SLM GNCLR!

63 5 10
                                    

Şimdi size bizi tanıtıcam bizim manyak bilmem kaçlıyı! Kaç kişiyiz ben bile bilmiyorum...

Zeynep: Ben oluyorum. Arkadaşlarıma göre agresifmişim asdfsfadf. Grupta en çok küfür eden sanırım Eren ve beniz. Sanırım değil BİZİZ! Amannn anladınız işte lise 4 üz falan felan...

Eren: Buda benim küfür kardeşim Eren. Kendisi psikopat,üşengeç,küfürbaz... Beni kopyala yapıştır! Ve bunu burda söylüyorum Eren benim ikiz kardeşim!! Herkes şok herkes iptal! Ama bunlar gerçekler sabahları üst ranzama öküz gibi vuran bi kardeş , akşamları üst ranza kavgası yaptığım bi kardeş... Ama kardeş işte napacan...

Selenay: Evettt!! Bizim uzaylımız  kendileri nerede saçma bi durum var Selenay orda!! Nerde moral bozukluğu var Selenay orda! Mübarek ağliyalım diyoruz ağlatmıyo adamı.. Anca dans!! Anca uzaylılık yani! Ama her tayfaya lazım bi Selenay yanii!! Bide bunun ikizi var tabii!!

Beren: Evettt!! Buda bizim uzaylımızın zıttı olan ikizi Beren... Kendileri her olayda bizi teselli eder. Vallahi,billahi teselli üretme makinesi kız! Kendileri zaten ikizler olarak grubun enrji seviyesini yükseltiyolar mübarek!!

Efe: Kardoların kardosu!! Eren ve benim çocukluk arkadaşımız!! Ayrıca Selenay ve Berenin sınıf arkadaşı!! Kendileri ayda bir yeni yenge getiriyo yanımıza (Tamam abarttım sanki) Bu da tam bizim kafadan herşeyin birleşimi mübarek ucundan ucundan herşey var çocukta..

Sümeyye: Grubun olmassa olmazı stalkerımız Sümüş!! Kendileri deli! İstiyosanız numarasını veriyim valla sevgilinizin T.C. sini falan bulur bu MANYAK!! Ayrıca sosyal medyada üzerine tanımıyoruz kendilerinin !!

Biz buyuz işte! 6 kafadar ama bunlar sadece o kocaman çetenin başları! Bizim aile büyük tanırız onlarıda...

Bişey OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin