...
...
...*Her yer beyazdı. Neden buradaydım? Buraya nasıl geldim? Başımda bekleyen de kim?*
-"Jyun Bi?!"
*Bu kim ve neden bağırıyor?*
-"Jyun Bi duyuyor musun? Doktor bey! Hasta uyandı. Jyun Bi?"Jyun Bi boş gözlerle karşısında mutluluktan gözleri dolan yabancı adama bakıyordu.
-"İyi misin? Ne olduğunu hatırlıyor musun?"
-"Hayır da... Pardon siz kimdiniz acaba?"Jyun Bi'nin karşısındaki yabancı bunu duyunca göz yaşlarını tutamadı. Çünkü karşısındaki Jungkook'tu ve Jyun Bi onu tanımamıştı.
-"Beni cidden tanımıyor musun?"
-"Yaniii... Pek çıkaramadım ama nereden tanışıyoruz? Bir de acaba ben neden buradayım?"
-"Sen..."
Jungkook'un sözü kapının açılmasıyla kesildi gelen doktordu.-"Selam Jyun Bi kendini nasıl hissediyorsun?"
-"İyiyim ama neden burada olduğumu biri açıklayabilir mi acaba?"
-"Buraya geldiğinde baygındın ve Jungkook bey kafanızı vurmuş olabileceğinizi söyledi. Üzülerek söylüyorum ki beyninizde küçük de olsa hasar var ve bu geçmişinizin bir kısmını unuttmanıza sebep olmuşa benziyor."Jyun Bi şok olmuştu Jungkook ona değer cerdiği için yanında durmak istese de Jyun Bi yalnız kalmak istediğini söyleyip Jungkook'u odadan çıkardı.
~Doktor konuşurken kimse onları dinleyen kişiyi fark etmedi. Kapının aralığından tüm olanları dinleyen kişi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lethal Outlooks ~JJK~
Fanfiction'Jyun Bi boş gözlerle karşısında mutluluktan gözleri dolan yabancı adama bakıyordu.'