Uitslag Wattned's Choice Awards: augustus

338 52 16
                                    

Ave!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ave!

Onze woordenschat aan begroetingen is stilaan uitgeput. Wij zijn zelf ook wel een beetje uitgeput, moeten we toegeven. Dat houdt ons echter niet tegen om toch moedig door te gaan met de Netties, want dat zijn we zeker aan jullie verschuldigd. In deze tijd van vrede hopen wij op jullie vergiffenis.

Ondertussen zitten we alweer volop in de eindejaarsperiode, voor veel mensen de gezelligste tijd van het jaar. Wij, het team achter Wattned, konden dan ook niet achterblijven en bij wijze van nieuwjaarscadeau hopen we een aantal van jullie dadelijk heel blij te kunnen maken. Ons jurypanel heeft namelijk weer een paar winnaars geselecteerd, nog steeds in de genres Kortverhaal en Vampier.

Ook een enorm dikke merci voor FictionalState, omdat zij ons de afgelopen maand zo uit de nood heeft geholpen door een hele hoop beoordelingen op zich te nemen. Je bent geweldig!

Voor we beginnen aan de uitslag, willen we eerst nog eens benadrukken hoe ongelooflijk hoog het niveau wel niet lag in augustus. Een behoorlijk aantal mensen haalde een score van meer dan 40 op 50, wat uitzonderlijk goed is. De scores lagen bijgevolg heel dicht bij elkaar, waardoor sommigen met heel hoge scores toch nog nét uit de boot vielen. Weet dus dit: zelfs al sta je niet in de lijst, dat betekent niet per se dat we je boek niet hebben gesmaakt. De concurrentie was nu eenmaal moordend.

Op naar de winnaars dan maar!

Op  naar de winnaars dan maar!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

1. WINNER: Misschien Net Genoeg - _reminiscence

2. RUNNER-UP: Found Messages - Nijlpaars // Aan de overkant - goldenways

3. RUNNER-UP: Blauw - albavandeweem

Heel nipte scores waren het! Daardoor ook een gedeelde tweede plaats voor "Found Messages" en "Aan de Overkant". De derde plaats werd weggekaapt door "Blauw", maar de absolute winnaar is het heerlijk melancholische "Misschien Net Genoeg" van de talentvolle _reminiscence!

Omdat we het niet over ons hart konden krijgen om boeken met scores als 42 op 50 niet te benoemen, zijn hier nog een aantal eervolle vermeldingen: Onsterfelijk - Saraline2000, Brievenbundel - PhoenixPhee, Kapitein Haak - aSmallShiningStar, Zielsverwanten - xStoryWriter en de twee hopeloos verloren sterren - sterrendief.

1

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

1. WINNER: Clarice - _unicorns_are_realz_

Nog even ter herhaling: aangezien er slechts vier nominaties in dit genre waren, kunnen we enkel een winnaar aanduiden. Van alle vampierenverhalen kon deze hoe dan ook het meest bekoren. Gefeliciteerd!

----

Indien je benieuwd bent naar je score, kun je altijd een berichtje naar ons sturen en dan leveren we je zo snel mogelijk je beoordelingsformulier!

Nu augustus afgerond is, kunnen wij ons volledig op september richten. We betwijfelen dat we alles klaar krijgen nog voor 2017 gedaan is - dat zou straf zijn, nietwaar? - dus we zullen hier voortaan ook geen beloftes meer rond maken. Ons doel is gewoon om alles binnen een redelijke termijn af te werken. Zolang de editie van 2017 niet is afgemaakt, zullen we ook niet aan een nieuwe editie in 2018 beginnen.

Wij wensen iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar!

Team Wattned


Wattned 2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu