DE OPKOMST
Na een stemperiode die gecombineerd ging met aardig wat commotie, zijn we er dan toch weer al redelijk vlug om een beginnetje te maken aan de maand juli. Dit betekent dat we nu al steeds dichterbij onze oorspronkelijke planning komen en dat de grootste achterstanden inmiddels al weggewerkt zijn! Applausje voor ons!
Met 240 stemmen op de poll kunnen we met zekerheid zeggen dat de maand juli uiterst populair was onder onze lezers. Natuurlijk weten we niet zeker of deze 240 stemmen - door onze vermoedens van vals spel - ook gelijk staan aan 240 personen, maar alsnog: dat zijn pittig veel stemmen! We hebben ons best gedaan om de uitslag zo eerlijk mogelijk te laten worden en kunnen daarom nu met zekerheid stellen dat de winnaars van deze versie van de People's Choice Awards ook daadwerkelijk de échte winnaars zijn!
DE WINNAARS
Dan nu over naar de bekendmaking van de winnaars! Beide genres bleken mateloos populair te zijn en kennen daarom allebei één winnaar en twee runner-ups. Meer dan genoeg winnaars dus in de maand juli!
1. WINNER: Room 301 - MayleneHunt
2. RUNNER-UP: Wreder - DrawingLady
3. RUNNER-UP (GELIJKSPEL): Unknown - xJamiliax /EN / Moordspel thebluenienja
We zien hier een speciaal verschijnsel, want de derde positie wordt gedeeld door twee schrijfsters. Jullie hadden allebei evenveel stemmen en zijn daarom allebei de eerlijke winnaars van de runner-up sticker! Gefeliciteerd allemaal met jullie prijzen. De stickers komen razendsnel jullie kant op, zodat jullie die mooi op jullie kaften kunnen plakken.
1. WINNER: Roadtrip naar de Dood - cittadelsole
2. RUNNER-UP: Project Meredith - mariekeyara
3. RUNNER-UP: Chip - MissTop40
Ook jullie allemaal gefeliciteerd met jullie prijzen in het genre sciencefiction! Jullie hielden de concurrentie op een veilige afstand en wisten hierdoor de prijzen binnen te slepen. De stickers zullen ook spoedig jullie kant op komen.
AFSLUITING
Dat waren de People's Choice Awards voor juli alweer! Zoals jullie weten verliep niet alles rondom deze poll helemaal eerlijk en werd er in grote mate vals gespeeld, maar het is ons gelukt om de uitslagen zo rechtvaardig mogelijk te krijgen. Ons excuses nog voor alle commotie!
We zien jullie binnenkort weer, wanneer we meer duidelijkheid zullen verschaffen over de #WattnedWrites People's Choice Awards en we een begin zullen maken met de verdere uitslagen van de maand juli. Als je de #WattnedWrites uitdaging voltooid hebt, vergeet dit dan trouwens niet door te geven via de poll!
Fijne vakantie!
Team Wattned
JE LEEST
Wattned 2017
OverigVolg in dit boek al de laatste ontwikkelingen in verband met de Netties2017 en de Wattned-redactie op de voet! Wij van Wattned, een onofficiële Wattpadjury* bestaande uit elf enthousiaste en onafhankelijke Wattpad-auteurs, proberen een alternatieve...