Capitol 5.

51 5 10
                                    

Pur si simplu, incremenisem. Nu stiam ca fata populara e impreuna cu David. Nu stiam cum sa reactionez. Doar nu lasam treaba asa, nu?
M-am riscat si i-am comentat.

-Auzi? Spune-i iubitelului tau ca, daca ma mai face de ras prin liceu, o sa-l atinf in continuare! ii spun cu lacrimile in ochi, dar schitez un mic zambet malefic.

Nu stia cum sa reactioneze. A stat si s-a uitat la mine ceva timp, dar dupa m-a amenintat.

-Daca te mai bagi in viata iubitului meu, te joc in picioare, fetito! Acum trebuie sa plec, daca mai stau cu mult cu voi doua, iau dracului vreo boala.

-Hai, toro, toro! Andale, andalee! ii fac eu semn sa plece.

-Uh, n-o suport! Doamne! Panarama dracu! spune Selena uitandu-se cu scarba la ea.

-N-o suporti pentru ca e iubita crushului tau prost, nu? ii spun cu o fata trista

-Poate doar putin... mai bine hai la scoala! Si-asa avem mate prima ora.

-Offff, bine!

~*~

Am planuit cu Selena si cu cele trei fete sa mergem la o cafenea. Era super frumos locul ala. Peretii erau albi, dar erau decorati intr-un anumit fel. Erau superbi.
Dupa ce am terminat de mancat, incepem sa vorbim, pana cand il vad pe David cu Justin.
Am vrut sa ma ridic, ca sa ma duc la ei, insa Selena mi-a facut semn sa stau linistita. La un moment dat ne-au observat si au venit la noi!

-Mai, mai, mai! Fetitele mele dragi sunt aici! Oo, uite-o si pe iubita mea, Hannah! spune Justin aratand cu mana spre mine.

-Ma jur pe ce vrei tu ca, daca-mi spui asa sau te mai iei de prietenele mele, iti dau o palma de teleportez in America! Cum ti-am dat si azi la scoala de fata cu toti, mai stii? ii spun eu ridicandu-ma-n picioare.

-Da! Si crede-ma ca poate esti tu "o fetita batausa", dar nimeni nu castiga lupta dintre mine si el! Ai inteles?!

-Ah, stai c-am facut pe mine de frica! Bai baiatule, am zis o data si ti-o mai spun ca sa tii minte! Chiar daca voi sunteti cu 2 ani mai mari decat noi, si-atunci arat cu degetul catre fete, mie tot nu mi-e frica, bine? Baga asta bine in cap'sorul ala bun de nimic!

-Daca nu ti-e frica, atunci de ce te-ai temut cand prietenul meu Alex ti-a dat un pumn in gura si te-a taiat cu lama? spune pe un ton de copil de 5 ani.

-Adica tu l-ai pus pe prietenul tau sa ma bata? ii spun cu lacrimile pe obraji.

-Offf, ce prostuta esti, iubito! Normal ca eu l-am pus! spune in timp ce-mi mangaie obrazul.

-Esti un jegos! Si mi-as dori din tot sufletul sa dispari! atunci am tipat cat de tare am putut, incat toti s-au uitat la noi. Vrei sa stii ceva? Eu zic sa-ti spun, chiar daca te doare-n cot.

-Uimeste-ma!

-Cand te-am vazut prima oara, i-am zis Selenei ca esti frumos si-atat, dar dupa am inceput sa te visez! Si cu cat treceau zilele cu atat te placeam mai mult, si sincer chiar imi pare rau! Si vrei sa-ti mai arat ceva? Uite, si-atunci ii arat taieturile cu lama, am facut asta numai din cauza ta! Tu m-ai facut sa sufar! Crede-ma ca noi cand ne-am certat din cauza ca Alex s-a luat de prietenele mele, am inceput sa plang pentru ca tineam prea mult la tine, incat sa-ti comentez sau sa te ranesc! Tineam si inca tin atat de mult la tine, incat as face o chestie prosteasca si anume, sa-mi dau viata pentru tine, doar ca sa te vad fericit, dar tu nu. Tu esti ceva gen "Ia-uite ma hai s-o ranim p-asta, nu cred ca se supara!". Fratilor am si eu un suflet, am si eu o viata si vreau s-o traiesc fericita, nu batjocorita de toti! V-am spus ca voi va hraniti cu durerea altora! Si pot sa jur ca acum va veti duce la prietenii vostri si le veti spune "Ba m-am intalnit cu aia de a 9-a si s-a jelit in fata mea, gugu gaga!" Incerc sa va arat ca voi nu sunteti asa! In sufletul vostru aveti macar putina bunatate, dar nu vreti s-o aratati! Si tu David? Cand te-ai lovit de Selena, ti-ai cerut scuze si acum? Stii ca ea te place extrem de mult? Mereu imi spunea ca ii plac ochii tai albastrii, ca ii place parul tau si mi-a mai spus, "E perfect pentru mine!", dar nu m-ar mira daca acum mi-ar spune ca nu esti exact cum si-a imaginat! Stii ceva puteti pleca, am venit aici sa beau o ciocolata calda nu sa plang, bine?

Nu-mi vine sa cred ceea ce le-am spus! Nu-mi vine sa cred ca le-am aratat baietilor taieturile mele! E ciudat, dar ma simt foarte bine pentru ca m-am putut elibera!

-Hai ba sa mergem! spune Justin lui David.

Dupa ce-au plecat m-am intors cu fata la fete si m-au luat in brate si mi-au spus sa ma linistesc.

-Umm, Hannah? Putem vorbii putin? imi spune Selena.

-Bine!

Ne-am dus intr-un loc putin mai indepartat de persoanele din jur.

-De cand te tai? Mie de ce nu mi-ai spus? Le spui lor si mie nu? imi spune ingrijorata.

-Daca tu te-ai taia, mi-ai spune? ii spun cu mainile in sani.

-Offf, bine, nu! Dar de ce faci asa ceva? Vrei sa merg cu tine la psiholog?

-Nu! Da! Nu, nu stiu! Selena, chiar nu mai pot! Uita-te si tu ce mi-a facut prostul asta de Justin! Si eu mai proasta inca il plac! am inceput sa plang, insa Selena m-a luat in brate.

-Shh, linisteste-te, te rog! Gata! Hai sa mergem inauntru ca e frig!

Voiam sa mergem inauntru, pana cand ii vedem pe Justin si David. S-au apropiat de noi. Am vrut sa plecam, dar Justin mi-a facut semn sa ma apropii de el.
Eram socata de gestul lui, ma gandeam ca iar face un joc de-al lui. M-a infasurat intr-o imbratisare calda si plina de iubire. Simteam cum fluturasii se plimba prin stomacul meu.

-Imi pare rau! Nu stiam ca suferi atat de mult din cauza mea! imi spune in timp ce lacrimile ii ating obrazul, iar dupa bluza mea. Chiar imi pare rau! Esti prima persoana, care sufera atat de mult din cauza mea!

-De unde pot sa stiu ca nu e un joc de-al tau? Cum sa mai am incredere in tine? ii spun in soapta in timp ce plangeam.

-Nu te oblig sa ma crezi, dar ai avut dreptate, eu tocmai am observat ca am o parte buna in sufletul meu! Si observ ca tocmai tu m-ai facut s-o descopar! Imi pare rau ca mi-am batut joc de tine! si-atunci imi prinde capul intre mainile lui si ma pupa delicat pe frunte. Ma ierti?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey! Am revenit cu un nou capitol! Sper sa va placa! Stiu ca e putin trist, dar poate o sa fac si capitole amuzante!

Oare Hannah il va ierta pe Justin?
Oare Justin isi bate joc de Hannah din nou?

Imi cer scuze pentru micile greseli gramaticale!

Nu pot sa te uitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum