Matematik dersinden çıktığımızda hepimiz ayrı bi kafadaydık. Böyle bi zeka görülmedi bak diyorum size!! Yine her teneffüs olduğu gibi bahçeye çıktık ve kamelyaya oturduk.
*WP*
Sümeyye: Yine bişey dicem
Eren: Reklam yapmadan söze geç diye kaç defa söyliycem?
Sümeyye: 1.568.967.259.789
Eren: Tamam boşver üşendim
Beren: Kardeş kardeşe bu kadar benzer!
Zeynep: Beren her yere beni sokmasan diyorum!
Sümeyye: Ya bi diyeydim iyiydi!
Zeynep: Bunları yazana kadar çoktan söylemiştin zaten Sümeyye!!!
Sümeyye: Annem bizi öğlede istiyo. Acele edin gelin diyo.
Zeynep: Ben yemek yiycem
Eren: Ben yemek yiycem
Sümeyye: Bak yine aynı anda!!
Zeynep: Sanane!
Eren: Sanane!
Sümeyye: Neyse tamam anneme soriyim bakiyim ne yemek yapacak size!
*Sümeyye ve annesi WP* *Sümeyyeden*
Sümeyye: Anne bizimkiler soruyoki Melek teyze bize ne yemek yapacak?
Melek: Valla Zeynebe mantı var,Erene de börek var, diğerleri zaten herşeyi yiyo onlarada döktürdüm bişeyler
Sümeyye: Anam sen ne diyon!?!?
Hemen bunları ss alıp gruba attım. En son Zeynep ve Erenin öküz gibi anırdığı ses kaydını dinliyodum. Şu an kulağım yok!!
*WP*
Zeynep: Başlarım öğle molasına şimdi!
Eren: Yürüyün Sümeyyelerin evine UÇUYORUZ
Selenay: Kapıdayım ben
Sümeyye: Lan seni vururum!! Biz gelmeden başlamıyosun
Selenay: -FOTOĞRAF-
Zeynep: Selenay geber!!
Diyip okuldan dışarı uçan bir adet Zeynep! Okuldan çıkıp eve vardığımızda Zeynep kapıyı tekmeledi. Annem kapıyı açtığında suratında tam bi "GIRDIN!GIRDIN!!" ifadesi vardı. Zeynep,Eren ve Efe içeri daldı. Beren niye sakin diye düşünürken yine birini teselli ettiğini fark ettim. Zeynep masaya oturmadan önce Selenayın kafasına geçirdi. Masaya oturduğunda ondan böyle bi hayvanlık beklemezdim! Desem yalan olur beklerdim!! Mantı tabağını tabiki önüne almadı. Ben Zeynebe tip tip bakarken, Erende börek tabağını önüne aldı. Bizimkiler oturup yedikten- pardon öküz gibi tıkındıktan sonra masadan kalktık. Yeminle İngiltere bile Mısırı, bunların bizi sömürdüğü kadar sömürmedi!!
Masadan kalkıp televizyon izlemeye oturuna öküz ikizler Eren ve Zeynep "Doymadımmmm...." diye bağırdı. Onlara karşılık olarak Berende "Ne zaman doydunuzzzz....." diye bağırdı. Herkes gülmeye başladığı sırada annem beni odaya çağırdı. Odaya girdiğimde annemin telaşlı olduğunu fark ettim. Hemen söze girdi.
M:Kızım,ben bugün babanla konuştum.
S: Eeee... Bişey mi oldu?
M: Baban,Türkiyeye taşınmış!
S: Ne? Sen ciddi misin?
M: Sümeyye kardeşinde gelmiş!
S: Anne ne kardeşi? Benim kardeşim yokki!
M: Sümeyye hatırlamıyor musun?
S: Anne neyi hatirliycam noluyo?
M: Sümeyye senin ikiz kardeşin var hatırlamıyorum deme bana!
S: Anne sen ne diyosun!?!?
Dediğimde ağlamaya başlamıştım.
M: Ve daha kötü bişey daha diycem.
S: Anne nolur çabuk söyle dayanamıyorum.
M: Kardeşin sizin okulda ve siz aynı yaştasınız
Dediğinde şok olmuştum. Annemin ağzından son duyduğum cümle şuydu: "Adı Uğurcan" Zaten sonrasını hatırlamıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bişey Olmaz
Non-FictionSelam gençler! Ben Zeynep. Bizim bi hikayemiz var. Başlangıcı olan ama sonu olmayan bi hikaye dostluklar,düşmanlıklar,aşk...Sonuncusu en az olanı ama komik miyiz? FAZLASIYLA... Bizim hikayemiz bu işte.. Hayat felsefemiz iki kelime : BİŞEY OLMAZ... ...