"Ama Yavaş Benim de Sırtım Var!"

47 5 7
                                    

Sabah kalkmak istemiyodum çünkü bugün o lanet okul tekrar açılıyodu!! Sabahları üst ranzada uyanmak benim için mutluluk kaynağı çünkü akşamları Ereni yenmiş oluyorum ama bi yandanda şu an olay yüzünden lanetler okuyorum. Alt ranzadan öküz gibi vuran bi kardeşim var. Hayır millet evde katlanır ben okuldada katlanıyorum. Bide benim canım sınıf öğretmenim Erdal hocamcımcımcım var beni Erenle oturttu. ÖLÜYORUM ANLADINIZMI!!

Ben tabii cevap vermeyince vurmayı kesti. Bende bi ohh çekince anladı tabii öküz gibi geçirdi ranzaya! 

Z: Ama yavaş benimde sırtım var!!

E: Benimde ayağım var ama vuruyom sonuçta. Hadi kalk okul var!

Z: Yaa Eren vallahi azrail gibisin ha! Bide gel canımı al!

E: Öyle bi gücüm olsa şahsen sana harcamazdım!

Z: Valla çok sağol çok motive ettin 

diyip sıtımı dönünce bu sefer ranzaya çıkıp kafama geçirdi. Ben o anlık sinirle ranzadan yemin ediyorum Süpermen oldum uçtum yanii! Ben evde bunu kovalıyorum,annem evde bizi kovalıyo,babamda arkadan anneme '2dk sonra dururlar ne kovalıyon allah aşkına'diye bağırıyodu. Alıştı adam ne yapsın Eren gibi kafadan sakat bi oğlu olunca insanın. Gerçi bende pek normal sayılmamya neyse!

Odaya girip üstümü değiştim ve dışarı çıktım. Eren kapıda ayakkabılarını giyiniyodu. 

Z: İnsan beklerdi öküz!

E: He işim gücüm yok seni bekliycem bide!!

Z: Zalım gardaş!

E: Hayın gardaş!

Abi bişey diycem biz sıyırdık varya! Annem artık biz konuşurken kaçıyo kenardan kenardan! Hayır benim sinir olduğum şey şu her yıl okulun ilk günü babam Erene, annemde bana aynı şeyi söylüyo "Bu dangoz kardeşini kolla sevgili yapmasın" Abi siz ciddi misiniz ya! Tamam anladık birbirimizin sevgililerini kolliycaz he!! Bunları duyduktan sonra dışarı çıkar çıkmaz konuşmaya başlıyoruz.

Z: Eeee... Feyzaya ne zaman ilanı aşk ediyosun?

E: Daha dur dönem sonu yada yıl sonu falan

Z: Eren geçen yılda aynısını yaptın farkındasın dimi

E: Niye sen napacan sanki- diycem senin öyle bi olayın yok

Z: Yok ve olmiycakta!!

E: Görürüm ben seni bu yıl okula yeni çocuk gelince böyle yakışıklı falan!!

Z: Höst Eren!! Bak bizimkiler geliyo kes sesini!

E: Tamam abla sustum.

Z: Başlatma ablana aynı yaştayız!!

Dediğim sırada bizimkiler geldi Selenay yine kulağında kulaklık kopuyo Sümeyye yine telefonda kim bilir kimi stalklıyo Beren telefonda konuşuyo ve duyduğum tek kelimeler şunlar 'Tamam kuzum bu da geçer' 'Bak biz neler atlattık' 'Bırak git hangi salakla çıkıyosa çıksın' 'Seni haketmiyo zaten o'   Abi bi insan hiçmi durmaz!!  Efede geliyo işte gariban Ereni görünce selamlaştılar felan. Sonra Efe dururmu tabii...

Efe: Eren sana bişey anlatacam kanka gelsene sen şöyle 

diyip bizden nerdeyse bi sokak uzaklaştılar.  Bunlar gidince biz kızlarla az mı dedikodu yapmadık az mı Erenle Efeyi çekiştirmedikkk!! Ya bi ara Erenle Feyzanın düğününe elbise falan bakıyoduk yanii! Okula gelip sınıfa çıktığımızda benim sıramda oturan bi çocuk gördüm. Daha doğrusu bizim sıramızda. Eren gitmiş çocuğu dövecek nerdeyse. Hemen araya girip çocukla konuşmaya başladım.

Z: Sıramızda ne aradığını sorabilir miyim?

Y.Ç.(Yeni Çocuk): Sizin sıranız mıydı?

Z: Evet Erenle benim sıram burası.

Y.Ç. : Oooo hemde sevgili sırası ben kaçiyim burdan 

Diyip gidecekken karnına dizimi geçirdim. 

Z: O cümleyi düzeltiyim ben S-E-V-G-İ-L-İ değil K-A-R-D-E-Ş hemde ikiz olanından çift yumurta falan hani.. Git araştır sen anlamassın diyip sırama oturdum. Biz bu çocuğu bu sene döveriz.

Bişey OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin