4

25 2 8
                                    

Okul müdürü Yasinin sağ tarafındaki morluğu görünce Uzeri odasına aldı ve koridorda sadece müdürün bağırma sesleri duyuluyordu . Yasin ise tehtitkar bir tavırla " O bitti onun 7 sülalesinin a..koycam gibi herkesin rahatlıkla duyduğu küfürlerle bağrıyor olayın şokunu üstünden atıyordu .


Bir müddet sonra müdür Elif i odasına çağırdı Elif ağlamaktan kızarmış gözlerini silerek müdürün odasına girdi .

İçerde Uzer ve Yasin oturuyordu.


Pekala Elif bana dürüst ol olay nasıl oldu

- Bilmiyorum hocam

- Nedemek bilmiyorum Yasin, bu çocuğun seni rahatsız ettiğini kendisini uyarmak için onunla konuşmaya çalıştığını fakat bu Hayvanın kendisine saldırdığını söyledi .Bu çocuk ise oyle bir sey olmadığını iddaa ediyor ortada bir yalancı var ve bu herkimse uzaklaştırma alıcak !


Elif yutkundu aylardır çıktığı yakışıklı, zengin ,sporcu ,okul başkanı ve okul un en çok tutulan çocuğu Yasin için yalanmı söylicekti yoksa okula yeni gelmiş sessiz vampir gibi soğuk olan Uzerimi ?


Elif kaçamak gözlerle Uzere baktı başı öne eğik dikişli eliyle oynuyordu . sonra Yasine baktı , Yasin ise şişmiş yanağını tutuyor ayaklarını gıcırdatıyordu içi çok karışıktı kalbi durmak bilmiyordu . Yasini kaybetmek istemiyordu ya Uzer ? O çok ilgisini çekmişti sanki ona birş...


- kızım sana diyorum cevap versene !!

- Hocam ,

- Ne hocam sana diyorum beni duyuyormusun ?


- Hocam , Uzer yalan söylüyor . ona durduk yere saldırdı.


Yasin Elife bakıp gülümsedi ve ona itici bir şekilde göz kırptı .Uzer ise hiç şaşırmamış bir şekilde herşey olduğu gibiymiş Edasıyla esnedi ve oturduğu koltukta gerildi.


Müdür Elif ve Yasine bakarak " yalancı çoban hikayesini duydunuzmu eğer duymadıysanız okuyun derim . Allaha sükür dürüst insanlarla meslektaşlığımız var ."


Mehmet hoca olayları görmüş ve müdüre anlatmıştı bile .


Elif yerin dibine girmek istedi. Gözleri fal taşı gibi açıldı şok olmuştu . Yasin ise bir yumuruk daha yemişe döndü müdür yüksek bir sesle çıkın dışarı dedi.


*******************************************

Elifi ağlıyorken görmek beni hayli şaşırttı .

Hatta birkaç ders olmasına rağmen çantasını alıp gitmesi aklımda soru işaretleri uyandırdı Furkan ' da yanımdaydı oda anlasılan meraklı gözlerle olup biteni anlamaya çalışıyordu çok geçmeden Uzerin sınıfta konuştuğu tek kız geldi Gamze .

GECE YAĞMURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin