5

6K 313 66
                                    

Nereye kaçacaksın Jyun Bi??

...

Nereye gideceğimi bilememiştim, düşününce Chanyeol'un tarafından gitmeye karar verdim çünkü Jungkook beni sinir etmişti.

Chanyeol'un olduğu tarafa doğru yürümeye başladım. Arkamdan ayak sesleri geliyordu ama aldırış etmedim. Chanyeol'un yanından geçerken omzumdan biri beni tuttu. Arkamı döndüm, Jungkook'tu. Jungkook'un kollarından kurtulmaya çalışıyordum ama başaramıyordum.

-Jyun Bi bir dur konuşalım.
-Bırak beni Jungkook.
-Ya bi dur gerçekt... Jungkook konuşmasını tamamlayamadan Chanyeol Jungkook'u ittirdi.

-Kız istemiyor işte ne zorluyorsun!
-Sanane Chan sana mı soracağım?
-Evet bana soracaksın. Bundan sonra seni Jyun Bi'nin çevresinde görmeyeceğimi.

<Jyun Bi mi!? Adımı biliyor mu? Nasıl? Tanıştığımız zaman söylememiştim ki.>

Aralarındaki bu gerginlik kavgaya dönüşmesini engellemek için hızlıca aralarına girdim.

-Yeter durun artık. Ne yaptığınızı sanıyorsunuz?
-Jyun Bi sen karışma! dedi Jungkook ve beni ittirdi. O kadar sinirlendim ki anlatamam. Tekrardan aralarına girdim ve Chanyeol'un kolundan tutup onu aşağıya götürdüm. Chanyeol şaşırmıştı ama Jungkook'un tipini gerçekten çok merak ediyordum.

Bahçeye indik ve bir banka oturduk. Bir kaç dakika sessiz kaldıktan sonra Chanyeol konuşmaya başladı.

-Jungkook'la aranda ne var?
-Yok bir şey.
-O zaman ned...
-Boşver şimdi Jungkook'u adımı nereden biliyorsun?
-Çünkü aynı ilkokuldaydık hatırlarsan. Sen de zaten beni bir yerden tanıdığını söylemiştin değil mi?
-Evet.

~Zil çalana kadar ikisi de birbiriyle konuşmadı. Neden mi? Çünkü birbirlerinin ilk aşklarıydılar~

Lethal Outlooks  ~JJK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin