3

20 3 4
                                    

Sabah hiç uyanmadığım kadar iğrenç bir şekilde uyandım. Bütün gece Hasan amcanın başına gelenler beni derinden yaralamıştı ona dua etmek ile yetindim elimden başka ne gelebilirdi ? Kahvaltı yapmadan evden çıktım. Hava spikerin dediği gibi yağmurluydu ama ben bugun ıslanmıyordum. Okula doğru yürürken sınıfin sevdiğim insanlarından bitanesi olan Furkana rasladım esmer kısa boylu ikiye ayrılmış çenesini yeni tıraş etmiş saf ve terbiyeli bir çocuktu birbirimize soğuk bir şekilde Günaydın dedik . Furkan Hasan amcaların alt komşusuydu ve anlaşılan karahaber onada ulaşmıstı. Karısını devlet bakıma ihtiyaci olduğu icin huzur evine almış ve cinayetin açığa çıkması için polis soruşturma başlatmıştı.

******************************************

Elif yeni aldığı rujunu dudaklarına sürerken Eteğimin boyunu biraz daha kısaltsam iyi olur diye düşündü. Kıvırcık yaptığı saçları ve özel getittirdiği parfüm ile kendini baştan çıkarmaya hazır hissediyordu. Söförleri Cemil bey arabanın kapısını açmış Elif i okula götürmeye bekliyordu.


Elif sınıfa girince ilk Uzere baktı ama daha gelmemişti sonra Sedef Furkan ve diğer sınıf arkadaşlarına günaydın dedikten sonra arka taraftaki peteklerin dibine cam kenarına oturdu. Telefonla sosyal medyada dolaşırken sınıfın kapısından gittikçe yükselen ayak seslerinden sonra Yasin içeri girdi ve sımarık bir edayla nerde benim sevgilim diye mizahlı bir söyleyiş ile Elife baktı Elifin ise yüzü asılmış sanki ilk defa tanısıyorlarmış gibi çekimser bir tavırla gözlerini kaçırmakla yitindi.

- Elif bu akşam maçım var ve seninde gelmeni istiyorum.

- Hayır müsait değilim.

- Nedemek müsait değilim sana gelmeni istiyorum dedim ve sende istediğimi yapıcaksın.

- HAYIR GELMİCEM


Elif sınıfa baktığında herkesin gözünün onlarda olduğunu gördü rahatsız olmuştu. Sedef ise sizden iğreniyorum dermiş gibi Elif ve Yasine bakıyor ondan ayrılmalısın der gibi kafa sallıyordu.


- son kez soruyorum geliyormusun yoksa benmi getiriyim seni ?

- tamam geliyorum

- Ahahahah okey akşam saat 8 de herzamanki yerde .

- tamam biliyorum . Bol şanslar

- oyy sağol sarı civcivim zaten hiç şansları yok.


Dersin başlamasına az bir zaman kala Uzer içeri girdi saçları ıslanmış teni bembeyazdı yağmurun altında yavaş yavaş gelmişti ve nefes alışı bile duyulmuyordu anlaşılan yorgun değildi.


Gamze Uzere sevecen bir ses tonu ile günaydın dedi. Uzer sanada der gibi kafasını salladı. Yerine oturmak için arka tarafa yöneldi Sedef ise Yasinin Uzerle zıtlaşcağını düşünüp Elife kaş gözle ordan Yasini uzaklaştır diyordu .


Uzer yerine geçmek için ilk çantasını sırasının arkasına astı .

Yasin Uzerin omzunu tuttu ve" sen benim kız arkadaşımın yanına mı oturuyosun sana bu hakkı kim verdi ? Bu okulda kuralları ben koyarım bu sınıftada ben koyarım heryerde ben koyarım ve sen kendine başka yer bulcaksın " dedi. Uzer ise herzamanki gibi soğuk bir ifadeyle Yasine baktı sonra yerine oturdu . Yasin ise ben sana demedimmi buraya oturamazsın diye seni orospu çocuğ..


Sınıfta şak diye bir ses duyuldu .Uzer Yasinin çenesine hızlı bir yumuruk atmış.

Bütün sınıf Yasinin yerde yatan uzun ve bakımlı vucuduna bakarken Uzer sert bir ifadeyle Elif'e bakıyordu.

GECE YAĞMURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin