Clasa a 9-a, ceva nou. Colegi noi, profesori noi si cine stie poate si un crush nou. Cand eram in generala toti imi spuneau ca astia din liceu sunt niste "buncaciuni" si nu cred asta pana nu vad, dar zic sa incepem prima zi de liceu cum trebuie...
-Bafta, scumpo! Ai grija! spune mama schitand un mic zambet.
-Mersi, mama! O sa am! spun eu trandind usa de la masina.Ma intorc cu spatele la masina si vad liceul, e super mare, e ca un labirint, as putea sa ma pierd in el... Normal ca aveam emotii, era ceva nou pentru mine. Atunci simt o mana pe umarul meu ce ma face sa tresar, insa cand mi-am dat seama ca e Selena m-am calmat. Ea e cea mai buna prietena a mea, o cunosc din clasa a 1-a. E tunsa scurt si ii sta perfect, are ochii albastrii si imi place stilul ei si imi bat joc de inlatimea ei are 1.60 .
-Omg! Sele ce dor mi-a fost de tineee! ii spun si cu asta ne luam in brate reciproc.
-Ne-am vazut acum 3 zile, Hannah! imi spune ridicand o spranceana.
-Siiii? Sa vada si lumea ce goals suntem.
-Bine, bine! Ah, am auzit ca sunt baieti frumosi prin liceul asta. spune cu un mic zambet malefic.
-Stiu, dar hai mai intai sa mergem in clasa. O sa fie boring...spune oftand zgomotos.Normal ca diriga a tinut un discurs de vreo 2 ore, normal ca am cerut la baie si nu m-am mai intors.
Nu faceam ore, decat cunosteam cativa profesori si atat. Daca tot nu aveam scoala in acea zi, am invitat-o pe Selena la mine acasa. Cica invitat, s-a invitat singura.Acasa
Mama intra in camera si ne aduce Nestea si cateva fursecuri. Cand iese din camera eu cu Selena am inceput sa barfim. Chiar daca suntem de o zi in scoala aia, am cuoscut cateva persoane.
-Mama frate, o stii pe enervanta aia de Alexia? Doamne cand mancam imi cerea din minut in minut! Ce e al meu, al meu ramane, mai ales cand vine vorba de mancare. spun pe un ton de copil care are 5 ani.
-Aoloo, zgarcito, dar sincer da e enervanta! Hannah si cica e o populara in scoala Betty si e impreuna cu "cel mai frumos baiat din scoala" cica...spune dandu-si ochii peste cap.
-Pai si? E chiar "cel mai frumos baiat"?
-N-am nici cea mai mica idee. Nu l-am vazut, dar avem timp, 9 luni. zice cu zambetul malefic pe fata.
-Cred ca mi-a venit o idee. Dormi la mine?
-DA! DA! Uuu si facem noaptea alba?
-As vrea, dar scoala "nu ne permite".
-Ah, mda...Dupa vreo 2-3 ore de vorbit, jucat si alte chestii ne punem la somn.
Ceasul ma face sa tresar, incat s-a speriat Selena-Mama, esti proasta, ma jur! Bagi oameni in coma ce naiba! spune Selena pe un ton dur.
Nu ii zic nimic, dar incep sa rad si imi urmeaza gestul.
-Hai sa te pregatesti ca mergem la scoala!
-Bine, bine!La scoala
Eram cu Selena si ne indreptat spre dulap, pana cand vad ca da umar-n umar cu un baiat de a 11-a.
-Scuze! spun amandoi in acelasi timp.
Era frumos baiatul, ochi albastri, parul blond si nu foarte inalt, cu vreo 5-10 cm mai mare decat Selena.
Selena nu si-a luat ochii de la el, pana cand imi flutur mana in fata ei.-Selena? Esti ok?
-Uhh, mda...cred.
-Nu-mi spune ca-ti place de el doar pentru ca v-ati lovit si si-a cerut scuze...
-Ce? Nu! Lol, abia daca-l cunosc! Dar e frumos, atat!
-Bine gata ca deja...esti indragostita lulea dupa el! Haide sa ne luam cartile.Dupa ora am iesit in pauza si Selena la vazut la geam cu mai multi baieti frumosi. I-am spus sa inceteze pentru ca e prea evident, pana cand l-am vazut pe "el". Şaten, ochii negri, dar frumosi, arata perfect...cel putin pentru mine. Wait, doar nu-mi place de el, nu? Nu, nu, nu! E un simplu baiat care restu.
Selena a batut din palme de doua ori pentru a-mi atrage atentia. Mi-am iesit din ganduri.-Ia spune, care e? stiam ca se refera la el
-Ce? ii spun ca si cand nu as stii ca se refera la un baiat.
-Nu te poti juca cu mine, care e baiatul dupa care te uiti incontinuu?
-Offf, cel cu geaca verde, dar nu-l plac...si-atunci un "sper" mi-a iesit pe gura.
-Ooo, Hannah are crush nou! Hannah are nou! spune incepand sa danseze.
-Si ce? Tu nu-l placi pe tipul "scuze"? si-atunci obrajii i s-au inrosit.
-Cee?? Pfff...nu-l plac. Doamne Fereste! Poate doar 10%.
-Hai sa facem mate.
-O...k...spune uitandu-se ciudat la mine.
-Repede 10x10?
-100, dc?
-Tu pe baiat 100%. ii spun prin mici gesticulatii.
-Bine, da putin, dar recunoaste ca si tu il placi pe celalalt!
-Mda...spun dandu-mi ochii peste cap.
-Si uite-asa o sa aven parte de un an super! spune zambindCel putin asa credeam noi la inceput, pana cand faza cu placutul a devenit un mare cosmar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey! Nu e prima mea carte, dar pe cealalalta am sters-o pentru ca mi se parea plictisitoare si de-asta. Oricum sper ca va place cartea asta.
Oare ce se va intampla cu viitorul fetelor?
Imi cer scuze pentru micile greseli gramaticale.
P.S. Merry Christmas🎄💜
CITEȘTI
Nu pot sa te uit
Teen FictionO fata, Hannah, trecuse clasa a 9-a. Ceva nou pentru ea. S-a adaptat cu locul, pana cand il vede pe "el". Baiatul fiind popular in liceu, isi bate joc de ea. Oare baiatul o va lasa in pace? Cititi carte si aflati mai multe!❤