Seni seviyorum mu dedi? NE!? Bir de dedikten sonra direk çıktı evden. Ne yapıyorsun Chanyeol? Amacın ne? Eskiden olsa bunu dediği zaman etkilenebilirdim ama şu an hayır.
Kahvaltı yapacak iştahım kalmamıştı ben de bilgisayardan dizi izlemeye karar verdim.
Dizinin en heyecanlı yerindeyken kapı çaldı. Ufff gerçekten yeter bu sefer gelen kişiye patlayacağım diyerek kapıyı açtım. Karşımda Jungkook vardı. Jungkook'u görünce tüm sinirim geçti.
-"Selam Jyun Bi."
-"Selam Jungkook. Ne oldu niye geldin?"
-"Seni okulda göremeyince merak ettim. Yaniii... İyi misin?"
-"İyiyim sadece uyuya kaldım."
-"İyi bari. Bu arada buraya gelirken Chanyeol'u gördüm. Suratı kıp kırmızıydı ve kendi kendine konuşuyordu. Ne olduğunu biliyor musun?"
-"Iıı.."
-"Ne oldu?"
-"Ya sadece bana bir şey itiraf etmiş olabilir."
-"Sana seni sevdiğini mi söyledi?"
-"Evet de sen nerden bildin?"
-"Belli oluyor. Neyse ben gidiyim artık görüşürüz."
-"Gitmesen olmaz mı?" (Nasıl dedim ben bunu ya!?!?)"
-"Neden? Beni görmeden yapamıyor musun?"
-"Uf Jungkook sen de hemen olayı yanlış yerlere çekiyorsun."
-"Tamam tamam. Bari içeriye davet et."
-"İyi tamam gel."Ne yaptım lan ben? Niye Jungkook şu anda salonda bilgisayardan dizi izliyor ve ben mutfakta patlamış mısır arıyorum? Hem mısır nerde?
Mısırı bulmuştum ama oraya ulaşmam için sandalyeye çıkmam gerekiyordu.
Sandalyeye çıkıp mısıra uzanırken ayağım kaydı ve yere düştüm. Düşerken sanırım kafamı bir yere vurdum.
...
...
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lethal Outlooks ~JJK~
Fanfiction'Jyun Bi boş gözlerle karşısında mutluluktan gözleri dolan yabancı adama bakıyordu.'