nás tady Mikuláš?"přiběhla k nim Rose a Hermiona se lehce usmála nad jejími starostmi.

,,Samozřejmě, že ano."

,,To je dobře," oddychla si Rose.

Draco s Anyou se vraceli na manor těsně před večeří, aby je Hermiona nestihla odchytnout na zdobení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Draco s Anyou se vraceli na manor těsně před večeří, aby je Hermiona nestihla odchytnout na zdobení. Ovšem překvapení pro ně bylo, když se vrátili do naproto tichého a temného manoru. Draco mávnul hůlkou, aby rozsvítil, a tak je čekalo další překvapení. Manor neměl žádnou vánoční výzdobu, jak očekávali, a jak už si Draco domyslel, Hermiona byla pryč i s jejich dcerou Rose.

,,Tohle jsme vážně pokazili," řekla Anya a objala svého otce. Draco poznal, že neměla daleko do breku, a tak ji pevně stiskl ve svém náručí.

,,Tohle jsme královsky pokazili," řekl a pohladil ji po vlasech. Věděl, kde Hermiona je, a taky věděl, že nemá cenu chodit ji prosit, aby se vrátila. Vrátí se až bude chtít, a on doufal, že to bude hned zítra.

,,Měli jsme jí pomoc! Co by nám to jednou udělalo?"

,,Ano, máš pravdu, tak co kdybych se do toho pustili teď a doufali, že až to mamka uvidí, odpustí nám?"

,,Dobře, ale musíš mi dát svoji hůlku."

,,Proč?"

,,Znám tě, podváděl bys, a i když tady mamka není, musíme to udělat správně."

,,Samozřejmě," řekl a vzdal se hůlky.


***

páté okénko! <3

Christmas at Malfoy ManorKde žijí příběhy. Začni objevovat