Uitslag People's Choice Awards: oktober

278 36 43
                                    

Hé daar!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hé daar!

Jawel, we leven nog steeds. Meer nog: het is alweer tijd voor een nieuwe uitslag!

Inmiddels een hele tijd terug hebben jullie kunnen stemmen op jullie favoriete verhalen in de genres Historische Fictie en Tienerfictie. Dat deden jullie massaal, zo blijkt, gezien we een totaal van 268 reacties gekregen hebben op onze poll. Als je bekijkt dat het in principe om individuele stemmen gaat (om valsspelen te voorkomen, hebben we een functie ingeschakeld waardoor je slechts één keer kan stemmen per account) kunnen we dit beslist de populairste maand van allemaal noemen. Genoeg reden voor een feestje, wat ons betreft!

Welke boeken nog méér reden hebben tot een feestje? Scrol snel verder!

Welke boeken nog méér reden hebben tot een feestje? Scrol snel verder!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

1. WINNER: Nosce Te Ipsum - FictionalState

2. RUNNER-UP: Cleomenes - Nathatje

3. RUNNER-UP: Brandend IJs - LeoneyHart // Eens in een Blauwe Maan - bluebellebumblebee

We hebben, niet voor de eerste keer in deze editie van de Netties, te maken met een gedeelde derde plaats: "Brandend IJs" en "Eens in een Blauwe Maan" kaapten elk 9,4 % van de stemmen weg. Een mooie tweede plaats wordt ingenomen door "Cleomenes", dat 13,4% van de respondenten wist te overtuigen, maar de absolute winnaar is FictionalState met haar "Nosce Te Ipsum"! Zij kan 17,3% van de stemmen achter haar naam schrijven. Proficiat!

 Proficiat!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

1. WINNER: 20 leerlingen in één klas - -rare-

2. RUNNER-UP: Chaos - spacebrainss // Zonder Mij - myvs002

3. RUNNER-UP: Ik Haat Je - claireee021 // jongensinternaat - silkuh // Wraak nemen voor beginners - MissTop40

Het regent weer ex aequo's in de uitslag. Zowel "Ik Haat je", "jongensinternaat" als "Wraak nemen voor beginners" haalden 3,7% van de stemmen binnen. De tweede plaats wordt gedeeld door "Chaos" en "Zonder Mij" met 4,1%. De verpletterende winnaar is echter "20 leerlingen in één klas" van -rare- die met 57,6% van de stemmen al haar concurrenten op ruimte afstand achter zich laat. Van winnen gesproken. Gefeliciteerd!

TOT SLOT

Nog even een herinnering dat ook de poll van november sinds enige tijd online staat, zodat jullie nu ook kunnen stemmen op jullie favoriete fantasyverhalen! Het is tevens de allerlaatste poll van de Netties 2017. Grijp deze kans dus met beide handen en stem je lievelingsboek naar de top! Je kan de poll vinden op ons prikbord.

Over de uitslag van de Wattned's Choice Awards van oktober kunnen we nog geen concrete datum geven, maar we kunnen alleen maar herhalen dat we er nog steeds duchtig mee bezig zijn.

Verder krijgen wij de laatste tijd steeds vaker de vraag of er een Netties 2018 komt. We snappen dat jullie daaromtrent graag meer uitleg willen, maar het is nu eenmaal zo dat we daar op dit moment nog geen duidelijk antwoord op kunnen geven. We willen dit eerst intern bespreken, dus er is ook nog helemaal geen beslissing gevallen. Topprioriteit is nu om de editie van 2017 af te maken. Zolang dat niet het geval is, zullen wij hierover niet verder communiceren - verder vragen is dus zinloos.

Tot binnenkort!

Het Wattned Team

Wattned 2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu