Vánoční speciál

34 1 1
                                    

Před dvěma lety...

Jackie si ve spěchu poupravovala svůj účes zatímco scházela schody vedle Hermiony

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jackie si ve spěchu poupravovala svůj účes zatímco scházela schody vedle Hermiony. Dnes se konal ples Yule a Jackie na něj šla s Cedricem. Nechtěla, aby se turnaje tří kouzelníků účastnil, ale Cedric ji ujišťoval, že bude v pořádku. To Jackie vůbec neuklidnilo.

Hermiona byla nervózní. Jackie to na ní poznala.

"Nebuď nervózní," řekla k Hermioně tiše. "Vypadáš nádherně."

Hermiona se usmála. "Ty vypadáš dokonale."

Jackie se zazubila. "Děkuju, Hermiono. Uvidíme se později."

Cedric přistoupil k Jackie. "Vypadáš překrásně."

Jackie ho s úsměvem políbila. "Děkuju. Teď pojďme tancovat."

----------------

"Půjdu si dát něco k pití," zakřičela Jackie přes hlasitou hudbu na Cedrica.

"Podívejme se na tebe," zaslechla za sebou, když si nechala do poháru nalít dýňovou šťávu.

Jackie se ladně otočila. "Dobrý večer i tobě, Malfoyi."

"Vypadáš nádherně."

"Myslíš na mudlovskou šmejdku?" Jackie se usmála. "Vypadáš velmi elegantně."

"Myslím to vážně, Jacks. Moc ti to sluší."

Jackie naklonila hlavu na stranu. "Je vše v pořádku?"

Draco se pousmál. "Jistě. Jen... chtěl jsem ti říct, že ti to sluší."

"V tom případě mockrát děkuju, Draco." Jackie se zazubila. "Měl by ses smát víc. Moc ti to sluší." Jackie by přísahala, že se Draco začervenal. Ale samozřejmě na to neupozorňovala, když byl v tak dobré náladě. "Uvidíme se později."

 "V to rozhodně doufám."

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VAROVÁNÍ

Tato část obsahuje smrt (turnaj tří kouzelníků, třetí úkol). Pokud jste na toto téma citliví nebo si tím jednoduše nechcete kazit den, tak s tímto varováním pro vás kapitola skončila.


Jackie seděla se sevřeným hrdlem v hledišti a nervózně poskakovala nohou. "Mám špatný pocit."

"Všechno bude v pořádku," uklidňovala ji Hermiona.

"Mám vážně špatný pocit, Mio. Nelíbí se mi to."

Ozval se jásot a Jackie vyskočila na nohy, když se rychle změnil v šepot a ukazování.

"Pusťte mě. PUSŤTE MĚ!" zakřičela a společně s Amosem si prodrala cestu k Harrymu a Cericově tělu. "Ne, ne, ne, ne. NE!" Jackie žalostně zavřískala a zabořila hlavu do Cedricovi hrudi.

Všem se zlomilo srdce, když viděli, jak otec společně se synovou přítelkyní jeho syna oplakávali.

Kdyby jen věděli, že Cedricova smrt není poslední...

********************

Původně jsem tuhle část chtěla přidat už včera, ale pořád jsem s ní nebyla spokojená a neustále ji opravovala, takže ji vydávám až teď.

Jak si užíváte svátky? Já se hrozně těším až k nám přijede rodina. Bude nás tu asi čtrnáct, takže bude docela rušno.

Napsala jsem tenhle speciál jednak proto, protože jsem už dva roky nic do téhle povídky nepřidala a když jsem začala psát další kapitolu, tak jsem si uvědomila, že píšu něco o čem jsem se nezmínila. Proto ten speciál.

Speciálů bude víc. Původně jsem do kapitol chtěla dát flashbacky, ale pak mi přišlo lepší to dát rovnou do jedné kapitoly.

Dejte mi vědět, jak se vám líbil! :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 25, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Just The Way You Are (CZ) - PozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat