Ders bitmişti. Ama ben kafamı kaldırmıyordum çünkü utanıyordum. O sırada omzumda bir el hissettim. Umarım düşündüğüm kişi değildir diye kafamı kaldırdığımda maalesef ki yanımda Jungkook vardı. Onu görünce tekrar kızarmıştım.
Bana; 'Utanmana gerek yok yanlışlıkla olduğunu ikimiz de biliyoruz. Sakin ol lütfen.' dedi. Böyle demesini beklemiyordum, açıkcası biraz daha sakinleşmiştim -neden bilmiyorum- Jungkook bunu söyledikten sonra sınıftan çıktı.
Daha önce fark etmemiştim ama Chanyeol ve Choi Yu Na bana bakıp aralarında bir şey konuşuyorlardı. Ben onlara bakınca sınıftan çıktılar.
...
Okul sonunda bitmişti. Evin yolunu tutmuşken Chanyeol yanıma geldi. Onu görmezden geliyordum çünkü ona kırılmıştım.
Bana; 'Benimle konuşmadığına inanmıyorum Jyun Bi. Ne yaptım sanki?' dedi.
Ben de; 'Aynen Chanyeol hiçbir şey yapmadın.' dedikten sonra adımlarımı hızlandırdım ve Chanyeol'u arkamda bıraktım.
...
Uyandığımda saatin 12 olduğunu gördüm ve okula geç kaldığım için gitmemeye karar verdim. Bu arada söylememiştim ama Nayeon yeni eve taşındı. Ailesi öyle istemiş. Üzülmüştüm aslında ama kendisi mutluydu o yüzden bir şey dememiştim.
Üzerimdekileri değiştirmeden aşağı indim;
Kahvaltı hazırlarken kapı çaldı. Birilerinin evime gelmesine artık alıştığım için direk kapıyı açtım ve Chanyeol'u gördüm. Gözlerini ayırmadan bana baktı ve bana;
'SENİ SEVİYORUM' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lethal Outlooks ~JJK~
Fanfiction'Jyun Bi boş gözlerle karşısında mutluluktan gözleri dolan yabancı adama bakıyordu.'