8

5.1K 276 62
                                    

...
Jungkook bana boş bir suratla bakıyordu.

-'Ne var Jungkook?'
-'Bir şey yok aslında ama sen birden sınıftan çıkınca ne olduğunu anlayamadım, yanına geleyim dedim.'
-'Peki.'
Normalde olsa Jungkook'un gitmesini isterdim ama şu an üstümdeki şoku atamadığım için belki yardımı dokunur diye kalmasını istedim. -belki de sadece yanımda olmasını istediğim içindir-

Ders zili çalana kadar Jungkook'la yan yana bahçede oturduk. Jungkook bana çok yakın oturuyordu -yani, fazla yakın- neden bunu düşündüğümden emin değildim ama düşünmem ve öğrenmem gereken farklı şeyler vardı. 1- Chanyeol'un amacı neydi? 2- O sürtük kızın adı ne? Jungkook'a:

-'Senin şu sürtük.. ay pardon sevgilinin adı neydi ya?' Jungkook'un yüzü iki farlı hâl aldı, birisi sanki gülmek istiyor gibiydi, diğeri ise sanki kıskanç ve sinirli gibiydi.

-'Choi Yu Na ve şuna bir açıklık getirelim, o kız benim hiçbir şeyim değil.' dediğinde içinden öyle bir gülme geliyordu ki anlatamam. Sanki gülmekten patlayacaktım, ama kendimi zor da olsa tuttum.

-'(Çok kısık bir sesle.) 4 gün önce açlıktan çıkmış gibi öpüşürken öyle görünmüyordun ama.' dedim ve tam kalkıyorken Chanyeol ve Choi Yu Na'yı aşağı inerken gördüm. Hemen kalktığım yere oturmak için arkamı dönecekken Jungkook da onları görmüş olmalı ki beni oturmam için çekti ama olabilecek en kötü şey oldu...

Jungkook'un bacak arasının tam üstüne oturdum.!

İlk bir kaç saniye olayı anlamadığım için öyle kalmıştım ama sonra hemen ayağa kalktım ve oradan koşarak kızlar tuvaletine gittim.

O kadar kızarmıştım ki suratım domatese benziyordu. Şansıma ben yüzümü yıkarken içeriye Ji Young ve Lee Jin girdi. Beni görür görmez ne oldu diye bağırdıklarından dolayı nöbetçi öğretmen bizi sınıflarımıza yolladı ve olayı kızlara anlatamadan ayrılmak zorunda kaldık.

Son 5 dk'dır sınıfın kapısından içeri girsem mi girmesem mi diye ikilemde kalmış şekilde bekliyordum ki hocanın geldiğini görünce saçlarımı öne atıp kafamı eğerek içeri girdim.

Önümü net göremiyordum ama yüzümü gösterecek cesaret de bulamamıştım.
Başım eğik bir şekilde yerimi bulmaya çalışırken kafam bir şeye çarptı. Yukarıya doğru baktığımda çarptığım şeyin Chanyeol olduğunu gördüm.-en azından Jungkook değildi-
Uzun uğraşlar sonucu sıramı buldum ve sıraya oturur oturmaz kafamı masaya gömüp uyumaya başladım.

Lethal Outlooks  ~JJK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin