-Selenaydan-
Biz içerde öküz gibi anırırken Melek teyzenin çığlığını duyduk. Odaya doğru koştuk. Sümeyye yerde baygın bi şekilde yatıyodu. Melek teyzenin gözleri ağlamaktan şişmişti.
Beren: Eren yada Efe biriniz Sümeyyeyi alıp arabaya bindirin ÇABUK!
O öyle demesine rağmen Eren tam eğilmiştiki Zeynep Sümeyyeyi kucağına alıp Efeye bağırdı.
Zeynep: Arabanın anahtarını al kapıyı aç!
Zeynep,Sümeyyeyi arabaya bindirdikten sonra Eren şoför koltuğuna Zeynepte yanına bindi. Tam gideceklerdiki Beren arabaya atladı.
Beren: Bensiz gidemezsiniz bırakmam!!
Berende arabaya bindikten sonra Eren arabayı hastaneye doğru sürdü. Biz orda mal gibi bekleyemeyeceğimiz için Efenin arabasına bindik. Normalde babasınında haftanın 2 günü alabiliyo arabayı. Biz arabaya bindiğimizde Efe öyle bi gaza basdıki ceza yersek şaşırmam daha yeni ehliyet almış beyefendi. Kısa sürede Erenlerin dibindeydik ve hastaneye gelmiştik. Zeynep tekrar Sümeyyeyi kucağına alacakken Eren onu kenara çekti.
Eren: Yorgunsun hissediyorum. Sen dur.
-Berenden-
Eren, Sümeyyeyi kucağına alınca düşündüm. İnsanın ikizi olması güzel şey... Sen ne hissedersen anlıyo,bişey olursa yanında oluyo falan... Güzel işte. Hastaneye girdiğimizde Eren,Sümeyyeyi sedyenin üstüne bıraktı. Doktor, kontrolleri yaptıktan sonra direk odaya aldı. Selenay ve Ben odanın kapısının önünde bekliyorduk. Zeynep,Eren ve Efe kantine inip bişeyler alacaklardı. Hayır anlamıyorum. BİZ DAHA YENİ KAHVALTI YAPTIK!! Ellerinde karışık tost ve colalarla gelen üçlüye baktım. Abi, Zeynep yiyo kilo almıyo, Eren yiyo kilo almıyo, Efe yiyo onda zaten kas o biçim! Ben mutfağın önünden geçerken 2 kilo alıyorum! WHERE İS THE ADALET?
Bunları düşünürken aklıma bişey takıldı. Sümeyye neden bayıldı? Merak edip kenarda meraktan titreyen Melek teyzenin yanına gittim.
B: Melek teyze?
M:Efendim Berencim?
B:Şey özel değilse bişey sorabilir miyim?
M:Tabiki sorabilirsin,dinliyorum.
B: Sümeyye... Neden bayıldı?
Dediğimde ağlamaya başladı.
M: Sümeyye-hıh-babası-hıh-geldi bide-hıh-ikizi-hıh-
Hıçkırmaktan neredeyse konuşamıyodu ve anladığım tek şey Sümeyyenin babasının Türkiyeye geldiğiydi ve galiba Sümeyyenin ikizinide getirmiş. Bi dakika ne? İkiz mi?
B: Me-Melek t-teyze ikiz mi dedin s-sen?
M: Sümeyyenin ikizi,babası ve ben ayrılınca babasıyla beraber yurtdışına gitti. 2 yaşında ayrılınca hatırlamıyor. K-Kardeşini unutmuş.
Şok olmuştum. Aramızda ikizi olmayan sadece Sümeyye ve Efe vardı. Efe,Eren ve Zeynep kardeş gibiydi ama Sümeyyenin tek çocuk olduğunu sanıyoduk. Ama öyle değilmiş. O sırada doktor Sümeyyenin odasından çıktı.
Doktor: Sümeyye Kalaycının yakınları?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bişey Olmaz
No FicciónSelam gençler! Ben Zeynep. Bizim bi hikayemiz var. Başlangıcı olan ama sonu olmayan bi hikaye dostluklar,düşmanlıklar,aşk...Sonuncusu en az olanı ama komik miyiz? FAZLASIYLA... Bizim hikayemiz bu işte.. Hayat felsefemiz iki kelime : BİŞEY OLMAZ... ...