"Uğurcan Şok!"

30 5 2
                                    

Doktorun seslenmesi üzerine hepimiz "Biziz" diye bağırdık.

Doktor: Sümeyye gayet iyi bu aksam taburcu edebiliriz. Buyrun girin.

Dediğinde hepimiz odaya girdik. Melek teyze hemen Sümeyyenin baş ucundaki sandalyeye oturdu ve elini tuttu. Sümeyye gözünü açar açmaz Melek teyzeye döndü.

Süm: D-Doğru mu?

Melek: Evet...

Süm: Babamla koşabilir miyim?

Melek: Emin misin?

Süm: Evet

Melek teyze telefonunu çıkartıp Emre amcayı aradı.

Süm: B-Baba?

Emre: S-Sümeyye nasılsın kızım?

Süm: Iyiyim babacım sen?

Emre: Bende iyiyim canım. Bir sorun mu var?

Süm: B-Baba...U-Uğurcan

Emre: E-Evet? Onunlamı konuşmak istiyorsun?

Süm: Hayır. Hangi sınıfa yazdırdın onu?

Emre: 12/B

Süm: Ne? Ciddi misin?

Emre: Evet neden?

Süm: Yok bişey babacım... Görüşürüz

Emre: Görüşürüz canım

-Sümeyyeden-

Telefonu kapatığımda şok olmuştum. Bizim sınıftaki yeni gelem çocuk,hani şu gıcığın önde gideni,hani şu Zeyneple Ereni sevgili sanan!! Inanmiyorum!! Onun benim ikizim olması,Bülent Ersoy'un gerçekten kadın olmasıyla aynı şey!!!Ahh!! Neden bi anda başım ağırmaya başladı! Off nys!

-Uğurcandan- *Sümeyyenin ikizi*

Babamla yemek yerken telefonla konuşmaya gitti nedense o konuşurken ben kötü hissettim ve bayılacak gibi oldum. Herneyse diye düşünüp patates yemeye devam ettim. Babam telefon konuşmasını bitirince yanıma geldi. Tuhaf görünüyordu.

E: Uğurcan sana bisey soracağım?

U: Evet baba?

E: Sen... Kardeşini hatırlıyor musun?

U: Benim kardeşim yokki

E: Evet sende unutmuşsun

U: N-Neyi unutmuşum?

Endişelenmeye başlamıştım onu  etkisiyle başım ağrıdı. (Sümeyye bunu ikiz hissi ile hissediyor)

E: Uğurcan biliyosun biz annenle sen,daha doğrusu siz 2 yaşındayken ayrıldık ama sen tek çocuk değildin uğurcan

U: N-Nasıl yani

E: Senin ikiz kardeşin var oğlum,çift yumurta ikizin

U: K-Kız mı? Erkek mi?

E: Kız

U: Adı ne?

E: Sümeyye

Hemen telefonumu çıkardım. Stalkerlığımı konuşturma zamanı gelmişti. Tam başliycaktım ki aklıma bişey geldi.

U: Annemin soyadınımı kullanıyo? Seninkini mi?

E: Annen ile kaldığına göre???

U: Evet mantıklı o zaman tokul değil kalaycı oluyo!

Hemen arattım ve ayriyetten instagramdan takip isteği yolladım. Ve telefonu kapatıp babama döndüm.

E: Numarasını veriyimde 16 yılın acısını çıkarın

Diyince güldüm. Babam numarayı atınca ilk olarak düşündüm. Ne diye kaydetsem? Sümeyye? Fazla resmi! Ikiz? O ne be! Kardesim? He yok canım kardeşim! Töbeee...!! En son karar verdim ve elimi klavyeye götürdüm.

"Ikizim"

Bişey OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin