Bu aralar Chanyeol ile çok yakınız. Her yere beraber gidiyoruz. Kızlar da Chanyeol'u çok seviyorlar ve gerçekten iyi anlaşıyoruz.
Biz bu kadar yakınken Jungkook ne yapıyor bilmiyorum, umrumda da değil gerçi. İlk başlarda biz yakın olduğumuzda ne yaptığını merak ettiğim için hep ona bakıyordum ama o hep camdan bakıp beni görmezden geliyordu. Aslında umrumda olmamasının tek nedeni de bu değil. Asıl nedeni, bir gün sabah okula geldiğimde Jungkook, benimle sürekli uğraşan ve kendisinden nefret ettiğim kız ile konuşuyordu. Tam yanlarından geçerken Jungkook beni gördü ve kızın dudaklarına yapıştı...
++++++++
Mutlu bir sabaha uyandım çünkü yazlıktan arkadaşım Nayeon bugün buraya taşınıyordu ve bizim okulumuza kaydolacaktı. Hemen hazırlandım ve Nayeon'u beklemeye başladım.
Bugün haftasonu olduğu için onu kahvaltıya götürecektim.
Yarım saat sonra kapı çaldı gelenin Nayeon olduğunu düşünerek kapıyı hemen açtım ama karşımda Chanyeol duruyordu.
-Beni gördüğüne sevinmedin galiba başka birini mi bekliyordun?
-Ah hayır seni gördüğüme sevindim ama evet başka bir arkadaşımı bekliyordum. Birazdan gelir sen gel içeri.
-Kimmiş bu arkadaş?
-Gelince görürsün çok tatlı birisi.Derken zil çaldı hemen kapıya koştum. Bu sefer kesin Nayeon'dur diye kapıyı açınca karşımda o anda orada asla olmaması gereken birisi vardı. Tahmin edin kim?
JUNGKOOK!!!
-Jungkook burada ne yapıyorsun?
-Seninle bir şey konuşmak istiyorum.
-Iıııı...
-Ne old...
Jungkook sözünü tamamlayamadan araya Chanyeol girmişti.
-Jyun Bi bir sorun mu var?İkisi de birbirlerini gördüklerinde kalp krizinden gitmek üzereydim (bir zahmet artık git kalpten). Jungkook Chanyeol'u gördükten sonra hiçbir şey söylemeden gitti. Arkasından seslenebilirdim belki ama onun adını her söylediğimde veya duyduğumda aklıma, gözümün içine baka baka o kızı öpmesi geliyordu.
-Jyun Bi? Jyun Bi? JYUN Bİ!!
-Ne oluyor ya niye bağırıyorsun?
-O pis herif gittiğinden beri hipnotize olmuş gibi ağzın açık şekilde kapıya bakıyorsun.
-Ayy şey.. pardon. Neyse Nayeon gelir birazdan.
-Jyun Bi ben artık gitmeliyim sanırım.
-Niye ya Nayeon gelseydi bari tanışırdın.
-Başka zaman artık.Chanyeol kapıyı açtığında karşısında Nayeon duruyordu. Eli havada kalmıştı. Chanyeol ile uzun süre birbirlerine baktıktan sonra Nayeon:
-Jyun Bi'ye bakmıştım ama?
-Burdayımmmmm!!Nayeon ile birbirimize sımsıkı sarıldık. O sırada Chanyeol hâlâ Nayeon'a bakıyordu.
Sarılmamız bittikten sonra Nayeon tanışmak için Chanyeol'a elini uzattı ama Chanyeol tepki vermiyordu. Chanyeol'un bacağına vurunca aklı başına geldi ve Nayeon'un elini sıktı.-Benim gitmem lazım Jyun Bi. Size iyi eğlenceler. Tanıştığıma sevindim Nayeon. Görüşürüz.
Deyip evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lethal Outlooks ~JJK~
Fanfiction'Jyun Bi boş gözlerle karşısında mutluluktan gözleri dolan yabancı adama bakıyordu.'