Capitol 11

35 2 0
                                    

     Incremenisem la cuvintele Selenei, daca-mi spunea povestea asta de mai mult timp, o intelegeam. O inteleg si-acum, si-o iert, chiar imi pare rau de ea. Oare Justin mai avea sentimente pentru ea?

Selena- H-Hannah? Esti bine?

Eu- Um, da...cred! Ma gandeam daca...daca Justin te placea cand era cu mine?

Selena- Normal ca nu ma placea, altfel s-ar fi despartit de tine!! Nu gandii asa!

Eu- De ce? De ce s-a sinucis? Nu ma mai iubea? Nu mai avea chef de mine? Macar daca mi-ar fi spus! Nu mai suport viata asta, spun aruncand obiecte la nimereala. Vreau sa mor!! lacrimile curgeau incontinuu pe obrajii mei.

Selena- Taci! Doar taci, te rog, spune punandu-mi mana la gura. Nu vorbii asa! Hannah, eu te iubesc esti singura persoana pe lumea asta caruia ii spun tot ce am pe suflet! Daca te-ai sinucide, cu cine as mai vorbii eu? Cu cine as mai zambii? Cu cine as mai plange? Te rog, nu-ti face rau! Macar pentru mine!!

Eu- Bine, spun tragand aer in piept, doar pentru tine.

Selena- Si nici taiat pe vene, ai inteles?! tipa.

Eu- Bleah, nici nu ma gandeam, nu suport sa fiu atinsa la vene.

Selena- Bine! Acum hai jos, mor de foame!!

Dupa 1 luna

Psiholoaga- Deci, tu nu poti sa-l uiti pe fostul tau? Din ce cauza v-ati despartit?

Eu- De-asta am venit la psiholog, n-am mai spus la nimeni in afara de prietena mea! Nu ne-am despartit, s-a...

Pshioloaga- Spune! Ai incredere in mine!

Eu- S-a sinucis pentru ca m-a vazut cu alt baiat sarutandu-ma..las capul in jos.

Psiholoaga- Adica tu-l iubesti, dar l-ai inselat, spune asta incercand sa nu para socata.

Eu- Nu l-am inselat, va jur! Era un baiat nou, iar directorul m-a pus sa-i arat scoala! Si dupa m-a sarutat, iar Justin, iubitul meu, m-a vazut cand tipul nou ma saruta! Nu stiu de ce s-a sinucis doar din cauza asta! E un motiv prostesc!!

Psiholoaga- Iubita, nu-ti promit c-o sa te vindec, dar o sa incerc, crede-ma! Si, da, asta ramane intre noi!

Eu- Va multu--...si telefonul a vibrat

Mesaj de la Selena: Mergem in Los Angeles, ai uitat? Peste 2 ore pleaca avionul!! Hai azi!

Eu- Va multumesc, doamna Paula! Daca nu va suparati, trebuie sa plec, am avion in 2 ore!

Psiholog- Unde pleci?

Eu- Los Angeles! Eu cu Selena, prietena mea.

Psiholog- Super! Distractie placuta! Si ai grija de tine, iubita! Pa!

Eu- Va multumesc! O sa am! La revedere!

In aeroport

Selena- In sfarsit! Ai ajuns! Am crezut ca nu mai ajungi. Hai sa mergem!

Eu- Umm, Selena? Ei cine sunt? si ma uit la 2 baieti.

Selena- Pai, el e iubitul meu, Savaş, e turc, la propriu =)). Si el e prietenul lui, Harry, el nu e turc, dar are o casa in L.A.!

Harry- Buna, Harry Styles! Incantat!

Eu- Buna, Hannah Baker! Si eu la fel!

        Frumos, nu-i rau deloc. Ochii albastri, parul lung, dar ii statea perfect♡. Aolo, Hannah taci!

      Dupa ce ne-am lasat bagajele, ne-am plimbat prin magazine. Ne-am cumparat dulciuri, parfumuri si haine.
      Am imtrat in avion, aveam emotii mari. Era prima oara cand merg fara parinti cu avionul...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey! Am revenit cu un nou capitol! Sper sa va placa!

Ik, n-am mai postat de ceva timp, doar ca sunt multe probleme si sper ca ma veti intelege. Oricum o sa incerc sa postez mai des, cat de des pot!!

Imi cer scuze pentru mucile greseli gramaticale!

Numar de cuvinte: 615

Nu pot sa te uitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum