9.rész

687 58 14
                                    

Mindenki boldog volt odakint. Az ajándékozás után Emma az újonnan kapott Barbie-jaival játszik, az ikrek az új cipőiket próbálgatják, és pedig mosolyogvan nétem őket, miköszben a bankkártyámat szorongattam. Idén is pénzt kaptam, csak más formában. Azonban valamiért hibásnak érzem magam. Nem szabadna boldognak lennem ilyenkor. De mégis az vagyok.

A gyerekek ajándékozása után jött el az, amkior mi gyerekek, és a szüleink is odaadják egymásnak az ajándékát. Anyáéknak, Gerdáéknak és Emmának odaadtam az ajándékot, és már csak a fiúk maradtak.

Először Tinushoz mentem, aki meglátva engem rámmosolygott.

-Ugye milyen király? -mutatott új foci cipőjére, aminek az oldalán az MG7 monogram szerepelt.

-Igen tényleg az. De..

-És nézd ezt a Yeezy-t. Imádom.😍

-Ahaa szuper..

-És ka....

-Martinus!-emeltem egy picit fel a hangomat, és megszeppenve rám nézett. -Boldog karácsonyt.-nyomtam a kezébe a csomagot, és megöleltem.
Kicsomagolta, és kikerekedett szemekkel nézett rám.

-Úr istenem, ez de kur.... akarom mondani nagyon menő. Nem kellett volna.-majd megint megölelt.-Köszönöm.

-Martinus. Te vagy a legjobb barátom. Neked mindent.

-És mi van Marcussal.

Sejtelmesen rámosolyogtam, és az említett személy felé vettem az irányt.

-Szia.

-Szia szerelmem.-suttogta. -Nem megyünk fel a szobádba?

-De.

A szobámban az ágyra telepedtünk, és egy 1 perces csönd következett, amit egymás folyamatos bámulásával töltöttünk. Majd megszólaltam.

-Ki kezdi?

-Kezd te.

-Á nem. Inkább kezd te.

-A aaa. Te kezded.

-De....-egy gyors csókkal elhalgattatott, amivel sikerült rávennie, hogy kezdjem.
-Rendben.-majd átadtam neki az ajándékot.

Amikor meglátta, rám nézett, majd vissza a könyvre. Egy fotóalbum volt, amiben a köszös képeink voltak. Kinyitotta, és lapozgatni kezdte. Az arcán csak úgy cikáztak az érzelmek, ahogy haladt a lapokkal. Hol boldog, hol büszke, hol szomorú, majd megint boldog. Én szorosan mellette ültem, és karját fogva néztem vele együtt. A legutolsó lapon egy kép volt, amit Tinus készített rólunk. Ölelkezünk rajta, és szép piros betűkkel rá van írva, hogy Forever Together.
Egy könnycsepp gördült le az arcán, amit óvatosan letöröltem. A könyvet lassan összecsukta, letette maga mellé, és arcomat keze köszé fogva szenvedéjesen megcsókolt.
Az ágyra döntött, és rám feküdt, de számtól egy másodpercre sem vált el. Csókjai egyre intenzívebbek lettek, és nyakam felé vették az irányt,miközbe kezei is egyre lentebb siklottak.
Pontosan tudtam hogy mit szeretne csinálni, de meg kell állítanom.

-Maci. Elég.-de mintha meg sem hallotta volna.

-Marcus.

-MARCUS!!!

-Mi az? Valamit rosszul csinálok? -nézett rám boci szemekkel.

-Dehogy is, nem. De tudod, hogyha folytatjuk, annak nem lesz jó vége. Ha rajtakapnának minket, az nagyon kínos lenne. A múltkor is necces volt Tinussal.

-Akkor bezárom az ajtót.-vetette fel Mac az ötletet.
-A szobám attól még nem hangszigetelt.-mosolyogtam el, majd egy tincset kisöpörtem a szeméből.

-Akkor halkak leszünk. -motyogta a számra, és megcsókolt.

-Marcus kérlek....

-Rendben...-majd elhajolt tőlem, és az ágy végében nekem háttal játszotta a sértődöttet.

-Naaa manó.-mögé másztam, és hátulról átkaroltam, arcomat pedig nyakhajlatába temettem. Istenem, annyira jó férfi illata van.😍 -Megigérem, hogy bepótoljuk. Amint nem lesznek "zavaró tényezők".-pusziltam bele a nyakába, mire elmosolyodott.

-Megígéred?

-Megígérem.

-Egy valamit még elmondanál?-nézett a szemembe komolyan.

-Aha. Mit?

-Ezzel it mit csináljak? Így mégsem mehetek ki. -motatott ODA kínosan.

-Hát szívem. Nagy fiú vagy, old meg magad.

Tudom tudom. Nagyon rég nem volt rész, pedig ez direkt ilyen challange szerű lett volna. De arra gondoltam, hogy mivel vége van ennek a kihívásnak, ezér egy rendes könyvet csinálok belőle és kitörlöm azokaz a részeket, amik nem a törlténetbe valóak, és folytatnám a story-t. Szerintete ez így jó lenne?🤔

És még egy gyors kérdés:
Nektek Marcus melyik haja tettszik jobban? A cseresznye (felül), vagy a régi ananász? Igazából szerintem a cseresznye is írtó cuki, de az ananászhaját valamiért jobban szeretem.😅 Irjátok meg hogy nektek melyik.

5 vote után folyti.❤

Ui.: Remélem tetszett, és elnézést a nyálas részért, de Marcus ilyeneket vált ki belőlem.😂

Te Vagy A Darab Ami Kiegészít (Marcus Gunnarsen)|SZÜNETEL|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora